John Fredrik Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Endte opp med og kjøpe Battlefield 2 Complete Collection, Battlefield Bad Company 2, Battlefield Bad Company 2 Vietnam, Battlefield Bad Company 2 SPECACT Kit Upgrade, Medal Of Honor, Medal Of Honor Airborne. Så jeg skulle ha nok og spille til Battlefield 3 kommer ut Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Endte opp med og kjøpe Battlefield 2 Complete Collection, Battlefield Bad Company 2, Battlefield Bad Company 2 Vietnam, Battlefield Bad Company 2 SPECACT Kit Upgrade, Medal Of Honor, Medal Of Honor Airborne. Så jeg skulle ha nok og spille til Battlefield 3 kommer ut Hærlige spill alle sammen. Dumt jeg har spilt dem så mye fra før at jeg ikke orker mer, ellers hadde jeg nok kjøpt BF2 og MoH Airborne. Mest av alt fordi BF2 installasjonen er så jævlig kjip å gå igjennom, mye bedre med Steam. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kjøper pc i Juni. Lagrer denne tråden slik at jeg kan forghåndskjøpe noen bra spill Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg så dette tlbudet da jeg logget inn i sted (dagstilbud): Operation Flashpoint: Dragon Rising for €5 (%75 avslag) Det er kort tidsfrist på det (mindre enn 9 timer as we speak). Jeg har ingen interesse av Codemasters utgaver av OFP selv, men holder meg til ArmA 2 fra B.I.S. Andre bryr seg ikke så mye hvem som lager hva, og prisen er unektelig veldig god akkurat nå. Grattis med dagen, forresten Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Singularity koster 10€ fram til fredag. Når dette spillet kom, merket jeg meg det som et greit "når det kommer på steam billigsalg"-kjøp, så da var det gjort. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Kjøpte Singularity retail for en femtilapp tidligere i år. Godt skrudd sammen og fine setpieces, selv om kjernen føles litt som Half-Life 2 med tidsmanipulasjon i stedet for fysikkdilldall. Verdt å ha i samlingen, så du kan plukke det fram en gang du trenger en actionfix. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Siste dag med Ubisoft salg. I dag er det salg på, så vidt jeg ser, alle Tom Clancy-spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Raven Shield til halvannen euro eller noe burde alle plukke opp. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Raven Shield til halvannen euro eller noe burde alle plukke opp. Det er kule spill, men de er så gamle så jeg tror ikke jeg orker. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 10 EURO for Cities XL 2011 nå. Varer fram til torsdag. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 10 EURO for Cities XL 2011 nå. Varer fram til torsdag. er dette en moderne utgave av sim city 3000? (: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Noe i den duren ja, vil jeg tro. Kanskje denne videoen gir deg noen svar: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nå får man Thief: Deadly Shadows til 29 NOK. Vurderer sterk å slå til selv. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Verdt å spille gjennom, bare ignorer tredjepersonsfunksjonen helt. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg slo til. Thief til 29 spenn. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) COD Black Ops MP er gratis i helgen. og Tales of Monkey Island Complete Pack til 66% rabatt. og Red Faction Weekend. Endret 3. juni 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 FREE WEEKEND! Red Faction tilbud Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 FREE WEEKEND! Red Faction tilbud Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Nå får man Thief: Deadly Shadows til 29 NOK. Vurderer sterk å slå til selv. Gjorde det samme, men litt kjipt at spillet ikke støtter oppløsningen jeg pleier å spille med, 1650x1050 :/ Eller widescreen oppløsning. Edit: http://www.widescreengamingforum.com/wiki/index.php/Thief:_Deadly_Shadows Endret 4. juni 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå