Henro Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvor lenge har Steam disse tilbudene? Og hvor lenge varer tilbudene, er det en dag? Jeg drar til Bulgaria på mandag, så går sikkert glipp av masse! (Hvis det varer en dag) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Hver pulje med tilbud varer fra 19:00 til 19:00 neste dag. Det kommer nye deals hver dag frem til 11. juli Endret 3. juli 2011 av TMB Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 men etter den 11. Juli er det slutt? jeg har jo ikke lønningsdag før den 20. Juli. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Etter den 10. er det slutt. Lenke til kommentar
Henro Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Fu...Da går jeg glipp av alt. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 litt synd, men med tanke på hvor mye godsaker som kommer imot jul har det ikke noe og si. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Da var Battlefield:BC2 kjøpt. Siden jeg ikke finner noen annen steamtråd spør jeg her. Hvis jeg har kjøpt BF2 tidligere i butikk, er det mulig å legge det inn i steam? Sånn at jeg kan laste det ned fra min steam konto til alle pc'er og slipper å ta vare på cd-key i fremtiden. Samme gjelder forøvrig Starcraft 2, men tviler på at det funker. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Tror ikke det gjelder for BF2, se denne listen over spill som kan aktiveres på Steam: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-wusf-3601 Starcraft 2 er det ikke noe problem å ordne det med, men da bruker du battle.net i stedet for Steam. Sannsynligvis har du allerede registrert det på bnet-kontoen din, da er det bare å logge inn på battle.net, velge Games & Codes -> Download Game Clients. Du kan forsåvidt legge inn alle Blizzard spill fra Diablo 2 (LoD) og oppover også, så lenge du har nøkkelen. Veldig hendig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kjøper vel ca 50-70 spill hvert år jeg. Det er nok mer en de fleste der ute Men ikke så mange på Steam siden jeg liker å ha mest mulig fysiske spill i samlingen For all del så har Steam ganske bra tilbud for tiden, kjøpte meg Oblivion og Flatout, begge for under 50kr pr stykk Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvor lenge har Steam disse tilbudene? Og hvor lenge varer tilbudene, er det en dag? Jeg drar til Bulgaria på mandag, så går sikkert glipp av masse! (Hvis det varer en dag) De har vel internet i Bulgaria også? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Synd at det er så mange gamle spill på tilbud. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Synd at det er så mange gamle spill på tilbud. 'Synes det er bra, nye spill er nesten aldri billig på steam, selv på tilbud. AtW Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Sparer penger idag tydeligvis. Torchlight har jeg fra før, og det var ikke så mye annet som fristet. Tror jeg skal kjøpe zombie driver til 3 euro istedet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Litt nedtur i dag, men klarte da å svi av noen euro på Transformers og Arma. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kjøpte meg denne her: Flight Control HD Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ken Levine sa det ganske så bra på twitter: Torchlight for 3 bucks on Steam. If you do not buy this, you are dead to me. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hadde det meste i dag også gitt, kan anbefale defense grid for den som liker tower defence Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Anbefaler Defence Grid (2,24€) til alle som har noen interesse for tower defence. Det har ikke humoren til Plants vs Zombies, men var for min del mer givende i lengden.. Leaderboards, brettene kan spilles om igjen med nye utfordinger osv. Ser ikke ut som det blir noe på meg denne runden. AC:Brotherhood kommer jeg sikkert til å spille før eller siden, men den prisen er ikke lav nok til at jeg føler jeg må slå til akkurat nå. Endret 3. juli 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Noen andre som får opp "Steam-serverne er for opptatt til å behandle forespørselen" når man prøver å laste ned et spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå