Gabri3L Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Huff ja, vanskelig å rettferdiggjøre kjøp med en backlog som min. Prosent regningen min er heller ikke mye å skryte av. Største rabatt historisk er jo 66% (Ikke 75 som jeg nettop sa ). Og NiRaM har et godt poeng med "gamle dager". Tenkte jeg skulle sette meg ned å kose meg med "Kerbal Space Program" her forleden, men orket ikke sette meg inn i det. Så da ble det å legge inn et par timer til i Civ5 igjen i stedet, har nok ihvertfall 1000 timer der nå. Så hva skal jeg med nye spill da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 The Witcher 3: Wild Hunt 50% til 200 kr! God deal synes nå jeg. Kjøpte det dog billig når det kom ut på G2Play. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Noen som har noe tips til et spill som kan plukkes opp som chill spill? Der en bare kan starte det når en vil slappe av med et spill og høre på en god podcast mens en spiller? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg pleier å bruke Cities Skylines, det er single player og kan veldig enkelt pauses, avsluttes og fortsettes. Og det er ingen spesielle lyder i spillet som er viktige å få med seg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Banished 35.- Civilization 5 Complete Edition 85.- Begge to på salget til Steam. Uggy : Litt avhengig av hva du liker å spille , jeg slapper av med rollespill som kan lagres eller strategi , kjøpte nå nylig hele pakken med alle utvidelsene til Civ 5 og det er farlig mye tidsfordriv der... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Sim City standard versjon (89,-) eller full versjon (125,-)? Første gang jeg prøver det! Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Noen som har noe tips til et spill som kan plukkes opp som chill spill? Der en bare kan starte det når en vil slappe av med et spill og høre på en god podcast mens en spiller? Euro Truck Simulator 2: http://store.steampowered.com/app/227300/ 2 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Er Divinity: Original Sin verdt det for noen som liker story-baserte spill, lage characters, customization og valg som betyr noe, men som alltid blir lei av grinding, inventory management, og tur-basert combat....? Jeg frykter kanskje at jeg håper dette spillet er noe det ikke er... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Er Divinity: Original Sin verdt det for noen som liker story-baserte spill, lage characters, customization og valg som betyr noe, men som alltid blir lei av grinding, inventory management, og tur-basert combat....? Jeg frykter kanskje at jeg håper dette spillet er noe det ikke er... De fleste rollespill har noe grinding i seg. Et spill som ikke var så ille er : Blackguards , jeg kosa meg med det i alle fall og krever litt taktisk tenking og planlegging av hvordan du utvikler karakterene dine. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Skal lese meg opp og se videoer av begge. Takk for tips! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Steam har nå lansert muligheten for å slette spill permanent fra biblioteket via help.steampowered.com. Testet det nettopp med et søppelspill jeg hadde og det ble fjernet fra kontoen min i det jeg trykket OK. Ikke noe "approval" som trengs eller noe. Merk at dette ikke gir deg pengene tilbake og ikke er det samme som "refund"-funksjonen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ja, jeg har lest om det samme. Jeg har jo en haug med søppel selv, og jeg har tidligere etterlyst en slik funksjon- men nå som den er her tror jeg ikke at jeg kommer til å benytte meg av den. Det jeg ønsker meg aller mest er muligheten til å selge spill fra kontoen, men jeg ser jo at det ikke er så veldig sannsynlig mtp at Steam og utgiverene lever av å selge oss spillene. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg digger den. Har fått så mye søppel opp igjennom fra diverse Humble Bundles osv som jeg aldri i livet uansett kommer til å spille. Ja, man kan "hide" de, men kan likesågodt slette de Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg digger den. Har fått så mye søppel opp igjennom fra diverse Humble Bundles osv som jeg aldri i livet uansett kommer til å spille. Ja, man kan "hide" de, men kan likesågodt slette de Eller man kan gi de bort til folk på vennelista å la de slite med søppelspillene Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Hvordan da? :O Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Høyreklikk spill->Set categories->Hide Trenger ikke fjerne spillene. Mister jo litt status når antall spill-counteren synker Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg mente hvordan man gir de bort. Og status på Steam kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre om Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er Divinity: Original Sin verdt det for noen som liker story-baserte spill, lage characters, customization og valg som betyr noe, men som alltid blir lei av grinding, inventory management, og tur-basert combat....? Jeg frykter kanskje at jeg håper dette spillet er noe det ikke er... Jeg ville styrt unna om du ikke liker inventory management. Bra spill, det fikk meg til å stoppe midtveis i spillet. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hvordan da? :O Spill du kjøper på Humble Bundle f,eks kan du gi bort før du legger de i ditt Steam bibliotek. Du kan ikke gi bort spill du allerede har lagt til i ditt bibliotek. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå