Veega Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Har 100kr å kjøpe spill for. Noen gode spill for den prisen? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Batman Franchise tilbud til 75% avslag. Arkham Knight er unntaket, fortsatt til fullpris. Aner ikke hva Warner gjengen tenker med, det spillet som har hatt størst problem i år og som folk gjerne sikkert vil spille til en langt rimeligere pris, ihvertfall 75% avslag. Det går i glemmeboken ... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Civilization V: The Complete Edition til 85 kr. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Er Lords Of The Fallen bra? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Tja, et helt greit spill om man vil ha noe nytt i Soulssjangeren. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Har 100kr å kjøpe spill for. Noen gode spill for den prisen? Civ V gir ekstremt mye for pengene om du liker 4X Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Euro Truck 2 til 34 kr er jo ran. Anbefaler alle å skaffe seg det! ja, ett ran av mine 34 kroner. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Euro Truck 2 til 34 kr er jo ran. Anbefaler alle å skaffe seg det! ja, ett ran av mine 34 kroner. Euro Truck 2 er et av de feteste spillene man kan spille med venner, og det kommer fra en som ikke er interessert i biler, traktorer, lastebiler og motor. 3 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Hm. Jeg var interessert i Far Cry 3. De første dagene hadde det ingen rabatt, og jeg fikk inntrykk av at salget skulle være det samme hele veien i år (ikke flash deals osv). I går oppdaget jeg at det plutselig hadde 75%, men glemte å kjøpe det, og i dag er rabatten borte igjen.. Endret 3. januar 2016 av Riboflavin' Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hm. Jeg var interessert i Far Cry 3. De første dagene hadde det ingen rabatt, og jeg fikk inntrykk av at salget skulle være det samme hele veien i år (ikke flash deals osv). I går oppdaget jeg at det plutselig hadde 75%, men glemte å kjøpe det, og i dag er rabatten borte igjen.. http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/pd/productID.252313300/sac.true Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Ja, har vært rare ting med Far Cry-rabattene, som om de fulgte sin egen "regel". Far Cry 4-rabatten forsvant (ved årsslutt?) men kom tilbake igjen, heldigvis. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Payday2 noe verdt det da? Orket aldri å skaffe meg det når det kom ut. Koster 35 kr nå, 75% rabatt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Noen som har spilt Sim City? Jeg sitter fast! Se tråden Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Payday2 noe verdt det da? Orket aldri å skaffe meg det når det kom ut. Koster 35 kr nå, 75% rabatt. Ja det er vert 35 kroner. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Noen som har Euro Fishing? Noe særlig? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Omikron: The Nomad Soul gratis frem til 22.01.16 (Spill musikk av David Bowie, så i den anledning) Redeem på steam 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Civilization beyond earth + en haug med andre spill til 15dollar (om jeg ikke leser det feil) @ humble bundle Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Bruker dere kategorier i biblioteket i steam, for å sortere spillene? Isåfall, hvilke? Sletter dere spill når dere anser dere som ferdig med dem? ..Trenger å sortere litt her tror jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Tja, jeg bruker stort sett bare installert delen, med mindre jeg skal legge inn et spill akkurat har kommet ut og som ble forhåndsbestilt for en evighet siden, eller vil spille igjennom noe en gang til. Sånn ellers tar jeg en opprydding engang iblant og sletter det jeg ikke vil og kommer til å spille i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå