ErlendRU Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Kjøpte Red Faction spilla jeg, husker jeg hadde mye moro med et at av de på PS2. Forresten noen som veit hvorfor jeg må skrive inn sånn kode på steam hver gang jeg har restarta pcen (ikke så ofte)? Den linkes vel til pcen, men hver gang jeg restarter, så sier den at det er en ny pc jeg prøver å logge inn fra. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det høres ut som en bug, men jeg har ingen gode forklaringer på hva som forårsaker den. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Notice: Does not support Windows 7 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Notice: Does not support Windows 7 Jeg har det og er nesten helt sikker på at jeg spilte det på win7... Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Notice: Does not support Windows 7 Jeg har det og er nesten helt sikker på at jeg spilte det på win7... Jeg har også det og spiller på Windows 7 uten problemer Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Kostet meg 20 kroner, så måtte prøve jeg kommer inn på spillet, men når jeg skal begynne å kjøre blir skjermen hvit og får feilmelding " Dirt executable has stopped working " så fungere ikke hos meg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Da tror jeg det bare er Steam-versjonen som ikke fungerer, for jeg har da spilt DiRT selv på W7 før uten problemer om jeg husker rett Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 World of Goo til 35 NOK fram til klokken 19 i kveld. En perle av en moderne indie-klassiker som alle burde eie. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Halv pris på Modern Warfare-serien+DLC Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Er det lang singleplayer story på MW2 ? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Cirka det samme som MW1 hvis jeg husker rett. Nytt tilbud på Frozenbyte Collection til 35 NOK. Pakken inneholder Shadowgrounds, Shadowgrounds Survivor, og Trine (som alene er verdt pengene). Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Nye tilbud! Halv pris: Halv pris: . 75 % på spillet i seg selv, og på The Complete Edition med alle utvidelser. Endret 9. juni 2011 av Villanden 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Liten indie-perle til halv pris. 39 NOK. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Global Agenda er det mest interesante der, Champions Online ødela de med å "streamline" det tidligere frie valget av powers. Darkspore kan ikke ha solgt så godt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Helgetilbud på indiespill. 80 % rabatt på begge pakker. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Daily Deal: Left 4 Dead 2: 66% off - 4,76€ Weekend Deal: FEAR Collection - 9,99€ Endret 18. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Nå har jeg spilt forsaken world i noen timer og jeg må si det er ganske bra, etter lvl 10 våkner fiendene mere opp, man får fete skills, og tradeskills er gode og lettvindte, men med tilsynelatende dypt innhold senere i spillet, jeg ser at de tingene som skal lages senere i spillet, koster ingame penger. så det betur vel at hvis man vil ha ett skikkelig sett senere i spillet så må man bruke ekte penger på å kjøpe ingrediensene. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Virker som det blir James Bond-spillene til 66% rabatt hvis ikke jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå