kaaasen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er egentlig bare to PC-spill jeg ønsker meg som jeg ikke har kjøpt. The Walking Dead sesong 2 og The Wolf Among Us. Håper de får noen skikkelige rabatter, men innser at de vil få 33% avslag i beste fall. Og det er litt lite synes jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er egentlig bare to PC-spill jeg ønsker meg som jeg ikke har kjøpt. The Walking Dead sesong 2 og The Wolf Among Us. Håper de får noen skikkelige rabatter, men innser at de vil få 33% avslag i beste fall. Og det er litt lite synes jeg 33% for så nye spill er ganske mye det. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Rabatten i seg selv er ikke det interessante, det er hva du betaler for en vare som burde være avgjørende... 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 33% for så nye spill er ganske mye det. Godt poeng. Men jeg kjøper nesten aldri spill hvis de ikke er rabattert med 50% eller mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Da var "Legend of Grimrock" kjøpt! Ser så vanvittig bra ut. Godt poeng. Men jeg kjøper nesten aldri spill hvis de ikke er rabattert med 50% eller mer Jeg pleier som regel heller ikke å kjøpe spil som ikke er mer enn 75%. Rabatten i seg selv er ikke det interessante, det er hva du betaler for en vare som burde være avgjørende... Nei nei, men poenget er at det er billig med tanke på at det er helt nytt. Endret 1. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Imponert over at STEAM har vært så stabil gjennom salget nå. Som regel pleier jo serveren å krasje på minuttet salget starter. Der kom krasjen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Frister litt med Far Cry 3 for 7,49 euro. Spilte nylig gjennom det på X360 og synes det var ok, men satt hele tiden med en følelse av at det hadde vært mye bedre med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) The Wolf Among Us til 33%? Ja takk! Dumt ikke TWD har så store rabatter, ellers ville jeg kjøpt det.. Endret 1. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Hold på å svare melvin1907 at han kunne bare glemme å få rabatt på Wolf among us siden det er så nytt. MEN se der! EDIT: likte du Walking Dead så kjøp Wolf among us. Endret 1. desember 2013 av duppsko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Haha, dere er så heldig som har tid til å spille Jeg ender opp med å kjøpe spill til en "gi bort pris", for å deretter aldri spille dem :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Haha, dere er så heldig som har tid til å spille Jeg ender opp med å kjøpe spill til en "gi bort pris", for å deretter aldri spille dem :/ Hehe, du er ikke alene... Har rundt 150 spill jeg ikke har spilt enda... xD Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ditto... Har 410 spill og 257 DLC på Steam, men de føeste spillene er spilt 5 minutter eller mindre. Med noen unntak selvsagt. Synes nesten ofte det er morsommere å kjøpe spillene enn å spille dem... Pluss at jeg har så lite tid til å spille... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Bruk mindre tid på å klage om det på diskusjon.no så får dere mer tid til å spille 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 EDIT: likte du Walking Dead så kjøp Wolf among us. I know. Har ventet på rabatt på akkurat det spillet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 satt hele tiden med en følelse av at det hadde vært mye bedre med mus og tastatur. Selvsagt, det meste er bedre på PC. Mye gode kjøp nå. FC3 til 7.49. Metro Franchise til 13.59 (GRR, denne betalte jeg 36 for i sommer) Tror ikk jeg kjøper noe mer nå, har mer enn nok for rundt et års spilling tror jeg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kjøpte det på konsoll på grunn av Uplay. Må ha Uplay nå også dessverre, men Splinter Cell Blacklist funket fint, så da gjør vel FC3 det også. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Shit, har lyst til å slå til på noen spill som jeg kan sitte med en stund som også har bra grafikk, men klarer aldri og bestemme meg.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen her som holder på med trading? Har fire spill i lageret mitt jeg kunne tenke meg å bytte bort. Bytter gjerne 2, 3 eller 4 mot et spill, så lenge det ikke er et helt håpløst tilbud. - Monaco: What's Yours Is Mine - FEZ - Torchlight 2 - Just Cause (1) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kjøpte det på konsoll på grunn av Uplay. Må ha Uplay nå også dessverre, men Splinter Cell Blacklist funket fint, så da gjør vel FC3 det også. Hæ? Må de ha Uplay når de er kjøpt fra Steam? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 REsident evil på tilbud, og ingen penger på konto. Penga går fort med Hei, tenkte å kjøpe dette, men vet ikke hvilken jeg skal velge på steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå