henbruas Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Telltales Games Collection til 162 kr: http://store.steampowered.com/sub/85858/Tror denne er feilpriset, for et tilbud! 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Telltales Games Collection til 162 kr: http://store.steampowered.com/sub/85858/Tror denne er feilpriset, for et tilbud! Har sette denne nevnt i flere tråder siden i går. Jeg har The Walking Dead-serien, The Wolf Among Us og poker night spillene (ikke at de koster noe). Monkey Island har jeg utenfor Steam. Er resten verdt å spille? Har nok av spill i bibloteket som ikke er rørt... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Rart prisen ikke er rettet opp enda. Slo til i går selv, hadde kun ''The Walking Dead'' Season 1 fra før så for meg var det en meget god deal. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Er prisen så ekstrem da? Kjøpte den på høstsalget, mener å huske det var under 400 da også ihvertfall? AtW Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Er prisen så ekstrem da? Kjøpte den på høstsalget, mener å huske det var under 400 da også ihvertfall? AtW Hvis du sjekker opp prisene i Amerika F.eks så er den riktig og MYE høyere. Så dette må være en bug hos Steam. Bare å utnytte imens man har sjangs. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Det er ingen bug, var billigere under sommersalget, men da uten GoT og Borderlands. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg vurderer å kjøpe Telltales-pakken, men eier to av spillene fra før av. Når jeg går til checkout står det at om jeg kjøper til meg selv, vil jeg ikke motta en ekstra kopi av de to spillene jeg allerede eier. Men hva om jeg kjøper alle spillene som en gave? Kan jeg da "åpne" mine egne gaver og legge til alle spillene jeg ikke eier til mitt eget bibliotek, slik at jeg kan gi bort de to spillene jeg har fra før av? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Square Enix har sin årlige "forundringspakke". 6,49EUR for 5 spill som redeemes på steam. Det var en fin pakke i fjor, men da hadde jeg allerede kjøpt "Eidos Anthology", så jeg hadde vel de fleste spillene i forundringspakken fra før. Så tror de fleste nøklene for min del havnet her. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Er prisen så ekstrem da? Kjøpte den på høstsalget, mener å huske det var under 400 da også ihvertfall? AtW Hvis du sjekker opp prisene i Amerika F.eks så er den riktig og MYE høyere. Så dette må være en bug hos Steam. Bare å utnytte imens man har sjangs. Kosta 290 når jeg kjøpte den ser jeg. AtW Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Square Enix har sin årlige "forundringspakke". 6,49EUR for 5 spill som redeemes på steam. Det var en fin pakke i fjor, men da hadde jeg allerede kjøpt "Eidos Anthology", så jeg hadde vel de fleste spillene i forundringspakken fra før. Så tror de fleste nøklene for min del havnet her. Noen info om hvilke spill man kan få? Stor sannsynlighet at ''Life Is Strange'' er blant dem? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Square Enix har sin årlige "forundringspakke". 6,49EUR for 5 spill som redeemes på steam. Det var en fin pakke i fjor, men da hadde jeg allerede kjøpt "Eidos Anthology", så jeg hadde vel de fleste spillene i forundringspakken fra før. Så tror de fleste nøklene for min del havnet her. Noen info om hvilke spill man kan få? Stor sannsynlighet at ''Life Is Strange'' er blant dem? Blir vanskelig å mene så mye om hva de kommer til å dytte i en "forundringspakke". Men jeg tipper de fleste av spillene kommer til å finnes på denne siden, og Life is Strange er der. Jeg tror det er god sjanse for at det er et av spillene, men man risikerer jo at det bare er episode 1. Og som sagt; egentlig umulig å vite. Så ikke skyt meg om det ikke kommer i pakken. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Ja, er jo umulig og si. Sikkert bare episode 1 som eventuelt følger med også ja, så tror jeg setter kjøpet på vent for øyeblikket. Telltale pakken koster nå 1629,90kr Endret 16. desember 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Ja, er jo umulig og si. Sikkert bare episode 1 som eventuelt følger med også ja, så tror jeg setter kjøpet på vent for øyeblikket. Telltale pakken koster nå 1629,90kr Haha, jeg kjøpte pakken da den kostet 162,99 NOK Testet Game of Thrones i går, og alle episodene var med der i hvertfall. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Glad j kjøpte før de endret prisen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Ja, det er jeg også. Eller, bruttern er sikkert glad for at jeg kjøpte til han for den prisen (Y) Jeg gikk til innkjøp av Square Enix Surprise Box 2015 også. Håper for guds skyld på Life is Strange, men vi får se. Jeg eier de fleste andre spillene dems, så mulig bruttern får de fleste. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Slo også til på Telltalespakken igår til 163.... kommafeil kan i enkelte tilfeller være helt greit Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Vel, da har de tjent 163 kr mer enn om de ikke hadde skrevet feil.. De vinner uansett. 1 Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Njaa.... har i lengre tid tenkt å anskaffe "The wolf among us" og "Sam & Max".... For meg ble det vinn situasjon Blir prøving i helga 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Njaa.... har i lengre tid tenkt å anskaffe "The wolf among us" og "Sam & Max".... For meg ble det vinn situasjon Blir prøving i helga Kos deg. For meg var The Wolf Among Us fjoråret beste spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå