Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Ikke verst med 20% på Divinity: Original Sin nå rett før det slippes.

Det har nok vært en del av planen, ingenting skjer ved tilfeldighet der. Kjøpte akkurat AC Black Flag til 30€, var -40%

Hva er poenget ditt? Skjønner ikke helt hva du mener. Selvfølgelig er ikke salgene uhell. AC Black Flag er forresten ikke nytt. Divinity: Original Sin har lansering om halvannen uke, og er blant de mest spennende rollespillene som kommer i år. Det er altså 20% tilbud før spillet slippes, synes ikke det var så galt.

Hadde det ikke vært salg hadde nok Divinity vært billigere ved lansering. Etter som man fikk spillet til en billigere penge når de var på kickstarter. Greit triks for å pynte litt på prisen.

Det med Black Flag var fordi jeg kjøpte det bare. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt meg Teslagrad (delvis for å støtte norske utviklere), Pacman Championship Edition DX og en firepakning med Monaco: what's yours is mine. (Fantastisk spill, 90% rabatt nå! 1 euro per spill). Henholdsvis 50, 75 og 90% rabatt.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

State of Decay har gått under radaren min, og jeg synes det ser interessant ut.

Likevel vet jeg ikke om jeg kommer til å få tid til å spille det de nærmeste årene...

Hvilke andre spill ville dere sammenlignet det med?

Det har tatt VELDIG stor inspirasjon ifra DayZ, ellers har jeg ikke hørt så mye om det uten om at det ble kickstart'a.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært salg hadde nok Divinity vært billigere ved lansering. Etter som man fikk spillet til en billigere penge når de var på kickstarter. Greit triks for å pynte litt på prisen.

Det stemmer ikke. Det er et fullprisspill, og prisene i tilbudet ligger 20% under det Larian selger det for selv på sine sider. Jeg skjønner egentlig ikke hva som får deg til å tro noe annet. €39,99 er temmelig standard pris på nye spill på Steam, så også for Divinity: Original Sin. Nå med 20% rabatt = €31,99

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Walking dead er jo interessant, men venter til de siste episodene kommer uansett tror jeg, kanskje det er bedre tilbud innen da.

AtW

Dersom du ikke har sesong en er det ingen vits å spille sesong 2. Er forresten verd å kjøpe det nå, da det er et utrolig bra spill, selv om det mangler noen episoder.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Vet at regelen er at man skal vente på flash sale eller daily deal. Men hva med community's choice? Det har jo vært en rekke gode tilbud her, og de er jo også tidsbegrensede såvidt jeg har forstått... ? Da er det vel greit? Eller burde jeg vente for å se om community's choice kommer på daily deal/flash sale...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vet at regelen er at man skal vente på flash sale eller daily deal. Men hva med community's choice? Det har jo vært en rekke gode tilbud her, og de er jo også tidsbegrensede såvidt jeg har forstått... ? Da er det vel greit? Eller burde jeg vente for å se om community's choice kommer på daily deal/flash sale...?

Dersom det er på 75% så er det nok gode priser.

"Regler" lol. :p

Har sesong 1 jeg, men ser ikke det store poenget med å begynne på sesong 2 før den er ferdig.

AtW

Er jo bare to av episodene som ikke har kommet, og de kommer nok til sommeren slik det står på Steam siden deres. En kan jo håpe på et bedre salg av spillet, men det tviler jeg skjer med det første.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg er rimelig sikker på at spill har samme rabatt på community's choice, daily deal og flash sale.

Lenke til kommentar

Ja, det er jeg ganske sikker på selv også. Kan i alle fall ikke på stående fot komme på tilfeller der et spill har hatt forskjellig rabatt mellom daily/flash/community-sale.

Generelt kjøper man ikke spill som IKKE er en del av disse tre salgene før siste dagen. Noen spill har jo for eksempel mindre rabatter under hele salget uten at de dukker opp på forsiden.

Lenke til kommentar

Dersom det er på 75% så er det nok gode priser.

"Regler" lol. :p

Har sesong 1 jeg, men ser ikke det store poenget med å begynne på sesong 2 før den er ferdig.

AtW

Er jo bare to av episodene som ikke har kommet, og de kommer nok til sommeren slik det står på Steam siden deres. En kan jo håpe på et bedre salg av spillet, men det tviler jeg skjer med det første.

Nå kommer ikke de nye episodene "med det første" heller :) Derfor venter jeg på bedre salg.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...