Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Var da mange som var innom steam nå: 10 mill, og det er current! Endret 25. november 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Ja, da er det vel bare snakk om minutter til det er helt nede. Går som sirup her allerede... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Da var det igang! 85% på Wolfenstein: The New Order? Don't mind if I do.. (60kr) Og jeg som kjøpte det for 3-4 dager siden.. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Da var det igang! 85% på Wolfenstein: The New Order? Don't mind if I do.. (60kr) Og jeg som kjøpte det for 3-4 dager siden.. Om du ikke har spilt det for mye kan du angre kjøpet. Det er fare for at de ikke rekker å refunde før salget er over da. Men det kan du fikse med å kjøpe det som gift nå, og redeeme til deg selv når du har fått refund.. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Kunne tenkt meg GTA nå som det er 40%. Noen som vet om det fortsatt er problemer knyttet til steam-versjonen av spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Kunne tenkt meg GTA nå som det er 40%. Noen som vet om det fortsatt er problemer knyttet til steam-versjonen av spillet? Har det noen gang vært et problem med versjonen? Ville ventet med å kjøpe det til det ble billigere, men tviler på at det blir mer en 40%. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 GTA V på PC har jeg aldri hatt trøbbel med, så kjør på. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Aldri opplevd noe trøbbel med det jeg heller Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Det kom en RPG som fikk gode kritikker for 1-3 år siden, som ikke var av de største studioene, alla divinity original sin, men ikke det. Tenkte å se om det var på tilbud, men husker ikke hva det heter, noen som kan hjelpe meg? EDIT: Kom på det, pillars of eternity. AtW Endret 25. november 2015 av ATWindsor Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Pillars of Eternity kom i mars i år. Knallbra spill, men ikke på Baldurs Gate- nivå. Endret 25. november 2015 av NiRaM Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Merkelig greie med den wishlisten. Jeg ser det er tilbud på noe, men spillet får skikkelig midt på treet kritikk. Får meg til å lure på hvorfor jeg i det hele tatt satt det på wishlist i utgangspunktet. De har sikkert hatt god karakter i utgangspunktet, også har jeg tenkt: "Tja, men ikke til full pris." og så lagt den i wishlist. Og så før spillet kommer på salg har karakteren endret seg. Så spørsmålet blir om jeg skal stole på førsteinntrykket som jeg ikke engang husker. Eller den dårligere karakteren som spillet har nå.. Ser ut som jeg kan spare en del kroner med wishlist i avbrutte salg også. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Pillars of Eternity kom i mars i år. Knallbra spill, men ikke på Baldurs Gate- nivå. Hmm, kan det være jeg blander med noe annet da? Har det kommet noen flere av typen pillars og divinity de siste årene? AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Kan si med hånden på hjertet at det ikke blir mange spill å kjøpe for meg ved dette salget. Er rett og slett veldig lite som frister. Har dog kjøpt "Still Life", som jeg synes så interessant ut, men tviler på at det blir noe mer, da back-logen min er lagt for stor allerede.. 300+ spill er nok for en god stund. Endret 25. november 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) æææ pengeboka er ikke klar for dette, samtidig vet jeg at halvparten av spilla jeg kjøper nå de neste dagene blir aldri spilt nesten pga backlog og diverse andre ting allikevel gjør jeg det, uffame bare kjøpt Rust og Mad Max foreløpig Endret 25. november 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Huff, Deadpool til halv pris. Hadde ikke tenkt å spandere så mye på det en gang. Men folk skriver om at det har vært borte fra steam, og at folk har: "There are people who recently just paid $100-$200 for this game and its back on steam... HA HA HA HA HA" Like stor sjanse for at det forsvinner fra steam som at det blir billigere? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Innimellom savner jeg gamle dager da man sparte lenge, kjøpte ett spill for så å spille det fullstendig i hjel det neste halve året. *sukk* 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Huff, Deadpool til halv pris. Hadde ikke tenkt å spandere så mye på det en gang. Men folk skriver om at det har vært borte fra steam, og at folk har: "There are people who recently just paid $100-$200 for this game and its back on steam... HA HA HA HA HA" Like stor sjanse for at det forsvinner fra steam som at det blir billigere? Jeg ville kjøpt det nå. Det spillet er ikke SÅ stort så mer en 50% tror jeg ikke vi får. Det anbefales vertfall på det sterkeste, veldig unik humor jeg ikke har sett i så veldig mange spill før Endret 26. november 2015 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Fallout New vegas tilbud nå med 75%. Hele 17.50.-Flere gode tilbud i dag ser jeg. Endret 26. november 2015 av Jann. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Huff, Deadpool til halv pris. Hadde ikke tenkt å spandere så mye på det en gang. Men folk skriver om at det har vært borte fra steam, og at folk har: "There are people who recently just paid $100-$200 for this game and its back on steam... HA HA HA HA HA" Like stor sjanse for at det forsvinner fra steam som at det blir billigere? Jeg ville kjøpt det nå. Det spillet er ikke SÅ stort så mer en 50% tror jeg ikke vi får. Det anbefales vertfall på det sterkeste, veldig unik humor jeg ikke har sett i så veldig mange spill før Jeg likte tegneserien, og gleder meg til filmen. Men spilltraileren og det første screenshot'et her får meg til tenke at dette er litt mer looney toons enn DeadPool. Den har vært på 75% før... Ja ja, trenger jo ikke bestemme meg i dag. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Forsiktig nå Gabri3l , du ender snart opp med en større spillsamling enn vi har forumbrukere her Har faktisk selv lyst til å kjøpe et spill, men finner enda ikke et lovende kjøp , Civ spillene har ok pris og After Earth er helt ok (men har kunnet plukke det opp i en butikk til 99kr nå nylig) , tipper jeg ender opp med å kjøpe Legend of Grimrock 2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå