Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hæ? Må de ha Uplay når de er kjøpt fra Steam? Ja, det er det som er så sprøtt. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Command & Conquer Hvilke av command & conquer spillene ville dere anbefale? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Red Alert 2. 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Generals, men det er seff ikke på steam latterlig nok. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Command and & Conquer: GeneralsCommand and & Conquer: Tiberian Sun Command and & Conquer: Tiberian Wars(er på Steam) Command and & Conquer: Red Alert 1/2 Hvis du liker Red Alert/Tiberium kan du sjekke ut OpenRA som er gratis og FLOSS. Endret 1. desember 2013 av fenele Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Nå er det bare å håpe på at TWD 2 kommer på salg til 33%. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Command and & Conquer: Generals Command and & Conquer: Tiberian Sun Command and & Conquer: Tiberian Wars(er på Steam) Command and & Conquer: Red Alert 1/2 Hvis du liker Red Alert/Tiberium kan du sjekke ut OpenRA som er gratis og FLOSS. Kan anbefale CnCNet http://cncnet.org/download Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Command and & Conquer: Generals Command and & Conquer: Tiberian Sun Command and & Conquer: Tiberian Wars(er på Steam) Command and & Conquer: Red Alert 1/2 Hvis du liker Red Alert/Tiberium kan du sjekke ut OpenRA som er gratis og FLOSS. Hvorfor ikke 3? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvorfor ikke 3? RA3? Jeg har ikke spilt det selv så kan ikke uttale meg om det men jeg har sett en del negativ omtale og kjenner jeg EA rett har de nok klart å ødelegge det nok. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Ra3 er et ypperlig spill, spesielt videosekvensene mellom oppdragene er hysteriske og cheesy. Noe vil vel klage litt på grafikkstilen og gameplayet men jeg synes det er stort sett det samme som de forrige spillene. Faktisk liker jeg kanskje ra3 best av alle red alert spillene. Og ja jeg spilte ra 1 først. Endret 2. desember 2013 av Everket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Age of Empire HD edition til 75%? Ja takk! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Age of Empire HD edition til 75%? Ja takk! Håper du koser deg mer enn det jeg gjorde. Har kun spilt en fem minutters tid. Synes de kunne spart seg for HD-remaken, for rent estetisk er det ikke mye de har gjort med AoE2 - annet enn noen forbedringer her og der. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Et Call of Duty-spill med 50% rabatt faktisk, det skjer ikke ofte. Er det forresten bare jeg som synes Tomb Raider sin originale pris er ganske høy? Koster 49.99 Euro, BioShock Infinite som ble lansert samtidig går for 29.99 Euro. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Er Dragon Age: Awakening standalone fra Origins, eller må jeg ha originalspillet for å kjøre det? (DA:O er på Origin [nettbutikken], så litt problematisk) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Dragon Age: Origins the Awakening er en DLC til Dragon Age Origins. Dragon Age Origins er det kun steam DRM på så da regner jeg med DLCen også går gjennom steam. DA: OtA krever også steam versjonen av DA:O. Anbefaler alle å plukke opp The Stanley Parable. Fabelaktig spillopplevelse som helt klart er verdt prisen. Endret 2. desember 2013 av Refsa 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Dragon Age: Origins the Awakening er en DLC til Dragon Age Origins. Dragon Age Origins er det kun steam DRM på så da regner jeg med DLCen også går gjennom steam. DA: OtA krever også steam versjonen av DA:O. Anbefaler alle å plukke opp The Stanley Parable. Fabelaktig spillopplevelse som helt klart er verdt prisen. Dragon Age: Origins er slettes ikke Steam only. Det kan også kjøpes på Origin som trådstarter har gjort. DLC kjøpt på Steam kan ikke brukes på Origin, og Vice versa. Med mindre EA er snille og lar seg overføre lisensen fra Steam til sin egen tjeneste Origin. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det jeg mente var at DA:O på Steam kun hadde steam DRM. Trials Evolution for eksempel har Ubiplay(eller hva det heter) DRM oppå steam DRM. DA:O har ikke Origin DRM oppå steam DRM om du kjøper det på steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Håper du koser deg mer enn det jeg gjorde. Har kun spilt en fem minutters tid. Synes de kunne spart seg for HD-remaken, for rent estetisk er det ikke mye de har gjort med AoE2 - annet enn noen forbedringer her og der. Høres litt ut som det de (fireflies studios) gjorde meg Stronhold spillene.. Men jeg synes det var like greit da jeg fikk det i høyre resolusjon. Endret 2. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Shit, har lyst til å slå til på noen spill som jeg kan sitte med en stund som også har bra grafikk, men klarer aldri og bestemme meg.. Far Cry 3 til ca. 63kr? Har du god pc og kan kjøre maks grafikk, så er dette definitivt et bra kjøp. Holder på å spille igjennom det på pc selv, og det er fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kan også anbefale Far Cry 3. Det er ikke mange spill som klarer å holde på oppmerksomheten min, men dette spilte jeg faktisk igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå