TMB Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg har for tiden 7 kategorier jeg deler spillene inn i; Backlog 1 - De spillene jeg vil få spilt gjennom først Backlog 2 - De spillene jeg vil få spilt gjennom etter hvert Backlog 3 - De spillene jeg vil få spilt gjennom til slutt Casual - Spill man bare kan dra frem og ta en kjapp runde i når man ønsker det Ferdig - Spill jeg anser meg som helt ferdig med Co-Op m/ kontrollere - Spill som støtter lokal Co-Op med kontrollerstøtte, for spilling i stua hvor jeg bruker Steam med Big Picture-modus Kontrollersupport - De av spillene mine som støtter kontroller 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Den var ikke dum! Personlig har jeg sortert alle på årstall nå, med automatiseringsprogrammet "depressurizer". Får se hvordan det funker Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Har sortert mine spill etter kategori. FPS RPG Bil Spill Strategi Retro Osv osv. Blir bare rot når man har over 200 spill å måtte bla seg igjennom absolutt alle spillene. Nå har jeg ikke alt installert på en gang da, men greit å vite hvor man finner de enkelte spillene visst man vil installere de. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Går an å søke i biblioteket også da 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 er det mulig å re-installere et steam spill? uten å måtte laste det ned på nytt? The witcher 3 har startet å bare avslutte seg selv på en viss plass, og jeg får ikke engang åpnet metal gear solid 5 uten at det "stopper å virke" Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Du kan kopiere mappa, slette det, starte nedlastingen på nytt også lime inn den gamle mappa "oppå" den nye. Men det kan jo fort hende at problemet fortsatt er der da, iogmed at du legger inn samme filene igjen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Høyreklikk på spillet - Egenskaper - Lokale Filer - Bekreft integriteten for spillbufferen. Mulig noen filer mangler eller er skadet. 2 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 ser ut som den manglet noen filer ja laster iallefall ned nå Lenke til kommentar
uggy Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Er det forresten alltid slik at steam spill ikke blir tilgjengelig før på ettermiddag/tidlig kveld på release date.. ikke ved midnatt? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Er det forresten alltid slik at steam spill ikke blir tilgjengelig før på ettermiddag/tidlig kveld på release date.. ikke ved midnatt? Det er opp til spelutviklarane å velge når spelet blir gjort tilgjengelig. Mange velger midnatt lokal tid for det spelstudioet, andre velger andre tidspunkt. Det er også enkelte studio som prøver å spre utgivelsen slik at kva tidssone får tilgang på spelet når det blir f.eks. midnatt i den tidssona. For oss i Europa vil nok mange spel bli tilgjengelig om kvelden/natta lokal tid sidan f.eks. amerikanske spelstudio velger å sleppe spelet mot slutten av sin arbeidstid slik at dei får gjort siste liten endringar. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 Det er som regel klokken 19 for oss i Norge. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Humble Ubisoft Bundle ute nå. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Svært gode spill på den lista, vil særlig anbefale Call of Juarez - Gunslinger, Farcry3 og Splinter Cell Blacklist. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Vær obs på at det bare er Gunslinger og Grow Home som er Steam-spill. Alle de andre er på Uplay ? Edit: autocorrect ville visst at Steam-spill skulle være Steam-salget Endret 3. februar 2016 av nagilooh Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Humble Ubisoft Bundle ute nå.Hvordan er det dette fungerer? Hvis jeg kjøper den pakken for 75$ f.eks, får jeg da alle spillene? Far Cry 3, Assassin's Creed, T-shorte osv? Eller kan jeg bare velge ut noe? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Da får du absolutt alt ja. 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Da får du absolutt alt ja. Takk! Noen som vet om du får kodene hver for seg aller alle spillene på en kode? Tenkte å kjøpe, men er ikke alle jeg trenger. Kan jo gi bort noen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Da får du absolutt alt ja. Takk! Noen som vet om du får kodene hver for seg aller alle spillene på en kode? Tenkte å kjøpe, men er ikke alle jeg trenger. Kan jo gi bort noen Kodene kommer hver for seg, dvs har gjort i alle bundles hittil ihvertfall. AtW 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 De har ikke gjort det i hver bundle, det er litt hipp som happ. Men for det meste får man separate nøkler. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå