.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 BF4 er helt på tryne. Ikke like på trynet som CoD er... 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ikke like på trynet som CoD er... Nei, men sikkert ikke lenge til med denne utviklingen. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Både nyeste BF og nyeste CoD er aids og sars. Ikke forsøple denne tråden mer med den skiten nå, thanks.Anbefaler alle å kjøpe Rising Storm på gårsdagens daily deal til under 50 lappen. Det er FPS of the year. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Gir det en sjanse. Lovende at det ikke finnes på konsoll. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er samme skaper av killing floor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) L.A. Noire anyone? Er det å anbefale? Endret 31. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Nja, om du er glad i krim, så kan det vel anbefales. Ikke et stort mesterverk av et spill, men jeg koste meg nå når jeg spilte igjennom det for det. Ikke et spill jeg kommer til å spille en andre gang, da. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 L.A. Noire anyone? Er det å anbefale? Skal visst være en elendig port. Også bruker det Rockstar Social Club som det er mye problemer med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg spilte det forøvrig på Xbox 360, så jeg aner ikke hvordan porten er. Men har hørt det samme som CJD, at PC-porten skal være litt shabby. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Skal visst være en elendig port. Også bruker det Rockstar Social Club som det er mye problemer med. Da skal jeg ikke kjøpe det spillet nei! GTA IV er det siste spillet jeg kjøpte på PC fra Rockstar. Venter til et spill som faktisk er verd å kjøpe med tanke på PC. Har allerede ikke kjøpt det da jeg hørte om hvordan utviklerne bak spillet ble behandlet av sjefen bak (total drittsekk) Team bondi. Endret 31. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 L.A. Noire anyone? Er det å anbefale? Funker smertefritt på min PC, med bedre grafikk enn det min Xbox 360 klarer. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg spilte gjennom LA Noire i fjor, og synes spillet var greit. Jeg koste meg, men synes det ble mye likt etterhvert. Spillet er utvilsomt verdt 5, og spillet så pent ut på PC, og kontrollene var relativt gode synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Jeg tør ikke, og jeg gidder ikke å kjøpe det. Nå som jeg har lest litt på nettet, takk til deler av brukerne i tråden, så har jeg konkludert med at det ikke blir et kjøp. GTA: IV blir det siste spillet fra Rockstars for min PC på en stund, til dem kommer med et skikkelig spill som er optimalisert for plattformen. Det blir sjansespill å kjøpe LA Noire; enten kan det funke som bare, ellers kan det funke ræva, jeg velger å ikke prøve. Men takk for alle anbefalinger! Endret 31. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det er jo uansett ikke Rockstar som har utviklet spillet, de har gitt det ut. Er en forskjell der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det er jo uansett ikke Rockstar som har utviklet spillet, de har gitt det ut. Er en forskjell der. Det stemmer, men det dem som er ansvarlig som utgiver, uansett. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Noen som fikk med seg hva som var Flash deals mellom klokka 03 og 11? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Noen som fikk med seg hva som var Flash deals mellom klokka 03 og 11? http://www.reddit.com/r/GameDeals/comments/1u4toa/steam_round_2_day_13_flash_sales_contagion_primal/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hm, ser Bioshock Infinite Season Pass er på tilbud med 75% rabatt og koster 5 euro. Får tilgang til Burial at Sea, som alene koster 15 euro. Tror jeg må slå til her. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Gikk for Season Pass jeg også. Nå må jeg bare tvinge meg selv til å fullføre spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå