C.. Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Da har jeg forhåndsbestilt F1 2013 på Steam som lanseres 4. oktober. Gleder meg veldig til dette spillet over 3 skjermer sammen med G27! Endret 31. august 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Uffda. Eller, du får jo riktignok penger i steam-wallet om du vil ha refund før det blir gitt ut. Anbefaler å teste en evt. demo før man bestemmer seg for codemasters spill ;P 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Uffda. Eller, du får jo riktignok penger i steam-wallet om du vil ha refund før det blir gitt ut. Anbefaler å teste en evt. demo før man bestemmer seg for codemasters spill ;P Det kan du si. Har selv Operation Flashpoint: Dragon rising, for et bugget spill! Men det er ganske så digg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Metro Last Light for 20 euro nå. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Metro Last Light for 20 euro nå. Lett kjøpt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Shit, 60% avslag? Fy faen. Må kjøpes når jeg kommer hjem fra overtid...! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Røverkjøp. Kjøpt fra min telefon ute på stua, selv om stasjonæren bare er 2 meter unna. Slimda, take notice. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Orker ikke stresse med det når tilbudet varer til fredag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Shit, 60% avslag? Fy faen. Må kjøpes når jeg kommer hjem fra overtid...! Det viktigste er fortsatt hva du må betale og ikke rabatten? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Det er ikke så fryktelig lenge siden spillet kom ut, og en så høy rabatt per nå er rimelig godt. Så klart, har man ingen planer om å spille spillet på en god stund, kan man like godt vente til at rabatten blir "enda bedre" en gang. Men 60% på en slik tittel er rimelig høyt allerede. Sjelden de går over 75%. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Det er 3,5 år siden forrige Metro-spill ble sluppet. Tror jeg venter en liten stund så blir nye Metro til 5€ en gjenganger på salgene.. Endret 3. september 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er det verd å kjøpe Far cry 3? Ser det er på 50% nå... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg synes absolutt det er verdt det Hadde 15 timer med veldig gode spillopplevelser, men når jeg først hadde runda det synes jeg ikke det var så veldig mye mer så har ikke åpnet det siden. Prøvde flerspillerdelen noen dager, men det synes jeg heller ikke var noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Da tror jeg det blir et kjøp... Stakker lommebok.. Da var det kjøpt.. Håper det er verd det.. Endret 9. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Antagonisten i FC3 er alene verdt et kjøp, basert på både stemmeskuespill og generell oppførsel. Et godt kjøp. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det er jo bare og tenke tilbake 5 år til Far Cry 2. Likte du det? Hvis ja, da vil du også like Far Cry 3. FC2 var alt for irriterende, typisk kjøre 100 meter, bli beskutt av de evige veisperringene eller forbipasserende patruljene. Deretter enten satse på å flykte eller stoppe og massakrere alt. Så reparere bilen. Om og om igjen. FC3 har heldigvis kvittet seg med mye av dette tullet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det er jo bare og tenke tilbake 5 år til Far Cry 2. Likte du det? Hvis ja, da vil du også like Far Cry 3. FC2 var alt for irriterende, typisk kjøre 100 meter, bli beskutt av de evige veisperringene eller forbipasserende patruljene. Deretter enten satse på å flykte eller stoppe og massakrere alt. Så reparere bilen. Om og om igjen. FC3 har heldigvis kvittet seg med mye av dette tullet. Jeg likte ikke spesielt FC2. Det er vel ikke likt det? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Vil tro han mener at hvis du likte FC2,så vil du ihvertfall like FC3, som er bedre på alle mulige måter. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Er Far Cry 3 veldig historie -og karakterdrevet, eller er det mer sandkasse? Endret 9. september 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Ja det er riktig. Jeg vil påstå at grunnleggende deler er likt som et stort kart å utforske, skatter og hemmeligheter gjemt rundt omkring. Men mye nytt med små quests rundt omkring, lettere å unlocke, oppgradere og slikt. FC2 hadde jo alt for lite valuta til å kunne få de våpnene man ønsket. Samtidig slipper man det evige maset med våpen som ruster, kjøretøy som må repareres hele tiden og det er lettere å bare kjøre forbi og ikke minst kjøre ifra alle de irriterende leirene og patruljene. Dessuten kan du renske noen leire og få friendlies til å overa dem. Også er det lagt til jakt som en underholdende sideaktivitet med stor belønning. Edit: Og mye mindre historiedrevet vil jeg si, mindre realistisk historie. Spørs hva man gjør ut av det. Om du rusher igjennom så vil du bruke forholdsvis mer tid på historie, men om du bruker mange timer på å utforske så blir historiedelen mindre. Endret 9. september 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå