Kakebakelate Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Høres bra ut, har brukt en god del timer på Terraria sammen med venner. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Temmelig dårlig tilbud i dag. -50% på spill som har vært på -75% utallige ganger før. Meh... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Vurderer Shadow Warrior, Hard Reset var kult nok og bulletstorm var fantastisk( var riktignok people can fly, men en del av samme folka) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Kjipt, ikke noe jeg er interessert i.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Kan anbefale The Testament of Sherlock Holmes for 5 Euro. Interessant historie og gode gåter. Edit: Har lyst på Gun, men Activision priser det for høyt og har for liten rabatt på det. Litt sånn som med Call of Duty. Endret 22. desember 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Ja, jeg lurer på om hvordan omsetningen hadde vært for dem hvis de hadde hatt mer normale priser på CoD-spillene. Jeg eier ikke et eneste CoD-spill per dags dato, men rundet CoD1 og CoD2 for mange år siden. Hadde de hatt mer fornuftige priser hadde jeg nok eid de fleste spillene hvis jeg skal være ærlig. edit: @Runarbs: Bulletstorm fantastisk? Jeg rundet det i fjor eller i 2011, og synes det var et helt OK spill. Men du skal selvsagt få lov til å mene annerledes edit #2: Jeg ser rabattene har økt siden jeg var inne og sjekket klokka 19:00. Bl.a. har Max Payne 3 gått fra 60% til 80%, The Witcher 2 fra 50% til 75% +++ Endret 22. desember 2013 av melvin1907 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Kunne ikke dy meg, og kjøpte Duck Tails helt på impuls Bioshock Infinite er jo obligatorisk for de som ikke har spilt det ennå, kommer sikkert på 7,49 igjen selv om det gikk opp nå. Ellers anbefaler jeg Civ5 pakken. Nå prøver jeg bare å vri hjernen for å finne ut hva jeg kan tenke meg å spille av spill jeg ikke allerede eier de neste 6mnd til neste storsalg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Kunne ikke dy meg, og kjøpte Duck Tails helt på impuls Bioshock Infinite er jo obligatorisk for de som ikke har spilt det ennå, kommer sikkert på 7,49 igjen selv om det gikk opp nå. Ellers anbefaler jeg Civ5 pakken. Nå prøver jeg bare å vri hjernen for å finne ut hva jeg kan tenke meg å spille av spill jeg ikke allerede eier de neste 6mnd til neste storsalg... Mange spill å spille hører jeg. Har selv over 100 jeg ikke har startet på engang.. xD Ja, jeg lurer på om hvordan omsetningen hadde vært for dem hvis de hadde hatt mer normale priser på CoD-spillene. Jeg eier ikke et eneste CoD-spill per dags dato, men rundet CoD1 og CoD2 for mange år siden. Hadde de hatt mer fornuftige priser hadde jeg nok eid de fleste spillene hvis jeg skal være ærlig. edit: @Runarbs: Bulletstorm fantastisk? Jeg rundet det i fjor eller i 2011, og synes det var et helt OK spill. Men du skal selvsagt få lov til å mene annerledes edit #2: Jeg ser rabattene har økt siden jeg var inne og sjekket klokka 19:00. Bl.a. har Max Payne 3 gått fra 60% til 80%, The Witcher 2 fra 50% til 75% +++ Steam vet virkelig hva dem driver med.. Endret 22. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 edit: @Runarbs: Bulletstorm fantastisk? Jeg rundet det i fjor eller i 2011, og synes det var et helt OK spill. Men du skal selvsagt få lov til å mene annerledes Det var et friskt pust når det kom ut, og det var herlig dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ikke så imponerende tilbud i dag nei... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Setter pris på om alle stemmer Brothers på samfunnets valg! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Stem Brothers ja! Og så ble det kjøpe av Amnesia: A Machine for Pigs, selv om jeg håpet på mer enn 50 % rabatt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Den er grei. Stemte Brothers nå. Kan også anbefale Trine 2 til 1,69 euro. Herlig spill. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Stemte også på Brothers. Eneste jeg har kjøpt i dag er Max Payne 3. Usikker på om jeg kommer til å ha tid til å komme til det, men det var veldig billig, og jeg liker alltid å ha en shooter med litt story å kunne spille på i ny og ne. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Stemte på FEZ, men hadde jeg sett ønsket ditt før jeg stemte hadde jeg hørt på deg =/ Ellers kan jeg anbefale Borderlands 2 til de som ikke allerede eier det fra før av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Vil fraråde ALLE å kjøpe Dead Space spillene. Verre PC port skal en lete lenge etter! Endret 23. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Syns GTA IV er en verre PC-port. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hm, kan ikke huske at jeg hadde problemer med Dead Space. Vet at v-sync kan skape problemer, men det er bare å slå av. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Vil fraråde ALLE å kjøpe Dead Space spillene. Verre PC port skal en lete lenge etter! Er ikke akkurat den beste, men fungerer helt adekvat. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå