kaaasen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 State of Decay, noen som har det?Har snust på det lenge, men er fortsatt ganske usikker. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Har ikke spilt det så mye, sånn helt ok spill. Angrer heller ikke på at jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 State of Decay, noen som har det? Har snust på det lenge, men er fortsatt ganske usikker. Har det ja og det er forsåvidt interessant, men det virker å være litt "tomt" enda om du forstår hva jeg mener. Bra at man slipper zombier dog. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 State of Decay er artig, bare vært klar over at npc'ane som hjelper deg er lite intelligente i kamp. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Noen som har Space Engineers? Fått forskjellig respons fra venner, noen sier det er jævla fett mens andre sier det suger. Hva sier dere? Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Noen som har Space Engineers? Fått forskjellig respons fra venner, noen sier det er jævla fett mens andre sier det suger. Hva sier dere? Ja, har Space Engineers. Litt blandede følelser om det. Syntes det er litt kjedelig alene. Men gøy med 1-2 andre. Nå har jeg bare vært i sandbox mode men det er der jeg føler meg mest hjemme. Har ikke prøvd survival ordentlig enda. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Noen som har Space Engineers? Fått forskjellig respons fra venner, noen sier det er jævla fett mens andre sier det suger. Hva sier dere? Kompromissløs underholdning, men tror at man bør ha en viss ide om hva man skal foreta seg(for det inkluderer bygging, Minecraft style). Utrolig morsom fysikk, kan være en ekkel læringskurve. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Da var Jula i gang. 1 Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Noen som har Space Engineers? Fått forskjellig respons fra venner, noen sier det er jævla fett mens andre sier det suger. Hva sier dere? Kompromissløs underholdning, men tror at man bør ha en viss ide om hva man skal foreta seg(for det inkluderer bygging, Minecraft style). Utrolig morsom fysikk, kan være en ekkel læringskurve. Er enig i ekkel læringskurve. Utrolig uvant uten tyngdekraft. Om man bygger uten gravitasjonsfelt. Men blir jo litt underholdning av det og. xD 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Noen som har et spill å anbefale til 12,48kr? Det er alt jeg har i min Steamwallet å bankkontoen min er det mindre på etter en shoppings tur tidligere i dag Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Euro Truck Simulator eller Dead Bits. Ble for øvrig kjøp av Space Engineers. Får teste det ut i ferien! Endret 18. desember 2014 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 One Finger Death Punch koster 15 kroner dessverre. Det gamle XCOM-spillet, UFO Defense, koster 12,24. Marlow Briggs and the Mask of Death er jo et veldig underholdende actionspill til 7,20 da. Jeg syns iallefall det var verdt pengene. Mye moro og god humor. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 One Finger Death Punch koster 15 kroner dessverre. Det gamle XCOM-spillet, UFO Defense, koster 12,24. Marlow Briggs and the Mask of Death er jo et veldig underholdende actionspill til 7,20 da. Jeg syns iallefall det var verdt pengene. Mye moro og god humor. Marlow Briggs så jo rett og slett awesome ut, så gikk for den. Takker for tips Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Null problem. En liten skjult perle faktisk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Da var Jula i gang. A Story About My Uncle er knall. Spilte nylig gjennom det selv og storkoste meg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Kom gjerne med tips til spill som er kanskje ikke helt normen... synes fks A Story About My Uncle og Marlow Briggs and the Mask of Death så veldig kult ut. Aldri hørt om før...need more! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Kom gjerne med tips til spill som er kanskje ikke helt normen... synes fks A Story About My Uncle og Marlow Briggs and the Mask of Death så veldig kult ut. Aldri hørt om før...need more! Prøvd Jazzpunk? Om ikke, vent til det kommer på tilbud eller da slå til nå. Tror du kommer til å kose deg ihjel. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jazzpunk er veldig bra ja. Litt kort, men verdt det likevel. Ellers kan jeg anbefale The Inner World hvis man liker pek-og-klikk spill. Rundet det i går og det var helt fantastisk. Alt fra grafikk, musikk, historie og humor var knallbra. Satt og flirte flere ganger, og det er ikke ofte jeg gjør det i eventyrspill. Year Walk er også ganske bra, og passer fint på denne årstiden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Prøvd Jazzpunk? Om ikke, vent til det kommer på tilbud eller da slå til nå. Tror du kommer til å kose deg ihjel. Haha! Ser genialt ut! Kjøpt! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Har lyst å kjøpe Lords of the Fallen. Men leser så mange har tekniske problemer med det? Noen som vet litt mer ang det? Shadow of Mordor er vel et trygt kjøp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå