XmasB Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det hender jeg bruker bic picture mode når jeg har kontroller koblet i. Fungerer fint stort sett. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Eineste som foreløpig ikkje er bra med bigpicture er måten den må opne eit lite vindu med originalen for å finne informasjon på diverse ting. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dersom jeg ikke har tastatur tilkoblet bruker jeg ofte big picture og bruker en 360 eller DS2-kontroller. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Skulle ikke den siste oppdatering gjøre mulighet for å kunne laste ned spill i bakgrunnen mens man spilte? Jeg får det ikke til i alle fall... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Verdt å kjøpe Payday 2 nå? Har siklet på det en stund nå Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Skulle ikke den siste oppdatering gjøre mulighet for å kunne laste ned spill i bakgrunnen mens man spilte? Jeg får det ikke til i alle fall... Er ikke sikker på om du kanskje må ha betaklienten av Steam for det, tror ikke det. I alle fall, det funker fint for meg. Tingen er at du må skru det på for hvert enkelt spill, det er litt tungvint. Bare høyreklikk på spillet du vil ha denne funksjonen på, og huk av på "Allow Steam to download other updates while this game is running". Om det valget ikke er der, så trengs sikkert Steam beta. For å bruke det trykker du bare på Steam oppe i venstre hjørne, velger settings, og så velger at du vil være med på Steam beta. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Verdt å kjøpe Payday 2 nå? Har siklet på det en stund nå Hvis du har venner å spille med, så ville jeg ha kjøpt det. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Fikk akkurat mail fra Steam om at Rayman Legends var på salg nå. Nedsatt fra 30 til 15 euro. Jeg skal i hvert fall slå til! Endret 16. november 2013 av StaBBer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Har ENDELIG fått COD4 til en rimelig pris! https://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-Steam-Key.html Skulle ikke den siste oppdatering gjøre mulighet for å kunne laste ned spill i bakgrunnen mens man spilte? Jeg får det ikke til i alle fall... Det kan du teknisk sett gjøre. Start nedlastningen, deretter start ett spill for så å Alt+Tab og start det gjennom steam, enklere blir det ikke. Endret 22. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Det kan du teknisk sett gjøre. Start nedlastningen, deretter start ett spill for så å Alt+Tab og start det gjennom steam, enklere blir det ikke. Man må høyreklikke et spill å velge at man ønsker å kunne laste ned alle andre spill mens man kjører dette. Dette må gjøres på hvert spill du spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Man må høyreklikke et spill å velge at man ønsker å kunne laste ned alle andre spill mens man kjører dette. Dette må gjøres på hvert spill du spiller. Screenshot? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Screenshot? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Takk! Er du i beta eller noe? Jeg har ikke den boksen. Endret 22. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hmmm... okei, jeg er i beta så det kan være det er kun der man har det valget. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Takk! Er du i beta eller noe? Jeg har ikke den boksen. Jepp Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Har ENDELIG fått COD4 til en rimelig pris! https://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-Steam-Key.html Bør være litt forsiktig med slike sider. Var en som fikk Saints Row IV fjernet på Steam, og han kjøpte det på siden du linker til. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1551516 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Kjøp heller COD 4 fra her http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16832133096 Skal visst funke på Windows Steam også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Bør være litt forsiktig med slike sider. Var en som fikk Saints Row IV fjernet på Steam, og han kjøpte det på siden du linker til. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1551516 Jepp, har lest det før. Jeg har ikke hatt noe problem med det ennå. Men det er verd å merke seg at det er dersom nøkkelen er regionlåst at jeg vil få slike problemer. Den nøkkelen jeg fikk var en EU nøkkel, og ikke Russisk. Kjøp heller COD 4 fra her http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16832133096 Skal visst funke på Windows Steam også Det var faktisk billigere.. Jaja. Endret 22. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Skulle ikke den siste oppdatering gjøre mulighet for å kunne laste ned spill i bakgrunnen mens man spilte? Jeg får det ikke til i alle fall... Det har vært mulig å manuelt gjøre det ved å hoppe ut av spillvinduet. Endret 23. november 2013 av Abigor Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Spilt Rage over 5 timer nå, et knallspill for de som digger FPS. Minnet meg veldig mye om BL2 som jeg spilte før i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå