Dr. Mobius Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 I Director's cut er boss fightene endret slik at man kan slå dem ved å spille den rollen man har valgt. I det vanlige måtte man ty til one on one fighting, og dette føltes helt feil dersom man ønsket å spille en hacker/sniker osv. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Deus Ex: Human Revolution er et fantastisk spill! Jeg kjøpte det før Director's Cut versjonen ble tilgjengelig, men det er absolutt verd sin vanlige pris! Når det gjelder utvidelsespakkene: Missing Link er den som er mest anbefalt, og jeg mener du bør holde deg langt unna den. Det er veldig mye repetisjon i den. For å si det kort: Du er i et bygg (på bunnen), så skal du komme deg opp til toppen, så helt ned igjen, så opp igjen, så i midten, så ned igjen.. Utrolig slitsomt og kjedelig. Selve hovedspillet er fantastisk bra, og om du ikke eier det: Trykk og kjøp! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Koste meg nå med Missing Link og jeg, da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 I Director's cut er boss fightene endret slik at man kan slå dem ved å spille den rollen man har valgt. I det vanlige måtte man ty til one on one fighting, og dette føltes helt feil dersom man ønsket å spille en hacker/sniker osv. Det som er mest irriterende med Directors cut er at det fortsatt koster 5 euro selv om det er på salg og man har "hele resten av spillet" fra før. AtW Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Yes, skulle vært en mulighet for å "oppgradere" versjonen til en mye billigere penge. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Yes, skulle vært en mulighet for å "oppgradere" versjonen til en mye billigere penge. Det er jo forsåvidt det, men rbaetten er basert på fullpris, og når man ikke får tilsvarende rabatt under salg, så er det en dårlig deal, fullpris på steam er jo latterlig. AtW Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg kan ikke finne noen oppgraderingsmulighet, men. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg kan ikke finne noen oppgraderingsmulighet, men. Man får rabatt på Director Cut om man har resten i serien. AtW Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ikke hos meg. Jaja, jeg har uanett ingen planer om å oppgradere. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Man får ikke denne rabatten under salget. Vent til salget er over så blir det billigere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jesus Christ for no opplegg da. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Kan det ikke gis bort som gave da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Denne var drøy: "Slektningene dine kan vente, Familien din i Battlefield 4 trenger deg mer enn din virkelige famile. Tilbring kvalitetstid sammen denne juleferien".. Hva faen er det EA driver på med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Reklamering? Men en slik type reklamering er da på trynet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Syns det er bedre enn det meste innenfor reklame. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 EA er jo helt på trynet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 BF4 er helt på tryne. 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 I Director's cut er boss fightene endret slik at man kan slå dem ved å spille den rollen man har valgt. I det vanlige måtte man ty til one on one fighting, og dette føltes helt feil dersom man ønsket å spille en hacker/sniker osv. Dette høres ut til å være i min ånd! Det "morsomme" er at jeg - etter å ha kjøpt director's cut - gikk inn på spillbibliotekte bare for å finne ut at jeg allerede hadde kjøpt den vanlige versjonen tidligere..... Hadde jo vært kjekt om Steam ga en liten påminnelse om at jeg hadde det fra før da, men får vel kun skylde på egen tankeløshet! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg får alltid opp "you already own this" og kan kun kjøpe ytterlige kopier til andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå