Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det noen som ikke har BF3, og har PC som kan kjøre det, som har lyst på en CD-Key? Kjøpte nettopp Humble bundle, og BF3 har jeg fra før.

Der var førstemann kommet til møllen.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg har ikke bf 3, tar gjerne imot.

Og du har en PC som kan kjøre det? Gir det ikke uten om du allerede har en PC som kan kjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Crysis 2 og 3 føles mer som konsoll-porter og har ikke det skyhøye kravet til maskinvare som 1'ern hadde.

Sånn sett, men jeg vil jeg si grafikken er vanvittig bra.

Lenke til kommentar

Det er det nyeste spillet i XCOM-serien som handler om ufoer og aliens som vil ta over jorda. Mange spill i serien har hatt varierende sjanger slik jeg har forstått. XCOM Enemy Unknown var et fantastisk turbasert spill, det nye "The Bureau" ser ut som en slags overføring fra turbasert til taktisk 3rd person shooter med lagstyring og pause-modus for endringer og planlegging slik som Jagged Alliance 2 hadde det.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Ah, skjønner. Har aldri prøvd noen av XCOM-spillene, ei heller spilt noe særlig strategi-spill. Tenkte kanskje at XCOM Collection + The Bureau var en fin plass å starte. Eneste er at jeg sikkert ikke får spilt noen av dem på en stund, grunnet en altfor stor backlog. Men synes 44.49,- var en god pris. Eller er XCOM-spillene en litt brå start?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...