ATWindsor Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Gratisspil? Det er da ikke gratisspill, det er et spill som en må betale for å kunne spille, det er ikke F2P. Det er gratis nå, akkurat som andre spill har vært gratis på steam selv om de vanligvis har vært ett normalt spill man må kjøpe. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Det er gratis nå, akkurat som andre spill har vært gratis på steam selv om de vanligvis har vært ett normalt spill man må kjøpe. AtW Hva snakker du om? Det spillet jeg refererte til er IKKE gratis, og koster i skrivende stund 9 euro. Du snakker om L4D du ja. Hva er problemet? Endret 26. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Problemet er som jeg sa at man må installere det nå, noe som overbelaster serverene og atpåtil gjøres mitt i ett julesalg, at informasjonen om at man må laste det ned nå ikke når store deler av målgruppa, da få følger med på denne bloggen, og det står ingenting som det på steam. Dessuten har det aldri vært sånn på tidligere tilsvarende tilbud fra valve. AtW Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Etter å ha lest litt tror jeg man bare må trykke Install på forsiden av spillet slik at det legges i biblioteket ditt. Hvis ikke forsvinner det siden det ikke automatisk legges i biblioteket. Trenger nok neppe å installere det når du først har fått det inn i biblioteket ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Andre som har problemer med steam? Kommer ikke online. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jepp, er det samme her. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Her ser det ut til å fungere fint, både Steam.exe og i Chrome. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Får ikke logget meg inn på Steam jeg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Lost Planet 3 til 10 Euro. Verdt det? Likte LP, men ikke LP2. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Problemet er som jeg sa at man må installere det nå, noe som overbelaster serverene og atpåtil gjøres mitt i ett julesalg, at informasjonen om at man må laste det ned nå ikke når store deler av målgruppa, da få følger med på denne bloggen, og det står ingenting som det på steam. Dessuten har det aldri vært sånn på tidligere tilsvarende tilbud fra valve. AtW Men det sto jo på Steam. Jeg leste det ihvertfall da jeg var innom spillet i Store. Det sto "Download and launch game to collect your free game", eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Gratistilbudet på Left 4 Dead 2 er over, men jeg har fortsatt spillet i biblioteket mitt selv om jeg ikke lastet ned spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Gratistilbudet på Left 4 Dead 2 er over, men jeg har fortsatt spillet i biblioteket mitt selv om jeg ikke lastet ned spillet. Flott, da stemte ikke det slik jeg påsto, veldig bra! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvis man alldri har tatt seg bryet med å skaffe seg L4D før, hvorfor skulle man finne på å spille det nå? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 On the Rain-Slick Precipice of Darkness, Episode One Gratis fra meg, førstemann til mølla Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvis man alldri har tatt seg bryet med å skaffe seg L4D før, hvorfor skulle man finne på å spille det nå? Fordi at det er meget fornøyelig samens med venner. Alene er det kjedelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) On the Rain-Slick Precipice of Darkness, Episode One Gratis fra meg, førstemann til mølla Jeg tar gjerne den,om mulig. Endret 27. desember 2013 av Slimda Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg tar gjerne den,om mulig. Jeg tok den ved en feiltagelse, men gikk heldigvis an å sende linken videre. Sendt den på PM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Fordi at det er meget fornøyelig samens med venner. Alene er det kjedelig. Synes det er digg uansett om det er med venner eller alene. Noen som kan anbefale å kjøpe Insurgency 2? Endret 27. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Satans FTL, hadde helt glemt av hvor irriterende det spillet er. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Håper på 33% avslag på The Wolf Among Us i dag, eller eventuelt ~25% avslag på The Walking Dead sesong 2. Da blir det insta-kjøp! Go go go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå