Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Euro Truck Simulator 2 er mye bedre enn forgjengeren. Kan uten tvil anbefales hvis du liker den type spill.

EDIT: For den beste opplevelsen burde du ha ratt, men det fungerer fint med tastatur eller gamepad også.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Euro Truck Simulator 2 er mye bedre enn forgjengeren. Kan uten tvil anbefales hvis du liker den type spill.

EDIT: For den beste opplevelsen burde du ha ratt, men det fungerer fint med tastatur eller gamepad også.

Men er det et spill som trenger å bruke ratt? Blir det på noen måte vanskeligere uten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er ikke så veldig keen på å kjøpe meg ratt, er derfor jeg spør. ;) Men hvordan er det med giring og slikt? Gjør en det, eller er det auto giring i spillet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvilke spill anbefaler dere å kjøpe nå da?

Har CSGO og denslags.

- Bioshock Infinite

- Dishonerd

- Fallout 3 (dersom det kommer på salg)

- Fallout: New Vegas (dersom det kommer på salg)

Dem jeg kommer på i farten nå.

Lenke til kommentar

Er ikke så veldig keen på å kjøpe meg ratt, er derfor jeg spør. ;) Men hvordan er det med giring og slikt? Gjør en det, eller er det auto giring i spillet?

Spillet er uten tvil verdt å kjøpe selv om du ikke har ratt. Er både automatgir og manuelt gir i spillet. :)

Jeg ville forresten kjøpt ETS2 - Gold Bundle til 7,41 Euro, da får du Øst-Europa i spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hmm... Det frister noe jævlig.

Greit, det blir et kjøp. Kan vist bruke PS3 kontrolleren vi har her hjemme med spillet, også. Men blir vel å investere i et ratt dersom jeg blir veldig glad i spillet.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

- Bioshock Infinite

- Dishonerd

- Fallout 3 (dersom det kommer på salg)

- Fallout: New Vegas (dersom det kommer på salg)

Dem jeg kommer på i farten nå.

Takk! Har alle unntatt Dishonored så blir kanskje det!

Men Euro truck simulator 2. Er dette gøy spill? Hva er det man gjør, oppdrag? Kjøper man bare rundt er det lett? Forskjellige hindringer man møter eller er det bare kjør dit og dit?

Lenke til kommentar

Hoved tingen med euro truck simulator 2 er at du skal kjøre lastebil, og drive ditt eget selskap. Som betyr at du kan hyre inn folk som kjører for deg og selvsakt kjøre selv.
Det er ikke så mange hindringer som kommer opp, men mindre du klarer og sette deg fast oppå en av bilene du kjører forbi :p

Endret av Mr. Hormonella
Lenke til kommentar

Men Euro truck simulator 2. Er dette gøy spill? Hva er det man gjør, oppdrag? Kjøper man bare rundt er det lett? Forskjellige hindringer man møter eller er det bare kjør dit og dit?

Kort forklart er Euro Truck Simulator 2 en lastebilsimulator der man kan kjøre rundt i nesten hele Europa, alt fra tysk autobahn til alper i Sveits. Det har også en helt ok karrieremodus med masse oppdrag. Er utrolig mange mods til spillet, blant annet finnes det en bra map med Skandinavia. Du kan ta en titt i Euro Truck Simulator 2-tråden hvis du har lyst til å vite mer. Rett og slett et herlig spill! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg må være den verste sjåføren noen kan ha.. Klarte å kjøre skikkelig feil, og krasje med andre bilister. xD

Mus og tastatur fungerte ypperlig btw!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Imponert over at STEAM har vært så stabil gjennom salget nå. Som regel pleier jo serveren å krasje på minuttet salget starter.

gaben.gif

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...