Stoddart Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Pøh, hva med UT2004 Vi snakker i CoD-serien eller... Jeg snakket i CoD serien. Aldri spilt UT, mer fordi jeg har gått over til racing sims Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Flere som spiller Riptide eller? Var veldig spennende i starten, etterhvert blir det mye av det samme. Lite progresjon og man føler bare man går rundt og henter ting og for hver quest må man knerte 50 stykk. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Rundet det første, men aldri Riptide, selv om jeg fikk det til kr 15,- pga en feil på en nettside. Alt for mange zombier for min smak. Hadde det ikke vært respawns hadde jeg nok spilt det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Har 3x 10% kuponger på Shadow Warrior om noen ønsker det. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Rundet det første, men aldri Riptide, selv om jeg fikk det til kr 15,- pga en feil på en nettside. Alt for mange zombier for min smak. Hadde det ikke vært respawns hadde jeg nok spilt det. På CDON nedlasting? Det ble for fristende å kjøpe det til den prisen... Har ikke spilt det så mye enda. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 På CDON nedlasting? Det ble for fristende å kjøpe det til den prisen... Har ikke spilt det så mye enda. Jupp, stemmer det xD Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Har jeg lov å selge Steam bruker? Har en bruker med en del spill på som jeg ikke bruker men vil ha solgt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nope. du "kjøper" ikke steam spill, du kjøper lov til å bruke de. slik tolker Steam det Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nåja. Selv om EULA sier at man ikke kan selge brukeren sin overgår lov innen EU dette. Om dette gjelder EØS vet jeg ikke. Even if you agree to one of those pesky End User License Agreements, you are still legally able to resell your digital rights to a game. At least, that is, in the European Union. http://www.digitaltrends.com/gaming/eu-court-decision-on-sales-of-used-digital-games-means-big-changes-for-steam-origin/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Åh, men har en account med 35 spill: America's Army 3Counter-StrikeCounter-Strike: Condition ZeroCounter-Strike: Condition Zero Deleted ScenesCounter-Strike: SourceCounter-Strike: Source BetaDay of DefeatDay of Defeat: SourceDeathmatch ClassicDreamfall: The Longest JourneyHalf-LifeHalf-Life 2Half-Life 2: DeathmatchHalf-Life 2: Episode OneHalf-Life 2: Episode TwoHalf-Life 2: Lost CoastHalf-Life: Blue ShiftHalf-Life: Opposing ForceHalf-Life: SourceHalf-Life Deathmatch: SourcePortalRicochetSid Meier's Civilization IVSid Meier's Civilization IVSid Meier's Civilization IV: Beyond the SwordSid Meier's Civilization IV: Beyond the SwordSid Meier's Civilization IV: ColonizationSid Meier's Civilization IV: ColonizationSid Meier's Civilization IV: WarlordsSid Meier's Civilization IV: WarlordsTeam Fortress 2 BetaTeam Fortress ClassicThe Longest JourneyThe ShipThe Ship TutorialVampire: The Masquerade - Bloodlines Som jeg vil ha solgt haha omg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nåja. Selv om EULA sier at man ikke kan selge brukeren sin overgår lov innen EU dette. Om dette gjelder EØS vet jeg ikke. http://www.digitaltrends.com/gaming/eu-court-decision-on-sales-of-used-digital-games-means-big-changes-for-steam-origin/ Men steam-brukeren er ikke et spill. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Men steam-brukeren er ikke et spill. Steam brukeren inneholder spill og da spillene er knyttet til Steam brukeren er det lov å selge hele brukeren i følge EU lov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Dammit. Brave New World er vist ikke på 75%.. -.- Endret 6. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Steam brukeren inneholder spill og da spillene er knyttet til Steam brukeren er det lov å selge hele brukeren i følge EU lov. Ikke ifølge valve sin forbrukeravtale. Du har ikke lov av dem, men det går fint å selge uten at de finner ut av det. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ikke ifølge valve sin forbrukeravtale. Du har ikke lov av dem, men det går fint å selge uten at de finner ut av det. EU lov eller lover i Norge går over Valve sin EULA/ToS. På samme måte som at Apple ikke kan bygge en Humancentipad av de som godkjenner deres avtaler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Ser at Assasin's Creed 3 er på tilbud, er det noen som kan anbefale det? Har AMD skjermkort, og vil egentlig bare kjøpe det dersom det har god ytelse på de kortene. Specs: GIGABYTE RADEON HD7970 OC 3GB INTEL CORE I5 3570K 3.4GHZ 6MB @ 4.4 Ghz Endret 8. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 For min del var det en stor skuffelse. 1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du kan se hvor godt HD 7970 kjører Assassin's Creed III her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du kan se hvor godt HD 7970 kjører Assassin's Creed III her. Ble ikke særlig imponert over ytelsen nei.. For min del var det en stor skuffelse. Tenker du da på ytelse? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nei, selve spillet. Om jeg skal gi det en karakter vil jeg nok gi det 6/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå