Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Får man nøkler til alle spillene i ett, eller ett og ett spill pr nøkkel? Har irritert meg over at jeg eier flere av spillene som selges i pakken.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Får man nøkler til alle spillene i ett, eller ett og ett spill pr nøkkel? Har irritert meg over at jeg eier flere av spillene som selges i pakken.. Du får alle nøkklene i en E-Post. Hvorda du selv disponerer nøkklene er helt opp til deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Du får alle nøkklene i en E-Post. Hvorda du selv disponerer nøkklene er helt opp til deg. Tenkte heller på om jeg får nøkler for hver og ett spill, slik at jeg kan gi nøklene jeg ikke selv trenger til noen andre. Er det slik at alle spillene er i to og to, eller er det bare en og en hver nøkkel? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg får heller ikke det, men er det ikke en egen tråd for Bundles? viss ikke burte det være det, den tråden her er for steam. Syns ærlig talt det ikke er noe galt å diskutere humble bundles innimellom så lenge de har koder til steam. Er ikke såååå mange som er gode og hadde man da hatt en egen tråd hadde den sjeldent blitt oppdatert. Dessuten er det greit å ha ett sted å sjekke for tilbud. Ang. denne humblebundelen tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe den, selv om den er god. BF har jeg fra før, Dead space er for skummelt for meg, sims... Eneste er egentlig burnout og medal of honor jeg lurte litt på, men kjenner meg selv såpass at jeg vet jeg aldri kommer til å installere det Dog, 5$ er jo nada. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har ingen av disse spillene på PC, så kjøper gjedne den også Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 3HPCY-DANZQ-995PR Burnout Paradise, Steam Hadde alle i pakken untatt The sims 3 og Dead Space 3. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Minner om at Origin ikke skal diskuteres i denne tråden. La til noen regler i førstepost. Endret 15. august 2013 av TMB Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Så lenge det er Steam nøkler og knalltilbud så kan det annonser her synes jeg. Men kjøpt pakka, blir bare Steam nøkler som blir brukt. Endret 15. august 2013 av Zimon Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Hva du synes er irrelevant.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hva du synes er irrelevant.... Er det? Det er ikke sånn at trådstartere kan diktere hva de vil om tråder, bare fordi de tilfeldigvis startet tråden. Personlig syns jeg informasjon om humble bundles bør kunne diskuteres. Ser få ulemper, og mange fordeler med det. AtW 9 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Jeg har aldri sagt at diskusjoner om Humble Bundles ikke kan diskuteres...? Endret 15. august 2013 av TMB Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Har noen fra før av, men endelig kan jeg kjøpe Sims 3 til dama for en slikk (pun unintended) og ingenting. Edit: Hva du synes er irrelevant....Du vant internett for noen dager siden. I dag klemte du til og vant dagens Douche. Grattis. Endret 15. august 2013 av Villanden 8 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hva du synes er irrelevant.... Unnskyld meg for å pirke og gå litt off topic her, men strider ikke du mot reglene dine i om å unngå personangrep? Er ikke dette personangrep så vet ikke jeg...... PS, jeg tar meg ikke nær av det, preller av. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Får man nøkler til alle spillene i ett, eller ett og ett spill pr nøkkel? Har irritert meg over at jeg eier flere av spillene som selges i pakken.. Jeg kjøpte nettopp pakken selv, 2 ganger. Du får en nøkkel for hver platform, dvs du får essensielt 2 kopier av et spill når de sier at det er origin/steam. Eksempel: Dead Space 1 (Steam/origin) 1 steam key og 1 origin key. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg kjøpte nettopp pakken selv, 2 ganger. Du får en nøkkel for hver platform, dvs du får essensielt 2 kopier av et spill når de sier at det er origin/steam. Eksempel: Dead Space 1 (Steam/origin) 1 steam key og 1 origin key. Da blir det som jeg håpet! Da kan jeg gi en kompis de nøklene jeg selv ikke trenger. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Gavedryss: Steam: Mirror's Edge: ZAK8Q-05ENR-5K82B Origin: Battlefield 3: H82A-CTPF-JLE2-D88F-HZ26 Mirror's Edge: 67CU-T664-U5KG-X3BB-EQXZ Medal of Honor: H5R9-W4NJ-QYVK-SEM7-9LGC Crysis 2: 26XP-6KSE-ESQJ-BGPS-2ETU Burnout Paradise: 5NG8-6LTJ-2C52-KJF8-NZRP Dead Space: 8466-QLT2-43LT-4GWE-ABKG Vel bekomme. Edit: Gjerne send meg PM når dere får brukt en kode, så jeg kan oppdatere denne posten. Endret 15. august 2013 av Villanden 3 Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Kjøpte nettopp red faction collection på steam, 9.99 eruo er ingenting å si på! Tilbudet varer til mandag. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har litt lyst på BF3, men vet ikke hvor mye jeg kommer til å spille det, så da bør kanskje noen andre ta det. Takk uansett, villanden! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvis ikke du har spillt BF3 enda så tror jeg du er utenfor målgruppen. Dessuten er BF3 et spill som egentlig er ganske dyrt for det er mange tilleggspakker som er mer eller mindre nødvendig for å få den fulle opplevelsen og de koster en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå