Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dere går til spillbiblioteket deres sant?

Testet det også, var ikke noe der (altså, det var jo såkalt spill der, men ikke COD-ghosts)

AtW

Skal være der det kommer opp.. Hmm.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp "Banished" til 18,99Euro :)

Husker jeg så det på crowdfunding side for lenge lenge siden, men hadde glemt det.

Takk til tek.no nettverket for artikkelen :)

Var vist nrk.no artikkelen var på ( :blush: )

Oppdaget også at steam nå har remote install så lenge pcen er på hjemme, så installerte spillet nå mens jeg er på jobb så det er klart til jeg kommer hjem :woot:

Endret av AllFather
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp "Banished" til 18,99Euro :)

Husker jeg så det på crowdfunding side for lenge lenge siden, men hadde glemt det.

Takk til tek.no nettverket for artikkelen :)

Oppdaget også at steam nå har remote install så lenge pcen er på hjemme, så installerte spillet nå mens jeg er på jobb så det er klart til jeg kommer hjem :woot:

forsøker å kjøpe det jeg og, men får opp feilmelding

"Det ser ut til å ha oppstått en feil under forberedelsen eller oppdateringen av transaksjonen din. Vennligst vent et minutt og prøv igjen, eller kontakt kundestøtte for å få hjelp."

prøvd flere ganger

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bruk CTRL+SHIFT+V for å lime inn uten formatering. Da slipper vi svart bakgrunn og andre text formateringer.

Så det er slik man gjør det, den skal jeg huske! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hadde problemer med å komme meg på steam idag, dersom det skjer med noen av dere og:

Windows XP/Vista/7

Completely exit the Steam client.
Open the run dialogue by pressing windows key + r (you can also navigate here from the start menu by typing run).
Type steam://flushconfig then press enter. (If asked to allow this website to open a program, please click Allow or OK).
Restart your computer.
Now, launch Steam directly from the installation folder, not from a pre-existing shortcut (~C:\program files (x86)\Steam).
The Steam application will either appear as Steam or Steam.exe depending on whether your settings show file extensions.
Mac OSX
Completely exit the Steam client.
Open Safari and type steam://flushconfig then press enter
Restart your computer.
Launch Steam and re-test the issue.
Linux
Open Terminal
Type steam --reset
You will see the following: Installing bootstrap /home/[username]/.steam/steam/bootstrap.tar.xz
Reset complete!
Restart your computer.
This should remove and download new Steam files for your Steam client.
Launch Steam and re-test the issue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...