Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Eller mente du på steamgifts.com?

Jeg mente at en kan gifte spillet til meg, så skal jeg kjøpe et spill til vedkommende. Pris osv diskuterer jeg med personen.

Altså ikke i den rekkefølgen, jeg får se at personen faktisk har spillet, så kjøper jeg et spill til han, og gifter det til han. Da bytter begge.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fordi han vil gi et billig spill for et dyrt et ;)

Dyrt og dyrt. Jeg har ikke så lyst til å betale 200+ kr for COD 4 som er et veldig gammelt spill.

Hvorfor ikke bare kjøpe spillet?

^

Lenke til kommentar

Når det gjelder trading av Steam-spill går man normalt ut i fra laveste pris spillet har vært solgt for, pluss selvsagt hvor ofte spillet er på tilbud.

Såvidt jeg vet er Call of Duty-spillene sjelden på tilbud, pluss at de ikke får de helt store rabattene. Derfor må man ikke se seg blind på normalprisen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så hva om jeg kjøper COD4, og så gifter jeg det til deg i bytte mot et spill som koster ca like mye? Er ikke jævlig tungvindt?

Niks, jeg betaler ikke ca like mye penger. Jeg betaler deg det jeg mener er en rett og rimelig pris, da inkluderer det hvor lang tid det har vært ute. COD 4 har vært på markedet nå siden 2007, det er en del år.

Når det gjelder trading av Steam-spill går man normalt ut i fra laveste pris spillet har vært solgt for, pluss selvsagt hvor ofte spillet er på tilbud.

Såvidt jeg vet er Call of Duty-spillene sjelden på tilbud, pluss at de ikke får de helt store rabattene. Derfor må man ikke se seg blind på normalprisen.

Jeg tar det etter hvilken verdi jeg ser på spillet. Dersom det har vært ute på markedet så lenge som f.eks COD 4, så vil jeg ikke gå over enn 10 - 15 euro.

Dersom ikke personen er enig i pris, så kan det diskuteres nærmere. En skal huske på at begge parter er enig, når en bytter spill på steam, og det er ikke for meg til å diktere hva de vil aksepterer av pris.

Jeg ser på det som prinsipp sak at jeg skal kunne få en lav pris for et så gammelt spill. Derfor vil jeg ikke betale 200+ for det.

Lenke til kommentar

Er det noe jeg har misforstått her? Hvorfor skal noen gå med på det? Man kan bare trade koder man ikke har brukt, ikke sant? Så dette må være noen som av en eller annen grunn sitter på en MW4-kode de ikke ønsker, eller har fått billig? Ellers så har det ingen interesse for de å bytte det bort?

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det noe jeg har misforstått her? Hvorfor skal noen gå med på det? Man kan bare trade koder man ikke har brukt, ikke sant? Så dette må være noen som av en eller annen grunn sitter på en MW4-kode de ikke ønsker, eller har fått billig? Ellers så har det ingen interesse for de å bytte det bort?

AtW

Dersom noen går med på det, er det opp til dem. De får et spill for lik valuta som spillet egentlig er verd, etter så mange år. :)

Lenke til kommentar

Dersom noen går med på det, er det opp til dem. De får et spill for lik valuta som spillet egentlig er verd, etter så mange år. :)

Joa, jeg kan jo være enig i at MW4 ikke er verd 20 euro, jeg skjønner bare ikke hvem som sitter på en giftable kode for spillet nå, som ikke har betalt omtrent 20 euro for den?

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Joa, jeg kan jo være enig i at MW4 ikke er verd 20 euro, jeg skjønner bare ikke hvem som sitter på en giftable kode for spillet nå, som ikke har betalt omtrent 20 euro for den?

AtW

Det spørsmålet jeg stiller meg og, og det er derfor jeg spør her om det er noen som er interessert å gifte det bort; dersom de har spillet i inventory, og ikke bruker det. :)

Lenke til kommentar

Anbefaler Assetto Corsa til alle som er glad i bilspill. Endelig har PC et svar til Forza og Gran Turismo. Det er early access, så det vil si du får BETA nå og tilgang til hele spillet når det er ferdig.

Hvordan er fysikken med ratt, på høyde med Forza og Gran Turismo eller kanskje bedre? Ser ut som at 2014 blir et bra år for PC-bilspill med Assetto Corsa og Project CARS.

Lenke til kommentar

Hvordan er fysikken med ratt, på høyde med Forza og Gran Turismo eller kanskje bedre? Ser ut som at 2014 blir et bra år for PC-bilspill med Assetto Corsa og Project CARS.

Fysikken er bedre. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor man sier "Forza / GT til PC". Hvis noen har en god begrunnelse, fire it up! :)

Det er viktig å huske at AC fortsatt er early access riktignok, det har en del finpuss igjen, og det merkes. Sammenlignet med rFactor 2, så har de ett vesentlig bedre startgrunnlag. Så det har potensialet til å bli det neste ledende simracing spillet på PC (avhenger av at de får til nettkoden bedre enn i NetKarPro - og at de er flinkere til å oppdatere spillet).

pCars har jeg ingen formening om, da jeg er noe skeptisk til antallet som faktisk har kjøpt seg inn i spillet, i forhold til hvor mange som er igjen "utenfor" og vil ende opp med å kjøpe det. Når spillet også skal gis ut til PC, PS4, xBone og Wii U, så er jeg litt skeptisk til hvordan de vil få til fysikken også.'

For øyeblikket vil jeg nok si at rFactor 2, faller litt i "det skal være glatt, og vanskelig å kjøre for at det skal være ekte". Mens Assetto Corsa er en smule for rolig, flatt og understyrt. Det virker nesten litt for lett, det virker litt, konsoll.

http://www.youtube.com/watch?v=GPO0I9veNIQ&feature=c4-overview&list=UUrIdmBWHhWQngUJnxOoNstw

http://www.youtube.com/watch?v=QvUDvMdlH0w

http://www.youtube.com/watch?v=O7oGb0F0TYs&feature=c4-overview&list=UUrIdmBWHhWQngUJnxOoNstw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...