henbruas Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Spilt Rage over 5 timer nå, et knallspill for de som digger FPS. Minnet meg veldig mye om BL2 som jeg spilte før i år. Anbefales ikke for dem som har AMD-kort. Store problemer med texture streaming. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nåja, jeg kjøpte det jeg også med DLCn i tillegg. Det virker sånn passe greit, ikke mer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nåja, jeg kjøpte det jeg også med DLCn i tillegg. Det virker sånn passe greit, ikke mer. Enig, spillet er middels+, utrovekkende nok det beste spillet ID har trøkt ut på mange år dog.... AtW Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Anbefales ikke for dem som har AMD-kort. Store problemer med texture streaming. Merkes litt på teksturer ja, særlig når man snur seg kjapt eller kjører rundt. Om dette er kun på AMD er jeg ikke så sikker på, problemet var visstnok helt horribelt når spillet kom ut, da grafikken ble ferdig 2-3 sekunder etter man hadde snudd seg. Fokuset i dette spillet har vel aldri vært grafikken, det er bare synd at det trekker sånn ned, for spill og skytemekanismer er virkelig bunnsolide. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Merkes litt på teksturer ja, særlig når man snur seg kjapt eller kjører rundt. Om dette er kun på AMD er jeg ikke så sikker på, problemet var visstnok helt horribelt når spillet kom ut, da grafikken ble ferdig 2-3 sekunder etter man hadde snudd seg. Fokuset i dette spillet har vel aldri vært grafikken, det er bare synd at det trekker sånn ned, for spill og skytemekanismer er virkelig bunnsolide. Neivel? De har brukt masse tid på å lage en helt ny grafikkmotor, og fokuset har ikke vært på grafikk? AtW Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Enig, spillet er middels+, utrovekkende nok det beste spillet ID har trøkt ut på mange år dog.... AtW Spillene til ID syns jeg stort sett har vært ganske dårlig etter Quake. Da tenker jeg på singleplayer, de kan lage spillmotorer, men spillene er det verre med. Merkes litt på teksturer ja, særlig når man snur seg kjapt eller kjører rundt. Om dette er kun på AMD er jeg ikke så sikker på, problemet var visstnok helt horribelt når spillet kom ut, da grafikken ble ferdig 2-3 sekunder etter man hadde snudd seg. Fokuset i dette spillet har vel aldri vært grafikken, det er bare synd at det trekker sånn ned, for spill og skytemekanismer er virkelig bunnsolide. Dette merket jeg veldig godt på GTX670 også. Det tar et opptil et halvsekund før teksturene blir så skarpe som de skal være. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Neivel? De har brukt masse tid på å lage en helt ny grafikkmotor, og fokuset har ikke vært på grafikk? AtW Du har et godt poeng. Grafikken er jo ikke akkurat dårlig, bare at det er masse bugs i grafikk og generelt i spillet. Tror jeg gir meg med dette spillet nå etter litt over 10 timer, er ikke så mye mer å hente. Kan jo se slutten på youtube hvis jeg vil. En ting jeg merket var at hvis jeg avsluttet spillet eller Alt+Tab til windows og tilbake igjen så hadde vsync skrudd seg av igjen. Dette er et spill som er helt horribelt uten vsync, massiv tearing som jeg ikke har sett maken til før. Så det er endel elementer som ikke er så bra, likevel er det masse god gameplay her Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Tilbud på Dark Souls med steamkey hos Amazon U.S. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Mange spill på tilbud hos Amazon.com nå. Bioshock 1, 2 og 3 Max Payne 3 - Complete med Season pass Alle X-Com spill utenom siste expo Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Så, blir det salg idag eller ikke? Førte over en sum til kontoen så får bare håpe. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Blir salg i morgen 19:00. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ok. uansett så er denne obligatorisk. [Video] [/Video] Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) ikke glem denne Endret 27. november 2013 av Xprez Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Denne er også fin. [Video] Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Blir salg i morgen 19:00. Pleier å være på en onsdag. Får se kl 19 i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Faen heller.. Nå kommer nok lommeboken til å svi noe jævelig.. Har over 150 spill på kontoen min, og minst 50% har jeg ikke engang spilt.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 150? det er bare søtt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) 150? det er bare søtt ... Du har altså flere? Jeg skammer meg litt over at jeg har kjøpt så mange spillet uten å i det hele tatt spille dem.. Håper The Walking Dead seson 2 blir billigere, det er egentlig det eneste spillet jeg har planer om å kjøpe. Endret 27. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 DET ER I DAG det starter btw. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nå er det bare å vente på at serverne til Steam skal ta kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå