miCro Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 The Stanley Parable ble et enkelt kjøp for min del. Jeg hadde ikke forventet at det kom på salg allerede siden det er såpass nytt, men der dukket det opp til 40%, gitt. Jeg spilte demoen for noen uker siden og det var noe av det morsomste jeg har opplevd siden Portal 2, dermed gleder jeg veldig til å sette i gang med hovedspillet. Demoen kan forøvrig sterkt anbefales. Den avslører ikke noe fra hovedspillet og kan nærmest regnes for å være helt frittstående, og som nevnt er det veldig morsom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Og Shadow Warrior på 75%? Awesome! Endret 2. desember 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) The Wolf Among Us kan jeg absolutt anbefale til alle som digger spill som er story-driven. Digger Telltales måte å fortelle fortellinger på.. Må si jeg ble irritert over utfallet av mine handlinger.. Endret 2. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Er Guncraft verdt penga? 3,49 euro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Da var Brave New World kjøpt. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Liker zombie,action og spill med co-op eller en online del. Noen av spillene som er på tilbud nå som kan anbefales å kjøpe? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har ikke prøvd spillet selv, men kanskje Left 4 Dead 2? Masse zombier og kjent for å være et bra co-op spill. Er 50% avslag nå, og du skal ikke se bort i fra at det kommer til -75% på Daily Deal eller Flash Sale. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Killing Floor er det beste Zombie-spillet du kan få tak i. Usikker på om det er på salg nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Her er min liste over spill jeg har kjøpt i år: Euro Truck Simulator 2 Gold Version - 7.41 euro Legend of Grimrock - 2.19 euro The Wolf Among Us - 15,40 euro Age of Empires 2: HD Edtition - 4,74 euro Civ 5: Brave New World - 10,19 euro 39,93 euro = 330 NOK. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hmm, fikk ikke med meg siste omgang med tilbud bare var en dag, hva var det siste som var på døgntilbud nå? AtW Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hmm, fikk ikke med meg siste omgang med tilbud bare var en dag, hva var det siste som var på døgntilbud nå? AtW Tomb Raider CoD: Whatever garrys mod The Stanley Parable Shadow Warrior Age of Empires 2 Europa Universalis IV Scribblenauts unmasked Dust an Elysian Tail. Alle er fremdeles på salg. 1 Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Killing Floor er det beste Zombie-spillet du kan få tak i. Usikker på om det er på salg nå. kjøpte det for en time siden og jeg holer på å laste det ned nå. Ser sykt fett ut! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bare vær forberedt på elendig grafikk og null våpenkonfigurering. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 For ikke å snakke om en ekstremt repetitiv spillopplevelse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Våpenkonfigurasjon? Har vel en 40-50 våpner å velge mellom. Repetitivt? Alle spill blir repetitive etterhvert. Likevel spiller folk samme spill i flere hundre timer i strekk. Killing Floor er en av de bedre FPS-ene man får tak i i dag. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har ikke spilt så mye Killing Floor, men synes ikke akkurat det er bedre enn L4D serien. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Våpenkonfigurasjon? Har vel en 40-50 våpner å velge mellom. Repetitivt? Alle spill blir repetitive etterhvert. Likevel spiller folk samme spill i flere hundre timer i strekk. Killing Floor er en av de bedre FPS-ene man får tak i i dag. Vel, våpenmulighetene kan vel sammenlignes med CS1.6. Du har ganske mange våpen å velge mellom, men etter en liten stund ender man opp med 4-5 muligheter som er best. Killing Floor og L4D og andre zombie spill blir mye fortere repetitivt på grunn av spillets natur. Selv om man kan bruke 1000 forskjellige våpen går spillet ut på å kite zombies for så å skyte de. Ingen endringer i taktikk og motstanderene forblir de samme. Om man oppå dette spiller singleplayer så ender man opp med en svært kjedelig spillopplevelse etter noen timer. Sammenlignet med PvP FPS som CS så blir opplevelsen forskjellig fra gang til gang fordi man møter intelligente motstandere. Ihvertfall til en større grad enn i zombie spill. Alle spill blir repetetive etterhvert er et ganske tåpelig argument. Så klart blir alle spill repetitive etterhvert, men hvor fort de blir repetitive kommer jo helt an på spillet. Killing Floor blir mye fortere repetitivt enn f.eks. DotA(sett bort i fra sjanger og interesse for spillet). Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) En fordel i Killing Floor er at man i det minste kan aim down sight, noe som Valve aldri har klart å få til enten det er CS eller L4D. Noe som er ganske ironisk med tanke på logoen til CS: Å ha 40-50 våpen å velge mellom er greit, men det blir liksom ikke godt nok før man kan velge sikte, laser, lys, lyddemper og magasintype selv. At andre har gjort det for deg føles bare kleint uavhengig av hvilket spill det er. Endret 5. desember 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 En fordel i Killing Floor er at man i det minste kan aim down sight, noe som Valve aldri har klart å få til enten det er CS eller L4D. Noe som er ganske ironisk med tanke på logoen til CS: cs.jpg Å ha 40-50 våpen å velge mellom er greit, men det blir liksom ikke godt nok før man kan velge sikte, laser, lys, lyddemper og magasintype selv. At andre har gjort det for deg føles bare kleint uavhengig av hvilket spill det er. Dersom en forandrer noe så fundamentalt som det CS er oppbygget på er det det samme som å skyte seg selv i foten. Det er en grunn for at ingen CS spill har ironsight. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Og at CS:S var nært å være en flopp. De endret ~3% av gameplay og spillerne nektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå