Mr. Hermonella Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Endelig er GFWL altså patchet helt ut! Fikk som alle andre GOTY edition! Da var også Stronghold HD ute, slik at jeg ikke trenger å spille et spill med dritt dårlig resolusjon! Edit: DE HAR FJERNET DRM'en! FUCK YEAH. Du vet at viss spillet ligger på steam så har det fortsatt DRM, ikke sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Du vet at viss spillet ligger på steam så har det fortsatt DRM, ikke sant? Ja, selvfølgelig, men nå er det ekstra dritten vekke! Og nå virker det som om de har optimalisert spillet litt mer for AMD kort. Endret 18. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Noen gode kjøp for tiden nå, kjøpte nettopp Spec Ops the line for 5 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Gta 5 når det blir gitt ut. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det vil nok toppe lista temmelig lenge ja Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er halloween-salg nå. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 betalte noen få euro for hele Metro morroa i går, eller forrige dagen... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Noen fine titler nå, hva anbefales av MP3, Fallout 3 eller Fallout New Vegas? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Noen fine titler nå, hva anbefales av MP3, Fallout 3 eller Fallout New Vegas? Jeg har rundet alle de tre nevnte. Jeg likte Max Payne 3 veldig godt, men det er det korteste og mest film-aktige spillet av de tre. Da jeg var ferdig med spillet satt jeg igjen med en god følelse. Fallout 3 begynner å dra på årene, men det har jeg rundet minst tre ganger. Spillet er bunnsolid, og det finnes flere gode DLC'er til det. Fallout: New Vegas er mer av det samme, og jeg føler at jeg er i mindretall som foretrekker nummer tre fremfor New Vegas. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg synes F3 var bedre enn F:NV som i seg selv var et bra spill. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Sitter også og vurderer enten Fallout 3 GotY eller New Vegas UE, men først og fremst med tanke på dlc'ene, som jeg aldri har spilt. NV la vel til enkelte mekanikker og ting i forhold til F3, men jeg ser at F3 har 5 dlc'er og at de jevnt over ser ut til å ha blitt noe bedre mottatt enn New Vegas sine 4 (ifølge metacritic). Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Fallout: New Vegas er "Fallout 3.5". Hvis du har planer om å spille begge spillene en gang (noe som faktisk er godt mulig du vil, de er utrolig morsomme spill) så ville jeg kjøpt begge og tatt de i kronologisk rekkefølge. Hvis ikke, kjøp New Vegas. Og forøvrig, kjøp Vampire the Masquerade: Bloodlines, og installer community patch. Det spillet er helt fantastisk. Endret 29. oktober 2013 av Error 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Og forøvrig, kjøp Vampire the Masquerade: Bloodlines, og installer community patch. Det spillet er helt fantastisk. Ja!!!! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Scrollet gjennom lista og ingen spill frista. Så jeg kjøpte bare Secret World (50%) slik jeg endelig fikk det inn i Steam. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Selv synes jeg Fallout NV er best, men er det så viktig? Til denne prisen, så vil jeg si man bør kjøpe begge om ett av de er interessant, liker man denne type spill er begge LETT verd det. AtW Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Denne diskusjonen kommer opp hver eneste gang de er på tilbud bare å søke opp NV/FO3 i tråden så får man mange argumenter for begge. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 5€ eller 10€ for begge. Spiller du gjennom det ene spiller du det andre så jeg ville kjøpt begge med en gang. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Scrollet gjennom lista og ingen spill frista. Så jeg kjøpte bare Secret World (50%) slik jeg endelig fikk det inn i Steam. Hmmm, kanskje jeg skal gjøre dette selv.. Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Slo sjøl til på Fallout 3 da eg allerede eigde Fallout New Vegas, skal nevnast att eg ikkje har spelt sistnevnte men har spelt endel Fallout 3 tidligare og det er vell på tide å spele igjennom dei spela. Slo også til på Metro Last light tidligare i veka. Fikk forresten en kupong på 25% på Shadow Warrior om det er noken som skulle ha interesse for det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Velger å stå helt over da jeg vet jeg ikke kommer til å spille noen av spillene uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå