Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Uffda. Eller, du får jo riktignok penger i steam-wallet om du vil ha refund før det blir gitt ut. Anbefaler å teste en evt. demo før man bestemmer seg for codemasters spill ;P

 

Det kan du si. Har selv Operation Flashpoint: Dragon rising, for et bugget spill! Men det er ganske så digg.

Lenke til kommentar

Det er ikke så fryktelig lenge siden spillet kom ut, og en så høy rabatt per nå er rimelig godt.

 

Så klart, har man ingen planer om å spille spillet på en god stund, kan man like godt vente til at rabatten blir "enda bedre" en gang. Men 60% på en slik tittel er rimelig høyt allerede. Sjelden de går over 75%.

Lenke til kommentar

Jeg synes absolutt det er verdt det :) Hadde 15 timer med veldig gode spillopplevelser, men når jeg først hadde runda det synes jeg ikke det var så veldig mye mer så har ikke åpnet det siden. Prøvde flerspillerdelen noen dager, men det synes jeg heller ikke var noe særlig.

Lenke til kommentar

Det er jo bare og tenke tilbake 5 år til Far Cry 2. Likte du det? Hvis ja, da vil du også like Far Cry 3.

 

FC2 var alt for irriterende, typisk kjøre 100 meter, bli beskutt av de evige veisperringene eller forbipasserende patruljene. Deretter enten satse på å flykte eller stoppe og massakrere alt. Så reparere bilen. Om og om igjen. FC3 har heldigvis kvittet seg med mye av dette tullet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er jo bare og tenke tilbake 5 år til Far Cry 2. Likte du det? Hvis ja, da vil du også like Far Cry 3.

 

FC2 var alt for irriterende, typisk kjøre 100 meter, bli beskutt av de evige veisperringene eller forbipasserende patruljene. Deretter enten satse på å flykte eller stoppe og massakrere alt. Så reparere bilen. Om og om igjen. FC3 har heldigvis kvittet seg med mye av dette tullet.

 

Jeg likte ikke spesielt FC2. Det er vel ikke likt det? :ohmy:

Lenke til kommentar

Ja det er riktig. Jeg vil påstå at grunnleggende deler er likt som et stort kart å utforske, skatter og hemmeligheter gjemt rundt omkring. Men mye nytt med små quests rundt omkring, lettere å unlocke, oppgradere og slikt. FC2 hadde jo alt for lite valuta til å kunne få de våpnene man ønsket. Samtidig slipper man det evige maset med våpen som ruster, kjøretøy som må repareres hele tiden og det er lettere å bare kjøre forbi og ikke minst kjøre ifra alle de irriterende leirene og patruljene. Dessuten kan du renske noen leire og få friendlies til å overa dem. Også er det lagt til jakt som en underholdende sideaktivitet med stor belønning.

 

Edit:

 

Og mye mindre historiedrevet vil jeg si, mindre realistisk historie. Spørs hva man gjør ut av det. Om du rusher igjennom så vil du bruke forholdsvis mer tid på historie, men om du bruker mange timer på å utforske så blir historiedelen mindre.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...