Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Battlefield:BC2 kjøpt.

 

Siden jeg ikke finner noen annen steamtråd spør jeg her. Hvis jeg har kjøpt BF2 tidligere i butikk, er det mulig å legge det inn i steam? Sånn at jeg kan laste det ned fra min steam konto til alle pc'er og slipper å ta vare på cd-key i fremtiden. Samme gjelder forøvrig Starcraft 2, men tviler på at det funker.

Lenke til kommentar

Tror ikke det gjelder for BF2, se denne listen over spill som kan aktiveres på Steam: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-wusf-3601

 

Starcraft 2 er det ikke noe problem å ordne det med, men da bruker du battle.net i stedet for Steam. Sannsynligvis har du allerede registrert det på bnet-kontoen din, da er det bare å logge inn på battle.net, velge Games & Codes -> Download Game Clients. Du kan forsåvidt legge inn alle Blizzard spill fra Diablo 2 (LoD) og oppover også, så lenge du har nøkkelen. Veldig hendig.

Lenke til kommentar

Anbefaler Defence Grid (2,24€) til alle som har noen interesse for tower defence. Det har ikke humoren til Plants vs Zombies, men var for min del mer givende i lengden.. Leaderboards, brettene kan spilles om igjen med nye utfordinger osv.

 

Ser ikke ut som det blir noe på meg denne runden. AC:Brotherhood kommer jeg sikkert til å spille før eller siden, men den prisen er ikke lav nok til at jeg føler jeg må slå til akkurat nå.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...