Malvado Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Huff , nei har ikke tid til dette... Unger og stadig mindre tid til pc spilling men så mange gode spill.... Lommeboka kommer til å få juling igjen... Selg barna, to fluer i en smekk! Tar heller et par runder på et shady hjørne enn å selge barna Edit : Har fått bekreftelse på at et av spillene jeg ønsker meg kommer til å få en virkelig flott pris. Hint W + 3. Endret 20. juni 2016 av Malvado Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Huff , nei har ikke tid til dette... Unger og stadig mindre tid til pc spilling men så mange gode spill.... Lommeboka kommer til å få juling igjen... Selg barna, to fluer i en smekk! Tar heller et par runder på et shady hjørne enn å selge barna Edit : Har fått bekreftelse på at et av spillene jeg ønsker meg kommer til å få en virkelig flott pris. Hint W + 3. $24.49 for det på GoG akkurat nå, hvis du ikke vil vente. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Håper på masse fine tilbud på diverse VR spill og opplevelser. Da blir det å hamstre inn endel. Kjekt med Steam appen på telefonen. Da kan jeg handle mens jeg er på ferie Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Ja? Har vi trua på at det skjer noe om ~6 timer? Ny rekord for meg, har 75 spill på min wishlist, og ikke et av dem er på tilbud for øyeblikket. Hva skal folk plukke med seg? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Pr i dag så er wishlisten min på nærmere 3k. En del av de spillene ville jeg aldri kjøpt for fullpris uansett. Tipper jeg kjøper ca. halvparten av dem hvis ikke rabatten på de dyreste er på 75% eller mer. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Satser på å kjøpe veldig få spill i år, eller ihvertfall bruke veldig lite penger. Har 16 på wishlist, men backloggen er fortsatt så stor at jeg strengt tatt ikke "trenger" noen nye spill. De som fortsatt koster 400+kr tror jeg ihvertfall jeg venter med uansett rabatt. Har spill i Early Access noen gang vært en del av disse store salgene? Har lyst på Wreckfest (som jeg tenker på som det "egentlige Flatout 3"), men det virker som de sliter med å få ting til å gå rundt. Eller kanskje utviklingen bare går forferdelig sakte av en annen grunn. Man blir uansett skeptisk til å investere noe i det.. Endret 23. juni 2016 av Riboflavin' Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Satser på å kjøpe veldig få spill i år, eller ihvertfall bruke veldig lite penger. Det har jeg sagt hvert år siden jeg registrerte meg på Steam Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Satser på å kjøpe veldig få spill i år, eller ihvertfall bruke veldig lite penger. Det har jeg sagt hvert år siden jeg registrerte meg på Steam Jeg har faktisk vært ganske flink de siste par sommer/jule-salgene, så har litt tro på meg selv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Rett fra GoG-salg til Steam-salg.. Godt skattepengene kom innpå i går Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) He he, som vanlig klokka 19:05: "Sorry The Steam Store is experiencing some heavy load right now." Men skimter noen tilbud likevel. 40% på Doom. Var ikke det litt tidlig? Endret 23. juni 2016 av Gabri3L Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Jeg er inne på steam nå, men det er ikke så mange tilbud? De fleste spillene nedover siden selges til fullpris. Er Super Meat Boy verdt å sjekke ut? Endret 23. juni 2016 av Poor Leno Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Sist salg var det også sånn. Virker som det tar litt tid før alle rabattene er der.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Ser det begynner å komme noen rabatter nå. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Heavy load , purchase canceled... Heavy load , side unable to load... Error 503 : Service unavaibable... Error 1403 : Dos denied , please come back later... Ugh! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Ikke bare jeg som har problemer ser jeg.. Ikke en dritt skjer på mobil appen ihvertfall Om noen timer så løsner det vel opp litt... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Blir ikke mye kjøp når steam er så elendig som nå Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Plukket opp Hotline Miami 2 for 35 kroner Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Fra ønskelista så langt ser jeg for meg at det kan bli Metro Last Light til 35,- og Pixeljunk Shooter Ultimate til 24,-. Vurderer også Hotline Miami 2.. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Er det sånn nå at det er slutt på flash sales og prisene man ser er de beste som kommer iløpet av salget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå