Stoddart Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 -80% på Payday 2 og alle DLC unntatt The Big Bank Heist (nyeste). Og det var på flash sale her om dagen, da kjøpte jeg det. Men det var mindre enn 80 -.- Meeh! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Er det verdt det? Aldri spelt Payday. Må du nesten finne ut selv. Kan kjøpe grunnspillet (€5,59 akkurat nå) uten DLC og teste først, se om du liker konseptet (og utførelsen). Vanskelighetsgraden er høy, spesielt i starten, så du må like utfordringer. Nok best å spille sammen med andre, men du kan gjøre mye alene også. Var selv litt skeptisk i starten, men det tok seg opp betraktelig. Veldig givende når du endelig får til en jobb, og får skikkelig betalt! Å spille sammen med en kamerat eller tre er konge! Kan også sjekke videoer på Youtube hvis du foretrekker enda lavere risiko. Og det var på flash sale her om dagen, da kjøpte jeg det. Men det var mindre enn 80 -.- Meeh! Litt mer penger til utviklerne da, i motsetning til resten av oss kjipinger. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Litt mer penger til utviklerne da, i motsetning til resten av oss kjipinger. Kjøpte Payday til meg selv og 2 kompiser, vi spillte det knapt nok 20 min, så jeg har gitt de nok Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Payday (1) var i alle fall veldig morsomt å spille sammen med venner. Nummer to har jeg faktisk ikke prøvd enda, selv om jeg har hatt det lenge... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Er LA Noire et bra spill på PC? Hørte det var en elendig port. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har alt jeg vil ha nå og mer til, men går å venter på et tilbud på fantastiske Towerfall. Hvorfor har det ikke kommet enda ... argh. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Er LA Noire et bra spill på PC? Hørte det var en elendig port. Det er vel ikke all verdens til port, men det fungerer helt fint, er som man andre ports, dårligere enn det burde vært, men fortsatt den beste versjonen. AtW Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har hatt en del moro med PayDay 2. Sikkert ikke for alle, men jeg kjøpte det til fullpris når det kom og syntes det var verdt det. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har alt jeg vil ha nå og mer til, men går å venter på et tilbud på fantastiske Towerfall. Hvorfor har det ikke kommet enda ... argh. Towerfall Ascension? 15 % nå, 30 % hvis avstemningen går veien. Ikke noe voldsomt salg, men dog. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Yey, endelig Broken Age med 66% avslag. Edit: Wolfenstein til halv pris bare en måned etter at det kom ut. Veldig bra spill og verdt prisen. Endret 28. juni 2014 av Crazy Joe Davola 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ser ut som salget nærmer seg slutten med stormskritt. Ikke mulig å stemme på nye community-deals utover de som går frem til kl. 19:00 i kveld. Lukter encore-salg lang vei i kveld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Yep, det bruker alltid å være et "beste salg!"-salg på siste dagen. Så nå må man kjøpe/selge alle sommerkortene man ønsker seg. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 i morgen kommer alt av tidligere tilbud? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Nei, blir vel mer som bestselgeren fra hver enkelt dag. Type 10-12 deals som har vært tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 i morgen kommer alt av tidligere tilbud? Det er startet nå det. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Der var Brothers til 80% igjen, ja. Fangsten denne gang: *Witcher 2 (som blir satt på vent fordi maskina mi ikke takler det, noe jeg forsåvidt regnet med) *Tomb Raider *Dishonored *Brothers Ble lite av mindre indie-titler denne gangen, pleier å bli noen av de.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Dette har jeg kjøpt: - Dark Souls - Betrayer - Rayman Legends - Call of Juarez Gunslinger - LA Noire Ganske få spill faktisk! Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Mine kjøp i Steamsalget har vært: Assasins Creed IV: Black Flag Banished Brothers - A tale of two sons Dishonered Grid2 Tomb Raider The Wolf Among Us Tviler på at jeg kommer til å plukke opp noe mer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Sitter og vurderer Wasteland 2, men vet ikke om det er verdt 250 kroner. Gruble, gruble. Edit: Naaah. Venter til ferdig versjon kommer, med "normal" pris. Endret 29. juni 2014 av Villanden Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Betalte 90 kr for Wasteland 2 selv, og startet det for første gang her om dagen. Jeg skjønte fort at det trengs mer enn et par minutter å sette seg inn i, for å si det på den måten. edit: Kjøpte forøvrig disse spillene under salget: - Alice Madness Returns - Endless Space - Emperor Special Edition - PAC-MAN Championship Edition DX+ All You Can Eat Edition - Deponia - The Wolf Among Us - Batman Arkham Origins - Call of Juarez Gunslinger Endret 29. juni 2014 av kimaasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå