kaaasen Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 49 timer igjen til årets salg braker løs. Hva skal dere kjøpe dere? Jeg er ikke helt sikker, men Pillars of Eternity står høyt på listen min. Andre spill jeg lurer på er Axiom Verge, Ori and the Blind Forest, Homeworld Remastered, Life is Strange episode 2-5 og Undertale. Jeg tror ikke jeg skal kjøpe noe med mindre enn 66% avslag. Har uansett en grusomt lang backlog, så jeg lider ingen nød. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Håper på Life is Strange Season 1 til en god pris, hadde passet fint å spille nå i julen! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 49 timer igjen til årets salg braker løs. Hva skal dere kjøpe dere? Jeg er ikke helt sikker, men Pillars of Eternity står høyt på listen min. Andre spill jeg lurer på er Axiom Verge, Ori and the Blind Forest, Homeworld Remastered, Life is Strange episode 2-5 og Undertale. Jeg tror ikke jeg skal kjøpe noe med mindre enn 66% avslag. Har uansett en grusomt lang backlog, så jeg lider ingen nød. Tja, for meg hadde det vært greit med en god rabbatt på F4 og ikke minst DLC til pillars , Beyond earth og utvidelsen til en fin pris hadde også vært kjekt... Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Backloggen min er så stor at jeg som mål å ikke kjøpe noe denne gangen.. Har 15 spill på Steam-ønskelista og av de er det vel FarCry 3 og/eller Shovel Knight jeg kommer til å ha problemer med å motstå hvis de får en god rabatt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Er det 00:00 det braker løs? Og synes jeg leste noe om at denne gangen så blir det ikke tilbud som forandrer seg osv. Men at det blir likt og alt kommer på dag 1 til slutten? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Er det ikke klokka 7 på kvelden da i morgen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Det er "alltid" klokka 19 norsk tid, ja. Ingen flash sales eller lignende heller. Edit: Alt kommer ikke på tilbud siste dagen, bare bestselgerene. Det er slik det har vært de siste salgene, så jeg antar at det er likt denne gang Endret 21. desember 2015 av nagilooh Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Når nøyaktig starter det og slutter det? Endret 21. desember 2015 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Det slutter 4. januar, så "encore sale" vil jeg anta er enten det siste døgnet (3. jan 19:00 -> 4. jan 18:59:59) eller eventuelt de to siste døgnene. 1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Da er salget i gang, god jul folkens! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Da er salget i gang, god jul folkens! Tror du mener: "Da er Steam nede, lykke til!"? 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Haha, fikk opp salget men alle prisene var vanlige, ikke nedsatte. Nå er det bare feilmelding om heavy trafikk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Synes det er kjedelig uten daily og flashsalg altså. Var alltid spennende å se hva som kom på tilbud. Og tilbudene som er nå er heller ikke imponerende, i hvert fall ikke de få jeg kommer inn på før en feilmelding kommer. Ønskelisten min er også utilgjengelig, men det blir vel fikset av seg selv om en stund regner jeg med. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Var ikke spesielt spennende det der nei. Rocket League til 98 kr for de som ikke har skaffet seg det enda. Endret 22. desember 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Det er kjedeligere, men også litt deilig å slippe å sjekke daily og flash.. (Særlig nå som jeg egentlig prøver å ikke kjøpe noe.) Jeg får heller ikke opp ønskelista. Jeg nevnte FarCry 3 og Shovel Knight som mulige kjøp for meg. Det ene har ingen rabatt (?) og det andre har 33%.. Hos meg står det at bare 149 titler er på tilbud, så alt er vel ikke på plass ennå. Defense Grid 2 til 25kr frista kanskje litt.. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Det er kjedeligere, men også litt deilig å slippe å sjekke daily og flash.. (Særlig nå som jeg egentlig prøver å ikke kjøpe noe.) Jeg får heller ikke opp ønskelista. Jeg nevnte FarCry 3 og Shovel Knight som mulige kjøp for meg. Det ene har ingen rabatt (?) og det andre har 33%.. Hos meg står det at bare 149 titler er på tilbud, så alt er vel ikke på plass ennå. Defense Grid 2 til 25kr frista kanskje litt.. Jeg fikk opp min etterhvert, dessverre må jeg nesten si, siden den er ca 1200 titler lang og ser ut til å inneholde en forskrekkelig mengde rabatter av typen 75-90% Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) King's Quest Chapter 1 for 9 kroner. Vet ikke om det er en feil eller ikke, men kjøpte det uansett. Mad Max til 136 kroner frister også. Endret 22. desember 2015 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Mad max har noen sterke sider, men også en del svakheter. Da hovedsaklig storymessig og unikt content. Svak story, og en stor men tom verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå