Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

14,49 Euro her. Penger spart er penger tjent :) Man får sånn bonus greier når man kjøper fra G2Play, så kanskje du får den ned under 14 euro.

Fant forresten ut at tastaturet mitt mangler Euro symbolet :hmm:

Skal ikke man ha det?

Så at G2Play hadde det til 15 euro, men jeg hopper over det spillet, det er jo ingen invasjon fra det forrige spillet, så da er det ingen vits å kjøpe dette.

Sparer pengene til jeg eventuelt får Ghost for samme prisen, eller mindre.

Ok, da må du venter 3-4 år til det skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

14,49 Euro her. Penger spart er penger tjent :) Man får sånn bonus greier når man kjøper fra G2Play, så kanskje du får den ned under 14 euro.

Skal ikke man ha det?

Så at G2Play hadde det til 15 euro, men jeg hopper over det spillet, det er jo ingen invasjon fra det forrige spillet, så da er det ingen vits å kjøpe dette.

Sparer pengene til jeg eventuelt får Ghost for samme prisen, eller mindre.

Da skal du jaggu vente lenge for Call of duty spillene faller aldri i pris. Er jo helt latterlig at de enda tar 20 Euro på Steam for det første Call of Duty spillet som er 11 år gammelt.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da skal du jaggu vente lenge for Call of duty spillene faller aldri i pris. Er jo helt latterlig at de enda tar 20 Euro på Steam for det første Call of Duty spillet som er 11 år gammelt.

G2Play regulerer selv sine priser, og Activision har nok ikke påvirkning på prisene der.

F.eks er COD MW 3 til salg for 15 euro.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen andre websider som selger MW3 billigere enn 15 euro?

Skal ikke man ha det?

ALT GR + E :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen andre websider som selger MW3 billigere enn 15 euro?

Skal ikke man ha det?

ALT GR + E :)

Awesome € Takker :)

Lenke til kommentar

Ja euroen er markert nede på E-tasten her. Men det er også mulig å bruke ALT GR + 5 her. Selv om ikke euroen er markert på 5-tasten. Men 3 og 4 har valuta (£ og $) så da var det vel naturlig å slenge på en i den rekka.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som kan anbefale Amnesia: A Machine For Pigs? Digger Dark Descent, men vil jeg også like dette spillet? Er det noen av dere som synes det er verd de 5 euroene?

Kjøpt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Lurer på om det blir et stort steam salg snart? Var i juli sist, så blir spennende! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Steam har salg hver sommer, så med mindre noe ekstraordinært skjer blir det sommerdag dette året også.

Bra for sjelen, dumt for lommeboka.

I know. I teorien trenger en egentlig ikke lengre slike salg, da det teknisk sett er det hver dag..

Spilt litt Amnesia: A Machine of Pigs, og synes det virker veldig lovende. Dog dumt at dem har fjernet elementet som gjorde at Dark Descent var så skummelt, altså sanity systemet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bra spill og en fin måte å få folk interessert i Sniper Elite 3 på. Tror dog ikke man trenger å laste det ned. Holder vel å trykke install slik at det havner i biblioteket ditt.

To claim your free copy, just visit the store page and click the install button! If you don’t install it, it goes back to regular price tomorrow and you miss out! Offer Ends Thursday at 10am Pacific Time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...