Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har ennå ikke brukt penger på salget, føler jeg har for mye spill.. Men jeg VIL ha TWD 2.

CS 1.6 er fremdeles best! :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har bare kommet én DLC så langt da.

Hvis du tenker på Infinite så har det kommet to. En arcade greie, og nå burial at sea.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Forresten, jeg postet for en stund siden at jeg fikk kjøpt noen spill billig på G2PLAY.NET. Her er svaret jeg fikk fra STEAM Support:

TJIQfOR.png

Kontoen min vil ikke ta skader dersom det viser seg at kodene er stjålen, men de vil fjernes fra kontoen, med andre ord.

Lenke til kommentar

Forresten, jeg postet for en stund siden at jeg fikk kjøpt noen spill billig på G2PLAY.NET. Her er svaret jeg fikk fra STEAM Support:

TJIQfOR.png

Kontoen min vil ikke ta skader dersom det viser seg at kodene er stjålen, men de vil fjernes fra kontoen, med andre ord.

okei, et slikt svar har jeg håpet på. Prisene der er jo erkebillige. Har alltid trodd man kunne risikere å få hele Steam kontoen stengt, men når det bare er selve spillet som KAN bli fjernet? Sign me up, scotty!

Blir kun kjøp derfra heretter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

okei, et slikt svar har jeg håpet på. Prisene der er jo erkebillige. Har alltid trodd man kunne risikere å få hele Steam kontoen stengt, men når det bare er selve spillet som KAN bli fjernet? Sign me up, scotty!

Blir kun kjøp derfra heretter.

Jepp, det er ihvertfall ifølge support. Har hørt flere som sier at dem kan få spera kontoen, men det er ikke skikkelig dokumentert. Så lenge dem har skaffet koden på skikkelig måte så skal ikke vi bli straffet for det.

Men en SKAL være skeptisk til den siden, så vel som andre, da man ikke vet hvem en handler hos.

Det hadde vært rart om dem sperra min konto, da jeg har rundt 150 spill, som er kjøpt gjennom STEAM. De har forståelse for at jeg er en kunde som ikke svindler eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har så lyst på The Walking dead 2, men det er så dyrt..

Har ennå ikke kjøpt noe, og det skremmer meg.. XD

Er det noen som kan anbefale Euro Truck Simulator 2?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har ikke spilt noen av spillene i serien, men det ser så interessant ut. Har liksom ikke spilt spill hvor du skal simulere å kjøre et kjøretøy før. Men trenger jeg ratt for å spille det?

Ser på en video på YouTube, virker jo så vanvittig realistisk ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...