Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Og at CS:S var nært å være en flopp. De endret ~3% av gameplay og spillerne nektet. For å være ærlig forstår jeg ikke at hvordan CS: GO ikke er det, synes selv ikke noe særlig om spillet for å være ærlig. CS:S synes jeg personlig er et ganske greit spill, men jeg hørte om at det ikke var så populært ved starten. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det er en grunn for at ingen CS spill har ironsight. Det er en grunn til at "alle" andre spill har det. Uansett ganske ironisk med tanke på logoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det er en grunn til at "alle" andre spill har det. Uansett ganske ironisk med tanke på logoen. Hva er grunnen da? Helt enig i at det er ironisk med logen, men hvorfor skal man innføre noe slikt til en model som allerede funker? CS trenger ikke ironsight for å fungere. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Et grunnprinsipp i CS er jo at det skal være så enkelt som mulig. Pek og klikk. Den med best aim vinner. Det trengs rett og slett ikke flere elementer. 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 For å være ærlig forstår jeg ikke at hvordan CS: GO ikke er det Enig. Særlig etter at de startet å endre på alt i sommer. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Sannsynligvis fordi de gjør endringene basert på innspill fra community og de profesjonelle spillerne. En del av utviklerne henger på reddit og får med seg feedback og gjør endringer fortløpende, gitt at det er hensiktsmessig. Jeg var hardbarka 1.6-spiller og mislikte Source sterkt. Det samme gjaldt CSGO i starten, men etter hvert som jeg spilte det, begynte jeg å få den samme gode følelsen som med 1.6. God hitbox, mer balanserte og visuelt tilfredsstillende maps, de fleste våpen er brukbare, samt nye mekaniske detaljer som gjør spillet enda mer taktisk (blant annet radikale endringer i økonomisystemet). Spillet er langt fra perfekt enda, men det har et voksende community - og enda viktigere: en utvikler som bryr seg og investerer i dette spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Enig. Særlig etter at de startet å endre på alt i sommer. Synes selv det er flott med endringer, men jeg vil IKKE ha free-2-play lignende dritt som de har pøset på med. Dersom jeg har betalt 100-200 kr for spillet skal jeg ha ALT av content, noe valve alltid har gjort, og jeg håper alltid VILL gjøre. Hatter osv blir for meg som en DLC som du kjøper for en gigantisk pris. Ser at Wasteland 2 er kommer i early access.. Ikke særlig stiv pris nei.. Men det er jo en indie utvikler (selv om det er vanvittig profosjonelle folk bak) så jeg forstår jo godt hvorfor dem utgir det på den måten. Endret 13. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Latterlig pris på Wasteland 2! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Latterlig pris på Wasteland 2! Ligger ikke i nærheten av andre spill på STEAM.. Det burde da vært sterkte rabatter på et spill som er i utviklings fasen.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nei, det burde ikke det. Spillet faller i pris når det går videre utover i betafasene mot release. Ved å sette høy pris nå i denne delen av betafasen luker de ut folk som ikke er interessert i å forbedre spillet ved å spille det og å gi feedback. Planetary Annihilation gikk vel inn på steam med en pris på rundt 80€ som nå er nede på 55€ og vil fortsette å droppe frem mot release. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 http://no.reddit.com/r/Games/comments/1stcl3/wasteland_2_launches_on_steam_early_access_605499/ That's why. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Nei, det burde ikke det. Spillet faller i pris når det går videre utover i betafasene mot release. Ved å sette høy pris nå i denne delen av betafasen luker de ut folk som ikke er interessert i å forbedre spillet ved å spille det og å gi feedback. Planetary Annihilation gikk vel inn på steam med en pris på rundt 80€ som nå er nede på 55€ og vil fortsette å droppe frem mot release. http://no.reddit.com/r/Games/comments/1stcl3/wasteland_2_launches_on_steam_early_access_605499/ That's why. Det ga absolutt mening! Det er litt dumt å gi ut et spill så billig når folk har betalt en vanvittig stor pris for å få spillet utviklet, så dette er bare bra ja. Håper dem tjener mye på spillet slik at dem kan forsette å lage spill. Ser dog at Wasteland 2 faktisk er på toppseler listen! Endret 13. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Er det imorgen Julesalget/Vintersalget begynner? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Pleier tilbudene å være på nivå med Sommersalget? Synes ihvertfall høstsalget var skuffende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Enda et salg? Stakkars kontoen min Endret 18. desember 2013 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg har ikke funnet noen bekreftelse noe sted, men jeg har også lest at enkelte antar at det begynner i morgen. Grunnen må isåfall være at midtukesalget stopper, og at helgesalget normalt starter på den dagen. Ser ikke for meg at julesalget starter så sent som 24. desember heller. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Samme rabatter som høstsalget... Meh... Trenger gode rabatter på The Wolf Among Us og The Walking Dead sesong 2. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå