Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 - Alice Madness Returns Fikk du med det gamle spillet og? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 - Alice Madness Returns Fikk du med det gamle spillet og? Det ligger hvertfall ikke i listen over spill, så jeg antar at jeg ikke får det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Det ligger hvertfall ikke i listen over spill, så jeg antar at jeg ikke får det. Det var synd. Hørte at konsoll versjonen faktisk inneholdt det første spillet og. Ser ut som et interessant spill, men jeg kjøper det nok ikke før det går under 5 euro, så neste salg. Husker ikke hvorvidt det var på over 50% en gang under salget. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg kjøpte det for €4,99 under dette salget. En markant forbedring mot €12,49 som det har vært tidligere Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Har kjøpt, - Enslaved - Octodad - The Shivah - Return to Mysterious Island Bundle - State of Decay - Yesterday - Marlow Briggs - Hitman Contracts - Darksiders 2 - Blackwell Epiphany - Batman Arkham Origins Blackgate - Deus Ex The Fall - Broken Age - Overcast Walden and the Werewolf - Nostradamus - Rhiannon - Black Mirror 2 og 3 - Harvester - The Last Door - Year Walk - Oknytt - Gray Matter - Secret Files Sam Peters - Max The Curse of Brotherhood Får se om det blir mer. Må slå seg litt løs når det er salg Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Så det er ikke nye deals klokka 7 imorgen ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Siste sjanse nå frem til klokken 7 i morgen kveld. Om det er noe du har lett etter og det er på tilbud nå så er det bare å kjøpe. 5 måneder til neste gang. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) okey. er meget lysten på crusader kings II pga Game of thrones MOD, men det er ikke på like bra salg(var 80 % på flash sale) hittil har jeg kjøpt Bioshock complete bundle, chivalry:Medieval warfare, left for dead 2, metro last light, mirrors edge,payday 2,state of decay, tomb raider, the witcher 2. Har ikke noe annet valg en å bli pc gamer nå Endret 29. juni 2014 av Woody_97 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Har kjøpt: Farlig med salg. 5 Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Så dette er det aller siste av tilbud som kommer dette salget? Det kommer altså ingenting imorgen etter kl. 19? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ikke det beste salget for min del, fant ikke så mange spill jeg var keen på, som jeg ikke hadde fra før av. FTL: Faster Than Light Brothers - A Tale of Two Sons Rayman Legends Broforce SpeedRunners Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 kjøpte en del, men ikke for mye. Fornøyd med salget Her er lista: Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Det var forresten ikke meningen å kjøpe en dobbelpakning av Frozen Synapse. Forutsatt at jeg finner ut av hvordan jeg sender den, er det noen som har lyst på spillet? Første mann som sender meg PM får det, men jeg setter pris på at bare de som er interessert i å faktisk spille spillet sender melding. Skal visst være et morsomt lite spill. EDIT: Zarchon ble den heldige utkårede. Endret 30. juni 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ble bare én ting på meg i år gitt - Arma 3 til 50%. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Isj, trodde jeg skulle klare meg i år, men så hastet jeg meg jammen til å handle Brave New World-pakken til Civ5 i de siste minuttene. Ble et billig salg for min del uansett da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Farlig med salg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Er glad jeg har klart å ikke kjøpt et eneste spill via Steam sitt salg. Blir som å hamstre godteri og stappe alt i deg for så å føle deg som en dritt etterpå... Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 "Tar det litt forsiktig denne gangen" - Første dagen begynte bra ihvertfall... Min unyttige fangst: Euro Truck Simulator 2 - Going East!,Euro Truck Simulator 2 - Force of Nature Paint Jobs PackEuro Truck Simulator 2 - Flip Paint DesignsE.Y.E.: Divine CybermancyThe Ship (Bundlestars)7 Days to DieTakedown: Red SabreInflux (GOG.com)Next Car GameCall of Juarez Gunslinger + Far Cry 3 - Blood DragonDeadlightFEZAssetto CorsaGunpointARMA 3 Ca 91 € i sluttsum. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå