TMB Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Slo til jeg også! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Er det poenglaust å spele BioShock Infinite utan å spelt dei to fyrste? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det er et pund billigere på amazon: http://www.amazon.co.uk/dp/B00GM45T2W Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har sittet på Bioshock Infinte en stund, men jeg har ikke gjort annet enn å starte det. Har aldri rotet meg aldri til å gjøre noen ting. Sukk... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Er det poenglaust å spele BioShock Infinite utan å spelt dei to fyrste? Nei, men skal du spille DLC-ene «Burial at Sea» kan det være lurt å ha spilt de først. Men ikke et must. En annen ting er at du har gått glipp av en fantastisk opplevelse ved å ikke ha spilt de, men det er jo en annen sak Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Enig med TMB. De to første Bioshock-spillene er veldig bra. Selv liker jeg dem bedre enn Infinite. Ble litt bitt av nostalgibasillen. Delta Force-serien på tilbud, så da ble den kjøpt også. Kjøpte mest grunnet Land Warrior, men får jo med de tre andre her også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Da kjøpte jeg like så godt det og. Er Episode 1 og 2 de de to eneste i den DLC'en? Det er bare 2 episode i Burial at Sea, så da var dette et godt kjøp! Endret 1. januar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Er det noen som har tips til å klare seg gjennom Metro 2033? Er på begynnelsen av Chapter 4 nå, dør bare hele tiden! Så jævla hardcore det spillet her, særlig er det vanskelig å spotte folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Dette har jeg ventet på! The Walking Dead til 25%, da blir det et kjøp! Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Alan Wake for 23 kroner! Kjøpt 11 spill i romjulen og brukt hele 546 kr! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ja, jeg hadde egentlig avskrevet TWD2 på tilbud dette salget, så jeg ble gledelig overrasket. Det ble kjøp. Samtidig hadde jeg veldig lyst til å prøve The Wolf Among Us. Men det får bli ved en senere anledning... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Deadpool er visst fjernet fra Steam og alle andre digitale tjenester. Var da ikke så lenge siden det kom ut. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/01/01/deadpool-has-disappeared-from-steam-xbox-live-and-psn.aspx Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Men de som allerede har spillet får spille det videre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jada, slik er det vel alltid. Jeg har Mafia som ble trukket for lenge siden og det kan jeg laste ned og spille når jeg vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ja, jeg hadde egentlig avskrevet TWD2 på tilbud dette salget, så jeg ble gledelig overrasket. Det ble kjøp. Samtidig hadde jeg veldig lyst til å prøve The Wolf Among Us. Men det får bli ved en senere anledning... Håper TWD2 er like bra, eller bedre enn 1'eren. Men det blir ikke prøvd før jeg er ferdig med Burial at Sea. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ikke kjøp TWD2, det er 70% multiplayer, og du har ikke mulighet til og logge inn eller registrere ny bruker lenger.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ikke kjøp TWD2, det er 70% multiplayer, og du har ikke mulighet til og logge inn eller registrere ny bruker lenger.... What? Snakker vi om samme spill her nå? AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Da var jeg ferdig med episode en av Burial at Sea, interessant slutt.. Men en bør ha spilt infinite for å forstå det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 TWD2 = The Walking Dead Season Two. Tok et søk på TWD2 Multiplayer, og da var det eneste treffet Tank War Defender 2, et android-spill. Så jeg antar at Frk. Hormon har blingset litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå