TheKims Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Vi skulle fått på plass en egen tråd om skjulte perler som kanskje ikke er så kjente, å blir litt bortglemt i jungelen av spill der ute. Endret 18. desember 2014 av KimWhinesAlot 2 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Hm, julesalg og ikke en post i denne tråden på ti dager? Tydeligvis ikke bare jeg som har problemer med å finne noe interessant denne gangen.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har egentlig ikke problemer med å finne noe interessant, men backloggen min er så lang at jeg omtrent ikke handler noe, og spesielt ikke fra Steam etter at de gikk over til å ta betalt i NOK. Jeg har handlet noe fra greenmangaming.com og amazon.com, samt et par spill gjennom Steam. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Det blir det samme her. Det er ikke det at det ikke dukker opp et eneste spill jeg kunne tenke meg å spille, men backloggen er så stor at med mindre tilbudet er veldig bra, er det egentlig ikke noe vits i å ikke vente til neste salg. Jeg tenkte på Oblivion fordi man sikkert må ha det for å spille Skyblivion, men gudene vet når det prosjektet er ferdig.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har kjøpt en del spill, men synes ikke salget har vært like bra som de forrige årene. I tillegg er det litt kjedelig at flashsalgene varer 12 timer. Var mer spennende når det kom nye tilbud tre ganger i døgnet. Håper de går tilbake til det på sommersalget. Spill jeg har kjøpt så langt, A Golden WakeBone-bundleMetal Gear Rising: RevengeanceNeverending NightmaresLord of the Rings: War in the NorthLegend of Heroes: Trails in the SkyDriver: Parallel LinesAmong the SleepLimboLords of XulimaTransistorShovel KnightShadowrun Returns og Dragonfall 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Har foreløpig kjøpt F1 2014, Among the Sleep, Flight Simulator X og LIMBO. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Syntes det var så rart at jeg har kjøpt så mye, gikk inn og så på hva jeg hadde kjøpt under salget og der står totalen jeg har brukt på Steam. Over 30.000 kroner, jeg eier jo allerede alt som er bra priset under salget! Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Lord of the Rings: War in the North Uffa, jeg kan si deg at det ikke var verdt det, med mindre du fikk betalt for å legge det i steam-biblioteket. Ikke engang co-op kunne redde det. Utvilsomt det verste mølet jeg har spilt siden NES-dagene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Ikke spilt det selv, men vet om flere som er store fans av spillet. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Huff, den samlemanien.... Når prisen er lav, blir det noen kjøp ja, til tross for at mye blir liggende uspilt i lang tid. Hittil er det blitt bl.a. - Grimrock 2 - Divine Divinity (et sted må man begynne) - Age of Empires 2 & 3 complete/Age of Mythology - Alt av UNREAL-spill (ahh, gode minner...) - Nidhogg - Shadow warrior - To the moon - Euro truck simulator 2 - Dark Messiah of might and magic (fikk aldri testet da det kom) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Nidhogg er fett sammen med en kamerat. Jævla fett. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Så langt: Tropico 5 Steam Special Edition + DLC The Long Dark Test Drive Unlimited 2 Deus Ex: The Fall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Har ikke blitt mer enn dette: Litt komisk at hver eneste dag så er tre til seks spill av ni på salg noe jeg allerede eier. Men det er vel slik når biblioteket mitt består av over 300 spill. Slimda 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 og spesielt ikke fra Steam etter at de gikk over til å ta betalt i NOK. I følge enchanced Steam, så er det som regel dyrere i EUR, GBP og USD nå enn hva det er i NOK. Har foreløpig kjøpt F1 2014, Among the Sleep, Flight Simulator X og LIMBO. F1 2014... Jeg ville heller ha ventet til F1 2015 kommer - det skal komme tidlig i sesongen, og være new-gen. Ikke en F1 2013 re-skin med V6 motor. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Noen her som har Reus? Synes det ser interessant ut, men det er litt blandede meninger om spillet rundt. Det koster jo 14 kroner nå, men om det ikke er et knallbra spill vet jeg ikke om jeg gidder å legge noe penger i det. Har vel fullført rundt 15 av 475ish spill på Steam, så backloggen er nok for noen år... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 og spesielt ikke fra Steam etter at de gikk over til å ta betalt i NOK. I følge enchanced Steam, så er det som regel dyrere i EUR, GBP og USD nå enn hva det er i NOK. Har foreløpig kjøpt F1 2014, Among the Sleep, Flight Simulator X og LIMBO. F1 2014... Jeg ville heller ha ventet til F1 2015 kommer - det skal komme tidlig i sesongen, og være new-gen. Ikke en F1 2013 re-skin med V6 motor. Burde nok har droppet F1 2014 og ventet ja. Har testet i 2-3 timer og av det lille jeg har spilt til nå føles det nærmest helt identisk med 2013 så ikke akkurat det beste kjøpet jeg har gjort.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Huff....det her er på kanten til latterlig. Alt for mange spill ifra før og jeg bare legger til flere å flere...bra salget er snart over! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Burde nok har droppet F1 2014 og ventet ja. Har testet i 2-3 timer og av det lille jeg har spilt til nå føles det nærmest helt identisk med 2013 så ikke akkurat det beste kjøpet jeg har gjort.. Gjort er gjort! Stikk innom her en tur i det minste. Så kan du nok klare å få det til å bli litt morsommere Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Har fortsatt til gode å kjøpe et spill under årets salg. Godt å kjenne at den gamle samlemanien har avtatt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Saints Row IV Game of the Century Edition, Thief, The Banner Saga, Kingdoms of Amalur: Reckoning, A Bird Story og The Stanley Parable har havnet i biblioteket mitt dette salget. Ganske mildt sammenlignet med tidligere år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå