Error404 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Magicka og Bioshock 2 er også kjempebillig akkurat nå. 26 og 39 kr for to veldig gode spill Magicka er best spillt med venner da. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Vurderer å kjøpe BC2, men jeg tror ikke det vil bli spilt så mye før jeg får oppgradert maskina, så jeg tror jeg lar vær i denne omgangen. Derimot får jeg endelig kjøpt meg HL2: Episode 1, så nå er HL2-samlingen komplett. Dette blir en fin sommer. edit: Bioshock 2 frister veldig. Glad jeg har nok penger på konto, selv om jeg er en fattig student. Kanskje jeg skal kjøpe begge, så jeg får det første på Steam også. edit2: Kan for øvrig anbefale Plants vs. Zombies på det absolutt varmeste. Musikken alene er verdt kronene. Endret 2. juli 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Handlet akkurat Just Cause 2. Gleder meg til å se hvordan det er:D Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Av dagens tilbud kan jeg selv anbefale Bioshock 1 og 2. Helt fantastiske spill med sinnsyk stemning! Half-Life 2-serien kan også anbefales, samt Plants vs. Zombies. EDIT: Oppdaterte førstepost Endret 2. juli 2011 av TMB Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Da ble det Half Life 2: Episode One og Bioshock 1 & 2 i denne omgang. Bioshock 1 er verdt å kjøpe to ganger syns jeg. Til en totalsum på 90 kroner så er det ikke så verst. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Dette kommer til å ruinere meg .... I like it ! Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Høhø. Har kjøpt flere spill de siste to dagene enn jeg har de siste to årene. Half Life 2 og Episode 1 og 2, Bioshock 1 og 2, Braid, Just Cause 2, Garry's mod, Solar 2 og Knights of the Old Republic. Skal bli en fin sommer. Endret 3. juli 2011 av Taakefjellet Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Steam er kjekt når det funker, men noe jævla møkk når det henger seg opp. Det hevder plutselig at jeg ikke har nett på den stasjonære og nekter å la meg logge på. Prøver på en helt fersk steam install på den bærbare på et annet nettverk og får samme feilmelding. Fuckings vaporware. Edit: bare å prøve å logge inn over 20 ganger ser det ut til. Kom inn til slutt Endret 2. juli 2011 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Kjøpte en bunke spill for noen dager siden, og ser nå at de har gått ned ca 75% i pris alle sammen. Herlig Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hm, nesten meningsløst å prøve å laste ned noe nå, skjønner jeg.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Flere som sliter med at det går GRISESAKTE ja? Begynte å lure på om det var internetten her. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Flere som sliter med at det går GRISESAKTE ja? Begynte å lure på om det var internetten her. Prøv å velg en annen nedlastingsregion Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Da var følgende spill i boks: Darksiders Aliens vs Predator Just Cause 2 gleder meg til å se hva som er på tilbud i morgen. Digger disse jul/sommer salg greiene på steam. Har en mistanke om at siste rest av feriepenger kommer til å gå med her. ser at hastigheten er noe redusert i forhold til tidligere i dag, regner med at det er heavy load som gjør det. Endret 2. juli 2011 av firberblad Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Klart å holde igjen på salget som var i romjulen, men nå sprakk jeg. Valve pakken, Magicka, BC2 pack, MoH(Mest pga tilgang til BC3 beta) ++ Jeg kommer sikkert til å kjøpe mer de neste dagene... aiaiai, farvel feriepenger Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Flere som sliter med at det går GRISESAKTE ja? Begynte å lure på om det var internetten her. Prøv å velg en annen nedlastingsregion Fant ut av det, var noe kødd med routeren min. Men takk uansett. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Half-Life 2 1,74 EUR Half-Life 2: Episode One 1,49 EUR Half-Life 2: Episode Two 1,49 EUR Magicka 3,39 EUR Hydrophobia: Prophecy 3,40 EUR Portal 2 - Two Pack 45,55 EUR Battlefield Pack - June 2011 9,99 EUR Selger BC2 som jeg allerede eier på xbox og går i 0 på den sånn omtrentlig. Half life to med sine ekspansjoner har jeg jo allerede spillt, men det er greit å eie dem lovlig Eneste som er synd er at jeg er ca 7 timer unna den nye stasjonære som klarer å dra det. I tillegg er det et par dager til jeg kan låse meg inne i nerdebula og game igjen pga familie og vennebesøk nå i sommerferien. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Steam Store Star Wars Collection - Summer 2011 Steam Store Ubisoft Weekend Deal Pack Endret 2. juli 2011 av AllFather Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Da har jeg oppdatert førstepost med "dagens" tilbud, og det kommer jeg til å gjøre hver dag av sommersalget. Så hvis dere ikke gidder å gå inn på Steam Store og se, så er det bare å sjekke førstepost her Legg gjerne til % rabatt i tillegg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Da kan jeg gjøre det fra i morgen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå