StaBBer Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Fant ikke innstillingene for FPS-teller, hvor ligger dette? Edit: Måtte inn i betaen for å få det til. Endret 20. januar 2015 av StaBBer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Noen som bruker Streaming-funksjonen da? Jeg har aktivert kontinuerlig streaming på Steam-kontoen min, så hver gang jeg spiller kan folk titte på. Har ikke så mange tittere (1 person som popper innom en gang i uka), men det er jo en morsom funksjon om jeg skal vise et spill til noen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Streamingfunksjonen? O.ODen har jeg ikke fått med meg, men er det streaming på alt for tiden? nVidia har, Steam har, også har jeg jo Elgato!Uansett for liten UL-fart til å kunne gjøre noe med det, men alikevel da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Du må være med i Steam beta vettu, er der all moroa er: Jeg kommer mest sannsynlig til å spille rundt 9-10 tiden i kveld, om noen ønsker å ta en titt på hvordan streamingen fungerer via Steam. Slimda. Det står "Pålogget" nå, men det vil endres til noe annet når det står at jeg spiller. Da kan dere klikke der for å se. Endret 21. januar 2015 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Humbel bundel har salg av en rekke Star Wars spill, og i den anledningen kjøpte jeg det, og fikk et spill jeg hadde fra før, førstemann til mølla: 8P6DC-898QI-YM7NG https://www.humblebundle.com/ Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Humbel bundel har salg av en rekke Star Wars spill, og i den anledningen kjøpte jeg det, og fikk et spill jeg hadde fra før, førstemann til mølla: 8P6DC-898QI-YM7NG https://www.humblebundle.com/ Takk! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Sniper Elite III på 70% tilbud, veldig godt spill om man liker stealth basert skyting og sniking. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Tomb Raider på 80% tilbud anbefales også veldig. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Ikke bare Tomb Raider, men veldig mange Square Enix-titler. Thief f.eks. til 75% avslag og Deus Ex: Human Revolution til 26 kroner! Endret 6. februar 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
uggy Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Du må være med i Steam beta vettu, er der all moroa er: Jeg kommer mest sannsynlig til å spille rundt 9-10 tiden i kveld, om noen ønsker å ta en titt på hvordan streamingen fungerer via Steam. Slimda. Det står "Pålogget" nå, men det vil endres til noe annet når det står at jeg spiller. Da kan dere klikke der for å se. Hvordan blir en med på Steam beta ? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Du må være med i Steam beta vettu, er der all moroa er: Jeg kommer mest sannsynlig til å spille rundt 9-10 tiden i kveld, om noen ønsker å ta en titt på hvordan streamingen fungerer via Steam. Slimda. Det står "Pålogget" nå, men det vil endres til noe annet når det står at jeg spiller. Da kan dere klikke der for å se. Hvordan blir en med på Steam beta ? Settings -> Account -> Beta participation -> Steam Beta Update Endret 6. februar 2015 av Henrik B Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ser Steam har fått fps-teller nå. Aktiverte den og testet det ut i Resident Evil HD. Lå et sted mellom 100 og 120, utenom cut scenene som er låst på 30 da. Enkelt og greit å holde øye med fps uten å måtte ty til ekstraprogrammer. Nvidia har denne funksjonen innebygd så du kan får det i alle spill du eier. Det hjelper jo lite for de som har AMD-kort Last ned Fraps helt gratis så får du fps teller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Steam har innebygget FPS-teller. Endret 8. februar 2015 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) DOBBELPSOT Endret 18. februar 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Har en del spill jeg kjøpte som jeg har alt. Advarsel: ufattelig dårlige spill. Både Hitman: Absolution, og Theif er ufordragelige etter mitt syn, men så får jo en dette gratis så: Endret 24. februar 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Dukker spill som er gratis å prøve ett par dager (sånn som crusader kings 2 nå) opp i library av seg selv? Har sett noen spill har gjort det, men usikker på om det gjelder alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Dukker spill som er gratis å prøve ett par dager (sånn som crusader kings 2 nå) opp i library av seg selv? Har sett noen spill har gjort det, men usikker på om det gjelder alle Det stemmer. Dog må du lukke og åpne steam igjen før de gjør det. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Fant plutselig en liten liste over spill jeg hadde til overs etter div salg på Humble Bundle. Som vanlig førstemann til mølla. Fint også om det gis beskjed om nøkler som tas, evt om nøkkel ikke virker, så kan jeg streke de ut etterhvert som de forsvinner. A New Beginning - Final Cut Edna & Harvey: Harvey's New Eyes FEZ Dust: An Elysian Tail Monaco: What's Yours Is Mine Frozen Synapse Mortal Kombat Arcade Kollection Savant - Ascent Endret 23. februar 2015 av XmasB 3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg tok Mortal Kombat. Tusen takk Endret 23. februar 2015 av Complexity 1 Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 tihi, har alle untatt Mortal Kombat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå