Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Største ankepunktet jeg har er vel questingen, som er uinspirerende - stort sett direkte kjedelig. Utviklerne hadde MMORPG-ambisjoner, og det bærer spillet dessverre preg av.

DET var det ja. Husket det ballet på seg med "Løp dit og hent denne"-questing etterhvert. Da står jeg nok over denne gangen også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva med Tom Clancys Splinter Cell Blacklist? Er det løp og kjøp nå som det er på 66%?

Synes det er noe av det bedre jeg har spilt, anbefales varmt.

Uplay er noe søppel en må leve med desverre...

Lenke til kommentar

Uplay er møkk. La meg spille rocksmith i fred Ubihorer

Jeg trekker det tilbake, Uplay er ødeleggende for spill.

Jeg ville anbefalt Blacklist hadde det ikke vært for Uplay. Jeg vil heller anbefale å laste ned Blacklist piratversjonen, siden da kan du spille når du vil. Hvis du betaler kan du kun spille single player når Uplay-serverne er oppe. Det er de ikke når jeg vil spille.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Venligst husk på trådens regler:

Man kan ikke

• Diskutere Origin eller andre plattformer

Det skal ikke diskuteres hvor dårlig uplay eller orgin er i denne tråden.

Dette innleget skal ikke komenteres / diskuteres, tilbakemldinger tas i tilbakemeldings delen av forumet eller på pm.

Endret av Sakiko
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

COD: Ghost multiplayer er gratis å prøve fram til søndag. Da får jeg prøvd det ihvertfall, selv om jeg ikke kommer til å kjøpe det.

Ubisoft har også nå et lite salg på STEAM, med hele katalogen på salg. Skal sies at disse rabattene prisene er SVÆRT lave.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Åssen laster jeg ned Ghost? Jeg må betale for det uansett hos meg. Det står free weekend.

Start steam på nytt, så kan du laste det ned. Verd å være obs på at det er 24 GB.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Åssen laster jeg ned Ghost? Jeg må betale for det uansett hos meg. Det står free weekend.

Start steam på nytt, så kan du laste det ned. Verd å være obs på at det er 24 GB.

Har restarta to ganger nå, men jeg får fortsatt ikke lasta det ned før jeg betaler for det. What the hell?

Merkelig. Får selv det til. Prøv å restart PCen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...