Villanden Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Så du vil ha "Snurreleif is playing Hello Kitty Zombie", men ikke achievements? Er ikke de to like irriterende? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Førstnevnte er mulig å skru av, noe jeg selvsagt har gjort. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kjøpte Fable. Herregud for et overrated spill. Mye dårlige enn metascore og andre sitt skryt tilsier. Er nødt til og være xbox fanboys som har rated dette Men grei pris uansett 80 % eller hva det er på tilbud. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Snakker du om det første Fable? Eller nummer tre? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Fable 1. Kostet meg 14 kr trur jeg det var PS: Sier ikke det er elendig, barre mye dårligere enn jeg hadde forestillt meg Endret 27. mars 2014 av GnilreG Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Spillet var bra i sin tid, men det er jo ti år gammelt nå, så det har vel noe med saken å gjøre tenker jeg Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Fantastisk spill. Enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Nja, begynte på det en gang for lenge, lenge siden, og det tok ikke lange tida før jeg var lei og la det på hylla. Aldri sett meg tilbake. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Vell nå spiller eg andre gamle rolespill også, så er ikke barre den faktoren som teller. Alt er liksom så voldsomt barnslig, og styringen er ikke akurat på topp. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Spill ER barnslig, men joda, jeg er enig med deg at stilen på spillet, hvertfall rent grafisk, og også flere av oppdragene i starten er "barnslig". Men det stopper det ikke fra å være et godt spill mener jeg. Men det at du mener noe annet respekterer jeg selvsagt fullt ut Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Spill ER barnslig, men joda, jeg er enig med deg at stilen på spillet, hvertfall rent grafisk, og også flere av oppdragene i starten er "barnslig". Men det stopper det ikke fra å være et godt spill mener jeg. Men det at du mener noe annet respekterer jeg selvsagt fullt ut Tror det lider litt av å ikke tåle tidens tann, i motsetning til en del andre klassiske rollespill. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Returnerte til Fable for et år tilbake eller noe, men fant raskt ut at det var best å la det ligge, og heller la det forbli det fantastiske spillet jeg husker. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Peter Molyneux er en mester på å hype opp spillene sine før release, slik at mange gir dem bedre kritikk enn de fortjener ut av ren pliktfølelse. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Batman Arkham Origins er på tilbud til 10 euro nå. Ikke like bra som de to andre, men verdt den prisen. Det er også salg på Square Enix-spill. Kjøpte selv Thief Gold og Thief 2. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Thief 2 er verd pengene hvis man klarer å venne seg til grafikken som ikke en gang var da det kom ut. Men atmosfæren i spillet.... Knallspill, rett og slett. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Bare 4 dager til Goat Simulator slippes 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Gratis Steam koder, om noen vil ha dem: 8YN8Z-2RZVG-NMR8C 75I7P-PW0AC-R72IW Det er Medal of honor og Mirror's edge. Kjøpte dem for en stund siden, og ga dem egentlig til en venn, men så viser det seg at han ikke har brukt dem, så da gir jeg dem heller til noen som kommer til å gjøre det. Enjoy! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Det gikk ikke fort før den første forsvant... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Selv om det er den andre som burde gått først, om universet var rettferdig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Er en jævla uting at folk ikke sier takk når de tar i bruk en slik kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå