Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har kjøpt magicka og star wars: empire at war til nå. Forresten, er det noen andre som har kjøpt empire at war her? prøver å skal spille det over nett, men får "Version Mismatch" når jeg prøver å koble meg til andre sine games. Burde det være sånn når spillet er kjøpt og betalt?

Lenke til kommentar

Både Trine og BC:Rearmed er gode 2d (eller 2.5d for å være presis) action-platformere. Nå hadde jeg Bionic Commando på NES (og dette er en forholdsvis trofast remake) så nostalgifaktoren kan spille inn, men vil tro spillmekanikken (du kan ikke hoppe, kun bruke armen) kan være interessant for de fleste. Trine er selvfølgelig et mye bedre tilbud, så det er vel det tryggeste å gå for hvis man skal ha ett av dem.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Masse bra tilbud på steam, har nettopp begynt å bruke steam store aktivt (fordi jeg får kjøpt for USD fremfor Euro) og lurer på om steam lyver i speeden når du laster ned? Jeg får MAX 380 KB/sek på high-end torrent trackers og usenet, og steam skriver at jeg laster ned i 894 KB/sek og slik som er LANGT over hva vi får inn og kan få inn.

 

Så hvorfor lyver steam om dette? For å virke high-end? og få brukerne til å føle seg bedre? Eller har de bare så elendig program at de ikke greier å måle det?

 

Og hvorfor har jeg fått Portal gratis (Jeg ser de selger det i butikken) og jeg har fått det gratis helt uten grunn, aldri fått noe mail om det eller noe, det bare ligger der gratis permanent.. WHAT?!

Lenke til kommentar

Da var førstepost oppdatert, ble litt sent i dag, hadde damebesøk :innocent:

 

Av dagens tilbud kan jeg lett anbefale Fallout: New Vegas, det er verdt pengene og vel så det.

 

Trine er også verdt de 15 kronene det koster :p

 

Tror jeg venter på GOTY når det gjelder new vegas.

 

AtW

 

GOTY er sikkert ikkje langt unna nei, 4 addons er planlagt og nr 3 kjem ut 19 juli.. Er litt på gjerdet her også..

Lenke til kommentar

Tror jeg venter på GOTY-versjonen jeg også. Stresser ikke med å spille det.

 

Så Anno 1701 på steam er egentlig 1404? Søkte etter 1404 her om dagen, men det var utilgjengelig.

Et spill jeg elsket å spille, men angrer på at jeg aldri kjøpte.

 

Nei, dei bruker Anno 1404, som er en oppfølger til Anno 1701/1701 A.D. Men riktig at Anno 1404 ikkje er tilgengelig for kjøp,

sikkert noe lisensgreier, men har kompiser på Steam som har kjøpt det tidligere..

Lenke til kommentar

Tja, helt ok i dag og, igjen, spilt mye av det

 

Civ 5 kan anbefales, men du får det billigere enn 25 euro andre steder

Monday night combat er en tf2 klone, og det er litt lite spillere fortida, og nå som tf2 er gratis så ja, ser jeg ikke helt hvorfor du skulle hatt dette.

deus ex er genialt hvis du ikke har spilt det (litt gammelt)

 

Ellers har jeg ikke spilt så mye av det andre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...