Riboflavin' Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Endte opp med Fallout3 GotY pga dlc'ene. Får heller bli New Vegas dlc'er til julesalget hvis det frister med mer. Endret 31. oktober 2013 av Riboflavin' Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Skaffet meg RE : Operation Raccoon City eg..så artig ut. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Skaffet meg RE : Operation Raccoon City eg..så artig ut. HAHA.................... jeg gikk i fella jeg også.(På Ps3) On topic: Men som tidligere sagt om man er fan av RPG og stemningsfulle opplevelser kjøp Vampire: The masquerade bloodlines. Gode stunder er 100% garantert. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er det noen sjanse for at castle crasher blir for salg? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det har sikkert vært på salg flere ganger allerede, spørsmålet er bare når det dukker opp igjen. Veldig mange spill er på salg under julesalget.. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 http://www.steamprices.com/eu/app/204360/castle-crashers Det har vært på salg en del ganger allerede, var nede i 2.99 € under sommersalget. Vil si det er en rimelig god sjanse for at det kommer på salg igjen da, muligens under julesalget. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Oki, takk for svar Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Steam Autumn Sale 2013 Dates Allegedly Leaked The annual event will apparently kick off Wednesday, November 27 and run through Tuesday, December 3. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Tror nesten jeg har alle spillene jeg ikke har nok lyst på til å betale mer enn 50 kroner for og sannsynligvis aldri kommer til å runde, om jeg i det hele tatt prøver dem. Men de kan jo overraske. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Humble WB Games Bundle er lansert. Inneholder Lord of the Rings: War in the North, F.E.A.R. 3, F.E.A.R. 2, Batman: Arkham Asylum GOTY, Batman: Arkham City GOTY og Scribblenauts Unlimited. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Synd at jeg har alt unntatt Scribblenauts fra før (vel, War in the North er på PS3 da, men fremdeles). Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Meget fornøyd med det salget der Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Scribblenauts Unlimited hadde jeg fra før. Førstemann til mølla... https://www.humblebundle.com/gift?key=DBtfhCZ3fAwXfzTh Gi gjerne beskjed når den er tatt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har også Scribblenauts Unlimited. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Scribblenauts Unlimited hadde jeg fra før. Førstemann til mølla... https://www.humblebundle.com/gift?key=DBtfhCZ3fAwXfzTh Gi gjerne beskjed når den er tatt. Trodde ikke slikt gikk ann lengre. Nå får jo man ikke cd-nøkkel lengre, men må logge inn på Steam for å aktivere det. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Trodde ikke slikt gikk ann lengre. Nå får jo man ikke cd-nøkkel lengre, men må logge inn på Steam for å aktivere det. Det stemte i cirka et døgn (ren antagelse fra min side), så la de på mulighet for gifting. Og siden bundle-spillene ikke er "verdt" noe på f.eks Steamgifts.com, så er det like greit å gi de bort til likesinnede (også en antagelse fra min side ) på denne tråden. Mer her (og link til FAQ derfra evt): http://blog.humblebundle.com/post/66129939468/you-spoke-we-listened Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Har en Steam kode til Mark of the Ninja som jeg vil bytte mot Super Puzzle Plattformer Deluxe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Dersom noen er interessert i å gifte meg Call of duty 4, så skal en få lov å velge noe, også kjøper jeg det til vedkommende. Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Dersom noen er interessert i å gifte meg Call of duty 4, så skal en få lov å velge noe, også kjøper jeg det til vedkommende. Så hvis jeg gir deg ett spill til eks. 20 euro så kan du kjøpe ett spill som koster 49 euro til meg? Hvorfor ikke bare kjøpe selv? Eller så har du jo andre nettsider med billige cd.keys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå