HansiBanzi Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Forrige bundle (2K-bundlen) kom dog med nøkler for hvert betalingsnivå. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Apropos 2K, gleder meg som en unge til XCOM2. Fikk Steam kode for 26 euro, det var da -45%. Så det er jammen verdt å holde utkikk etter deals på steder som driver med steam koder. De forandrer seg ofte dag til dag. Nå ser jeg det er 31 euro på samme sted. Endret 3. februar 2016 av misanthrope Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Salg på Steam igjen. Lunar New Year. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Salg på Steam igjen. Lunar New Year. Faen ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Har så sykt stor backlog at jeg skal holde meg unna salg fremover til jeg hvertfall har prøvd spillene jeg allerede har. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Har så sykt stor backlog at jeg skal holde meg unna salg fremover til jeg hvertfall har prøvd spillene jeg allerede har. Lykke til. Har prøvd mange ganger, men noen ganger er tilbudene rett og slett bare FOR gode til å ikke slå til på Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ny Humble Bundle ute i dag med blant annet Dreamfall Chapters. I tillegg er deler av månedens Humble Monthly ute. Der får man blant annet South Park: Stick of Truth. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 http://store.goldenjoystick.com/free-dark-souls Dark Souls gratis. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 http://store.goldenjoystick.com/free-dark-souls Dark Souls gratis. Den er over. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) http://store.goldenjoystick.com/free-dark-souls Dark Souls gratis. Den er over. Er den? Eg fekk opp: "Thanks! We'll send you the steam key within 7 days." VG247 på Twitter sendte ein tweet om det for ein halvtime sidan. Endret 9. mars 2016 av Zeph Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Det fikk jeg også. Er vel et drøyt kvarter siden jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg får bare denna: THIS GIVEAWAY IS OVER!Thanks a lot for your interest and please check we have got DARK SOULS III Preorder discounted! FEATURED GAMES Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Hva viser egentlig den lista på Steam-fremsiden som heter Bestselgere? Er det rangering av salgene i USA eller i brukerens eget land som vises der? For nå har det jo kommet et nytt valg som heter "Global Top Sellers", som tydeligvis er den reelle lista for hele verden. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Noen som vet om The Culling er verdt å kjøpe? Har ikke noe problem med early access da jeg fint kan more meg med f.eks. DayZ. Endret 19. april 2016 av Adrax Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Noen som vet om The Culling er verdt å kjøpe? Har ikke noe problem med early access da jeg fint kan more meg med f.eks. DayZ. Survival of the fittest er vel omtrent en gratisversjon av Culling? Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Nice! Jeg kommer sikkert til å kjøpe mellom 4-8 spill, spille halvparten av de til neste steam salg og så kjøpe flere spill hvor jeg spiller halvparten av dem igjen. Steamsalg er geniale! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Huff , nei har ikke tid til dette... Unger og stadig mindre tid til pc spilling men så mange gode spill.... Lommeboka kommer til å få juling igjen... Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Huff , nei har ikke tid til dette... Unger og stadig mindre tid til pc spilling men så mange gode spill.... Lommeboka kommer til å få juling igjen... Selg barna, to fluer i en smekk! Endret 16. juni 2016 av major_stuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå