Villanden Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Stemmer det. Quantum of Solace og James Bond: Blood Stone Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Daily Deal: EVE Online: Incarna - 50% Off 9,99€ Endret 22. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Weekend Deal på Homefront - men det koster fremdeles ganske mye, og avslaget er "bare" 50%... Koster ca. 190 kroner. Og jeg vet ærlig talt ikke om det er verdt så mye, selv om jeg har moret meg litt med MP-demoen. Venter på prisreduksjon og/eller høyere avslag, tror jeg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Det skal mer til for at de får pengene mine ja. Kanskje jeg gjør som deg og heller prøver MP-demo. Kanskje også verdt å nevne det andre helgetilbudet. 50 % off Endret 24. juni 2011 av Villanden Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Midweek Madness: Hydrophobia: Prophecy 2,50€ (-75%) http://store.steampowered.com/app/92000/ Endret 28. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Er det verdt det? Ser ganske crap ut. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har det allerede på Xbox Live, men jeg syntes det var både morsomt og en interessant historie så jeg kjøpte det på steam også. Det er ekstra ting som er i PC versjonen som ikke er i Xbpx Live versjonen (husker ikke helt hva det var igjen). Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da er det nok engang Summer Sale fra Steam folkens! http://store.steampowered.com/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Det var på tide! Rudnt ett år siden jeg startet tråden pga sommersalget Håper på mange bra deals denne gangen også. Kommer desverre til å bruke alt for mye penger denne gangen også føler jeg Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Var ikke så mye spennende i dag, steam er stort sett elendig på nye spill, kjøpte witcher 2 vesentlig billigere enn det er på dagens steamtilbud, og det var inkludert forsendelse AtW Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Frister med TDU2 til 5 euro, er det like bra som jeg har hørt? Mente at det var så stappet med bugs og at det lagget osv. Har ratt og pedaler så det kan jo kanskje bli gøy. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Personlig synes jeg Steam sine priser, både vanlige og salgspriser, er latterlig høye. Har de siste årene stort sett alltid handlet hos G2play.net som stort sett alltid slår Steam på pris, og lar deg legge til spillene på Steam eller EA (Origin) med noen få unntak. Witcher 2 for eksempel koster 260 på salg hos Steam. Samme spill, med Steam nøkkel koster 194 hos G2Play. Stort sett, med noen unntak hvor Steam faktisk virkelig setter ned prisen mye, så er G2Play billigst. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Ja, jeg pleier noen ganger å handle fra OnlineKeyStore, man får Steam-key sendt på e-post, ofte mye billigere enn å handle på Steam Store. Endret 30. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Personlig synes jeg Steam sine priser, både vanlige og salgspriser, er latterlig høye. Har de siste årene stort sett alltid handlet hos G2play.net som stort sett alltid slår Steam på pris, og lar deg legge til spillene på Steam eller EA (Origin) med noen få unntak. Witcher 2 for eksempel koster 260 på salg hos Steam. Samme spill, med Steam nøkkel koster 194 hos G2Play. Stort sett, med noen unntak hvor Steam faktisk virkelig setter ned prisen mye, så er G2Play billigst. Og det koster bare 190 på amazon, med frakt. Selvfølgelig digg å få ting med en gang, men det er jaggu litt å hente på prisene digitalt. AtW Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Håper på masse godbiter framover. Ikke mye som frister så langt, dessverre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Ble MoH og TDU2 på meg i første omgang. Edit: Ikke store forhåpninger til MoH, men må jo prøves. Har aldri giddi å kjøpt det til full pris enda. Endret 30. juni 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Personlig synes jeg Steam sine priser, både vanlige og salgspriser, er latterlig høye. Har de siste årene stort sett alltid handlet hos G2play.net som stort sett alltid slår Steam på pris, og lar deg legge til spillene på Steam eller EA (Origin) med noen få unntak. Witcher 2 for eksempel koster 260 på salg hos Steam. Samme spill, med Steam nøkkel koster 194 hos G2Play. Stort sett, med noen unntak hvor Steam faktisk virkelig setter ned prisen mye, så er G2Play billigst. Og det koster bare 190 på amazon, med frakt. Selvfølgelig digg å få ting med en gang, men det er jaggu litt å hente på prisene digitalt. AtW Problemet med fysisk medium er at man raskt kommer over 200 kroners grensen. Nå skal det dog bli spennende å se hvor mange nettbutikker som legger på den nye Norske momsen fra og med i morgen. 25% prisøkning på Steam vil gjøre vondt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Nå skal det dog bli spennende å se hvor mange nettbutikker som legger på den nye Norske momsen fra og med i morgen. 25% prisøkning på Steam vil gjøre vondt. wait, what? Lenke til kommentar
PS360 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Problemet med fysisk medium er at man raskt kommer over 200 kroners grensen. Nå skal det dog bli spennende å se hvor mange nettbutikker som legger på den nye Norske momsen fra og med i morgen. 25% prisøkning på Steam vil gjøre vondt. Steam har dette i prisen allerede, siden vi regnes som et EU-land for dem... De tjente fett på norske kunder frem til månedsskiftet ettersom momsen ble til inntekter for Steam. Mest sannsynlig derfor vi lå/ligger i T2-sonen til Steam, som gir litt lavere priser på Valve-spill og noen få utvalgte andre. Sverige ligger i T1 (dyrest). Edit: Eks: Half-Life 2 NO (4,68€) http://store.steampowered.com/app/220/?cc=no Half-Life 2 SV (6,02€) http://store.steampowered.com/app/220/?snr=1_5_9__13/?cc=sv Endret 30. juni 2011 av PS360 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Har selv kjøpt Crysis 2 og DNF her: http://www.cdkeyhouse.com/ Betalte vel ikke en gang halvparten av Steam-prisen. Crysis2-key'en var EADM, ikke Steam, dog. Hvorfor er det ingen av disse cd-key butikkene som selger SF4: Arcade Edition? Greit nok, det er ikke det dyreste spillet på Steam, men får jeg det billigere, sier jeg ikke nei takk.. Blir uansett spennende å følge med på sommersalget. Kanskje det dukker opp noen svinebillige godbiter jeg hittil har stått over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå