RRhoads Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg vurderer sterkt Witcher 3, men har ikke spilt de to forrige. Har hørt at historien går over alle tre spillene, men er det slik at man ikke skjønner en dritt av storyen om man hopper rett på treern?Nei, går fint an å spille The Witcher 3 uten å ha spilt de to første. Jeg har ikke spilt de to første, men for meg er W3 det beste spillet jeg har spilt. Go for it. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Kan sterkt anbefale Alan Wake for de som enda ikke har spilt det. 40 kr er ingenting for et så bra spill. En av de bedre spillopplevelsene jeg har hatt, elsker settingen. Liker du serien Twin Peaks kommer du til å digge dette spillet Hadde Sherilyn Fenn vært med så Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Noen fete strategi eller simulatorspill på salg? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Er det de samme rabattene gjennom hele salget? Ingen dagstilbud, og heller ingen tilbud som blir borte underveis? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Er det de samme rabattene gjennom hele salget? Ingen dagstilbud, og heller ingen tilbud som blir borte underveis? Tror de samme tilbudene blir stående helt til 4. Juli. Og ingen nye tilbud underveis såvidt jeg forstår. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Flash sales og lignende er ikke praktisk gjennomførbart lengre fordi du kan gjøre refunds. Dessuten var det litt som å gamble+du måtte sjekke innom Steam flere ganger daglig så jeg er fornøyd med slik det er nå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ja, jeg er glad jeg slipper å sjekke etter flashsales hele tiden, og i ro og mak kan sjekke tilbudene. AtW Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Men det er jo ikke så spennende, slik det er nå. Jeg finner heller ingen tydelige kupp. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Men det er jo ikke så spennende, slik det er nå. Jeg finner heller ingen tydelige kupp. Jeg kjøper ting på tilbud for å kjøre et godt kjøp, ikke for spenningens del. AtW Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Har lyst på GTA V, 40% nedsatt er jo bra? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Har lyst på GTA V, 40% nedsatt er jo bra? Hvis du ser på steamdb.info så ser man at det ikke en gang er det beste tilbudet de har hatt på det. Jeg synes prisen er smått utrolig på et så gammelt spill... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Den prisen på 60 kr tror jeg er en feil. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Den prisen på 60 kr tror jeg er en feil. Ja, det er nok en feilprising av noe slag. Men det har altså vært 40% tilbud på GTA5 flere ganger før. Jeg hadde vel forventet at det burde ned på minst 50% i denne omgang.. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Huff, jeg er svak og ønsker dette spillet. Kjøpt. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Huff, jeg er svak og ønsker dette spillet. Kjøpt. Ja ja, takk for at du bidrar til å holde prisen kunstig høyt for resten av oss da! Neida, klør i avtrekkeren her også. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ja, og steike for en nedlasting! Glad jeg har fiber Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg kjøpte meg alle Bioshock-spillene for en 70-lapp. Det er jo tross alt en ganske god deal. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ja, og steike for en nedlasting! Glad jeg har fiber steam.png Er den hastigheten fiber? Er jo det jeg får med Canal Digital.. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ja det er 50/50 Mbit med Altibox, er bare den hastigheten jeg har råd til akkurat nå :-/ Men mye raskere enn den 1.5 Mbit/s linjen jeg hadde med Telenor ADSL for mindre enn ett år siden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Ja det er 50/50 Mbit med Altibox, er bare den hastigheten jeg har råd til akkurat nå :-/ Men mye raskere enn den 1.5 Mbit/s linjen jeg hadde med Telenor ADSL for mindre enn ett år siden. Ah, da skjønner jeg. Det var ikke meningen å rakke ned eller noe, når folk her jeg bor snakker fiber er det 300/300 og høyere. Men det er gjerne velstandsfamilier som tar seg god råd. Edit, for å ikke spore helt av kan jeg bidra med mine nykjøpte spill (og noen som er gratis) for VR. Rødt kryss=ikke et spill Turkis strek under=Gratis Resten er kjøpte spill. Endret 25. juni 2016 av Thor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå