Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefales ikke for dem som har AMD-kort. Store problemer med texture streaming.

Merkes litt på teksturer ja, særlig når man snur seg kjapt eller kjører rundt. Om dette er kun på AMD er jeg ikke så sikker på, problemet var visstnok helt horribelt når spillet kom ut, da grafikken ble ferdig 2-3 sekunder etter man hadde snudd seg.

Fokuset i dette spillet har vel aldri vært grafikken, det er bare synd at det trekker sånn ned, for spill og skytemekanismer er virkelig bunnsolide.

Lenke til kommentar

Merkes litt på teksturer ja, særlig når man snur seg kjapt eller kjører rundt. Om dette er kun på AMD er jeg ikke så sikker på, problemet var visstnok helt horribelt når spillet kom ut, da grafikken ble ferdig 2-3 sekunder etter man hadde snudd seg.

Fokuset i dette spillet har vel aldri vært grafikken, det er bare synd at det trekker sånn ned, for spill og skytemekanismer er virkelig bunnsolide.

Neivel? De har brukt masse tid på å lage en helt ny grafikkmotor, og fokuset har ikke vært på grafikk?

AtW

Lenke til kommentar

Enig, spillet er middels+, utrovekkende nok det beste spillet ID har trøkt ut på mange år dog....

AtW

Spillene til ID syns jeg stort sett har vært ganske dårlig etter Quake. Da tenker jeg på singleplayer, de kan lage spillmotorer, men spillene er det verre med.

Dette merket jeg veldig godt på GTX670 også. Det tar et opptil et halvsekund før teksturene blir så skarpe som de skal være.

Lenke til kommentar

Neivel? De har brukt masse tid på å lage en helt ny grafikkmotor, og fokuset har ikke vært på grafikk?

AtW

Du har et godt poeng. Grafikken er jo ikke akkurat dårlig, bare at det er masse bugs i grafikk og generelt i spillet. Tror jeg gir meg med dette spillet nå etter litt over 10 timer, er ikke så mye mer å hente. Kan jo se slutten på youtube hvis jeg vil. En ting jeg merket var at hvis jeg avsluttet spillet eller Alt+Tab til windows og tilbake igjen så hadde vsync skrudd seg av igjen. Dette er et spill som er helt horribelt uten vsync, massiv tearing som jeg ikke har sett maken til før. Så det er endel elementer som ikke er så bra, likevel er det masse god gameplay her :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Faen heller.. Nå kommer nok lommeboken til å svi noe jævelig.. Har over 150 spill på kontoen min, og minst 50% har jeg ikke engang spilt.. :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

150?

det er bare søtt :love:

... Du har altså flere? Jeg skammer meg litt over at jeg har kjøpt så mange spillet uten å i det hele tatt spille dem..

Håper The Walking Dead seson 2 blir billigere, det er egentlig det eneste spillet jeg har planer om å kjøpe.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...