Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hadde 15 timer med veldig gode spillopplevelser

Da er det mye du ikke har gjort eller utforsket hvertfall.

Første gjennomspilling gikk på 46 timer på survivor (100% complete), da var omtrent alt gjort.

Siden spilte jeg gjennom en gang til på Warrior, og syns det var lettere enn første gangen.

Et tips er å bruke stealth mye, og spille på enten Warrior eller Master hvis du er ekstra dreven. Det gir spillet en ekstra dimensjon og en stor mestringsfølelse. Tar nok en runde til på Master tenker jeg iløpet av vinteren.

15€ for FC3 er røverkjøp. Syns fortsatt 299 på lanseringsdagen var snytbillig, for det er virkelig et klassespill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har du helt rett i.:) Jeg spilte gjennom singel player delen og gjorde veldig få side quest da jeg ikke fant det underholderne uten at jeg har noen god grunn til hvorfor. Og synes heller ikke det var så veldig morsomt å gå rundt å utforsøke i det spillet der, men singel player delen digget jeg!

 

Rettelse: Sjekket på Steam nå og har 17,1 timer spilletid, haha...

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Ser Activision har tilbud på en rekke Call of Duty spill, allikevel er det en helt sinnssyk pris.. :nei:

 

Tragiskkomisk... Kanskje det blir billigere, med dagene som kommer? Det er jo publisher weekend, så det er jo lov å håpe! ;)

 

Nå så jeg akkurat Tomb Raider på salg, føler dette:

 

url-31.jpeg

 

Kjøpte FC3 i over igår, og jeg er redd for at lommeboka skal spytte ut mer penger nå.. FAEN ta Steam... :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Se det på den lyse siden; du kan game COD: BO 2 MP helt gratis fram til søndag! Tror det er tredje gangen de gjør det..

Lyse siden? :p Synes ikke det har vært en så veldig lys CoD side siden MW. Og så gammel som jeg er, så henger fortsatt UO igjen som toppen av multiplayer spilling. Savner kveldene med det. Men ikke nok til å betale 30 EUR for det. Når jeg kjøpte Watch Dogs for 25 EUR i går... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Lyse siden? :p Synes ikke det har vært en så veldig lys CoD side siden MW. Og så gammel som jeg er, så henger fortsatt UO igjen som toppen av multiplayer spilling. Savner kveldene med det. Men ikke nok til å betale 30 EUR for det. Når jeg kjøpte Watch Dogs for 25 EUR i går... :p

 

Helt enig. Selv gidder jeg ikke bruke 30 euro på å kjøpe et COD spill, da det er alt for dyrt, og det er ikke verd pengene.

 

Men jeg vil da tippe at Watch Dogs, som GTA V er verd pengene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...