Jarlex Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg pleier som regel å kjøpe spill jeg har lyst på når det er salg, og ikke kjøpe bare for å kjøpe. Men om jeg spiller det, det er en annen sak. Kan jo hende jeg spiller det en eller annen gang Noen som har vært borti Humble Bundles? Man kan betale helt lattelige priser for flere topp spill, og det har endt opp med 50+ spill jeg aldri har åpnet.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ja, jeg er minst like avhengig av Humble Bundles som av Steam-salg. Farlige greier, heldigvis har det ikke vært noe jeg har vært interessert i de siste månedene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Kjøpte Starbound til 15 dollar på Humble Store. Lenge leve bruken av dollarkursen. Ikke mange andre spill jeg klør etter i år, så jeg tror mitt Visa-kort trygt kan ta på seg undertøyet igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Mastercard er en fin ting En kjøper ikke ting på kreditt.. En bør bare bruke mastercard og lignende DERSOM en har penger en kan betale tilbake klar. Er jo direkte idioti å bruke det dersom en ikke kan betale tilbake, da det også er rente på det. Endret 20. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Luksusfellen: - Du, denne kredittkortgjelden her, kan vi gjøre noe med den? - Ja, du vet, det er sånn Steam, og jeg, jeg har jo litt sånn spillavhengighet, så jeg måtte bare kjøpe alt. Er ikke min skyld altså. Jeg har penger til de spilla jeg vil hvis det var det du lurte på, betaler med Mastercard uansett. Uansett har jeg nok spill til de neste 2 åra nå, tenkte å holde meg til 3 titler: BF4, CSGO, Skyrim. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Er det forresten noen som har lyst på første BioShock, eller Half-Life 2 og Episode One? Ta kontakt på PM hvis noen er interessert, så kan jeg sende som gave via Steam. Endret 20. desember 2013 av aleksanderro 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Steam julenissen har vist kommet, og han heter Aleksanderro! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Overraskende lite aktivitet her i tråden, og i Hva var det siste spillet du kjøpte-tråden. Synes det var mye mer aktivitet i fjor vinter. Har folk (inkludert meg) lært? Har folk kjøpt inn alle de typiske salgsspillene? ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Kjøpte The Secret World og Final Fantasy VII i natt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har folk (inkludert meg) lært? Har folk kjøpt inn alle de typiske salgsspillene?For min del er det ikke at jeg har lært, men at spillene på tilbud har ikke interessert meg. Sommerlista mi var hinsides all fornuft derimot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Overraskende lite aktivitet her i tråden, og i Hva var det siste spillet du kjøpte-tråden. Synes det var mye mer aktivitet i fjor vinter. Har folk (inkludert meg) lært? Har folk kjøpt inn alle de typiske salgsspillene? Har ennå ikke kjøpt noe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Jeg har i hvert fall ikke lært. Har allerede kjøpt flere spill. Memoria, Papers Please, 7th Guest/11th Hour bundle og Brothers in Arms-pakken. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har kun kjøpt et par titler på Amazon, ellers har det vært stilt herfra også. De fleste spillene som har vært på salg har ikke interessert meg heller, og de få som har vært interessante hittil har jeg plukket opp ved tidligere anledninger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Har lyst på Outlast, håper det kommer på salg. Ellers er det få titler jeg ønsker meg, da jeg allerede eier flere jeg ikke har spilt enda. Veldig dårlige priser idag. Er jo ikke et av spilene på daily deals som er på 75%. Endret 21. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Outlast er jævla fett. Alle bør forøvrig kjøpe The Binding of Isaac som er på flash deal. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Helt enig. The Binding of Isaac er et knallspill! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvis jeg kjøper en pakke med flere spill men har ett av de i biblioteket mitt fra før av, hva skjer med det spillet da? Kan jeg gi det bort til venner? Jeg tenker her på Sleeping Dogs-kolleksjonen, der jeg har hovedspillet fra før av. Vurderer det samme med Bioshock også, og har Infinite fra før av. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Du kan gi Infinite til meg som julegave! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Hvis jeg kjøper en pakke med flere spill men har ett av de i biblioteket mitt fra før av, hva skjer med det spillet da? Kan jeg gi det bort til venner? Jeg tenker her på Sleeping Dogs-kolleksjonen, der jeg har hovedspillet fra før av. Vurderer det samme med Bioshock også, og har Infinite fra før av. Da blir det nok 4 spill i biblioteket ditt. Er ingen spill som frister. Endret 21. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå