Error Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Har selv kjøpt Crysis 2 og DNF her: http://www.cdkeyhouse.com/ Betalte vel ikke en gang halvparten av Steam-prisen. Crysis2-key'en var EADM, ikke Steam, dog. Litt sånn off-topic så betyr DNF "Did Not Finish" i "regattasjargong" (seiling). Hver gang jeg leser den forkortelsen får jeg et lite ironianfall Men Steam er generelt veldig dyrt, og det er nesten aldri vits å kjøpe spill som ikke er på ekstreme salg. Endret 1. juli 2011 av Error Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Da har jeg oppdatert førstepost med "dagens" tilbud, og det kommer jeg til å gjøre hver dag av sommersalget. Så hvis dere ikke gidder å gå inn på Steam Store og se, så er det bare å sjekke førstepost her Endret 1. juli 2011 av TMB Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Bra jobba, TMB. Slo til på Terraria til 58 kroner i dag. Det må prøves, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Førstepost oppdatert Frister veldig med JC2 Endret 1. juli 2011 av TMB Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Just Cause 2 til 39 kroner. Dere som ikke har kjøpt det enda bør slå til nå. Kjøpte 3 DLC-pakker til JC2 som jeg ikke hadde fra før av. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 JC2 burde man ha i samlingen, særlig til den prisen. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Keen på å handle litt nå ja... THQ + Valve-packene var litt interessante.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 THQ-pakken har mye bra, problemet mitt er at jeg har (nesten) alt der fra før av ... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Kjøpte Hamilton's Great Adventure og The Longest Journey + Dreamfall. Har de to sistnevnte i cover, men greit å ha de på Steam også. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Snuser litt på Just Cause 2 og Hamilton's Great Adventure. Problemet er at jeg allerede har litt av en "back catalogue" med spill som ligger og venter + egentlig ikke så mye tid til spill.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Kjøpte nettopp komplette starwars pakken og komplette pakken til de som lager just cause totalt var pakkene 68 deler til sammen, 96 dollar eller noe, veldig fornøyd Endret 2. juli 2011 av AllFather Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Kjøpte Total War: Shogun 2, vurderer å kjøpe Black Ops også, men litt usikker på om jeg heller vil ha det på PS3. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Just Cause 2 til 39 kroner. Dere som ikke har kjøpt det enda bør slå til nå. Kjøpte det nå. Spilte demoen i flere timer da den kom, var utrolig mye underholdning. Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Så langt har jeg kjøpt company of heroes gold edition, Defcon, Multiwinia, Eufloria og Star Ruler. Kosta meg vel til sammen 211 kr. Var på gamestop i går, og så company of heroes + oppossing fronts til 200 kr. Må si jeg er fornøyd med disse tilbudene ! Defcon og multiwinia er verdt å undersøke foresten. Veldig gode og innovative indiespill ! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Nye tilbud oppe nå. Bad Company 2 til 58kr? Okei, da.. De andre interessante (for meg) spillene der har jeg fra før av.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) BC2 + Vietnam + DLC for 78 kr? Ja takk Forøvrig er Half-Life 2 og episodene råbillig nå. De som ikke har de allerede burde skamme seg hvis de ikke slår til nå Endret 2. juli 2011 av TMB Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har BC2 Vietnam noe singleplayer innhold i det hele tatt? Aner ikke hvor mye BC2 mp jeg kommer til å spille, men kanskje jeg bare skal ta med Vietnam når jeg først er i gang.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Hvis du skal ta med Vietnam så kjøp den pakka, det blir billigere Tror det kun er MP Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Vietnam er bare MP ja, helt sykt billig for bf2 og vietnam for 10 euro, dessverre har jeg det fra før, ellers så har jeg spilt/har spillene som var på tilbud i dag:) men mye bra episode 2 må folk skaffe seg hvis de ikke har det spennende å se i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå