Riboflavin' Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Fem minutter er ganske lite for å avgjøre at et spill er gørrkjedelig. (Selv om jeg har gjort lignende ting med demoer). Det jeg lurer mest på er om det er mye drap av folk som bare er i veien og som egentlig ikke er ordentlige bad guys, noe jeg har likt mindre og mindre de siste åra. Jeg liker å spille ihvertfall litt helt, ikke bare en ren massemorder. Endret 26. juni 2014 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Dishonored er konge enkelt og greit. Hvis du i sin tid likte Dark Messiah kommer du til å trives godt med kampsystemet. . Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ble Dishonored på meg og (og the stanley parable og Rage), har lenge tenk på og kjøpe det, og nå går det jo for prisen av en liten lunch på jobb. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Da ble det Banished og Dishonored: The Brigmore Witches DLC på meg. Første jeg handler på salget faktisk. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Dishonored er konge enkelt og greit. Hvis du i sin tid likte Dark Messiah kommer du til å trives godt med kampsystemet. . Det var mye som var bra med Dark Messiah. Når jeg tenker meg om har jeg vel hørt at Dishonored teoretisk sett skal kunne rundes uten å drepe noen som helst, så sånn sett trenger man vel ikke drepe en haug med politifolk osv. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Dishonoured er herlig! Blei Banished på meg. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Fem minutter er ganske lite for å avgjøre at et spill er gørrkjedelig. (Selv om jeg har gjort lignende ting med demoer). Det jeg lurer mest på er om det er mye drap av folk som bare er i veien og som egentlig ikke er ordentlige bad guys, noe jeg har likt mindre og mindre de siste åra. Jeg liker å spille ihvertfall litt helt, ikke bare en ren massemorder. Du kan spille gjennom hele spillet uten å drepe en eneste person. Bokstavelig talt. Endret 27. juni 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Japp, sånn jeg spilte igjennom det. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Kjøpte The Walking Dead til 50% :-) Kommer nok bedre tilbud, men jeg hadde med glede betalt hele prisen for de spillene, er så vanvittig gode! Var The Walking Dead 2 kjem sikkert bedre tilbud, men vil spela det no. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Watch Dogs til 400 spenn. Wow, snakk om salg du gitt. Lenke til kommentar
Admiral Alvor Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 har blitt alt for mange spill under salget ja, har vel blitt en 35 til 30 spill ja installerer Dishonored nå, Lego Movie var morsomt, Hitman har jeg ikke fått testa enda(bortsett fra sniper challenge) de neste dagene kan bli dyre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 har blitt alt for mange spill under salget ja, har vel blitt en 35 til 30 spill ja Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Hvordan får jeg lagt inn Brigmore witches DLCen i Dishonored? Kjøpte den separat på salget men er jo ikke og finen noen plass :S Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Lastes vel ned av seg selv? Høyreklikk på Dishonored, velg egenskaper og sjekk DLC-fanen. Der kan du krysse av for om den skal installeres eller ei. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Hvordan får jeg lagt inn Brigmore witches DLCen i Dishonored? Kjøpte den separat på salget men er jo ikke og finen noen plass :S Høyreklikk på spillet i biblioteket-->properties-->dlc Så bare marker Bigmore witches under install. Da skal det installeres Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Watch Dogs til 400 spenn. Wow, snakk om salg du gitt. Det er jo relativt nytt, så at det bare er nedsatt med 20 % er ikke spesielt overraskende. Har vel blitt 40 spill så langt dette salget, jeg vet ikke hvor mye penger jeg har brukt, og jeg har ingen interesse av å finne ut av det, men det er sannsynligvis noen tusen - salg til tross. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Det jeg mente var at det er rart å "bruke opp" en flash sale-plass på et så dårlig tilbud. Lenke til kommentar
Admiral Alvor Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 har blitt alt for mange spill under salget ja, har vel blitt en 35 til 30 spill ja haha jeg vet... hadde et par steamkort i skuffen som jeg fikk brukt opp har bare blitt billige spill da(cirka bare) Dishonored kosta jo under 30 kroner Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 -80% på Payday 2 og alle DLC unntatt The Big Bank Heist (nyeste). Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Er det verdt det? Aldri spelt Payday. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå