Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Får man nøkler til alle spillene i ett, eller ett og ett spill pr nøkkel? Har irritert meg over at jeg eier flere av spillene som selges i pakken..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du får alle nøkklene i en E-Post. Hvorda du selv disponerer nøkklene er helt opp til deg.

Tenkte heller på om jeg får nøkler for hver og ett spill, slik at jeg kan gi nøklene jeg ikke selv trenger til noen andre.

Er det slik at alle spillene er i to og to, eller er det bare en og en hver nøkkel?

Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke det, men er det ikke en egen tråd for Bundles? viss ikke burte det være det, den tråden her er for steam.

Syns ærlig talt det ikke er noe galt å diskutere humble bundles innimellom så lenge de har koder til steam. Er ikke såååå mange som er gode og hadde man da hatt en egen tråd hadde den sjeldent blitt oppdatert. Dessuten er det greit å ha ett sted å sjekke for tilbud.

Ang. denne humblebundelen tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe den, selv om den er god. BF har jeg fra før, Dead space er for skummelt for meg, sims... Eneste er egentlig burnout og medal of honor jeg lurte litt på, men kjenner meg selv såpass at jeg vet jeg aldri kommer til å installere det :p

Dog, 5$ er jo nada.

Lenke til kommentar

Hva du synes er irrelevant....

Er det? Det er ikke sånn at trådstartere kan diktere hva de vil om tråder, bare fordi de tilfeldigvis startet tråden. Personlig syns jeg informasjon om humble bundles bør kunne diskuteres. Ser få ulemper, og mange fordeler med det.

AtW

• Liker 9
Lenke til kommentar

Har noen fra før av, men endelig kan jeg kjøpe Sims 3 til dama for en slikk (pun unintended) og ingenting.

Edit:

Du vant internett for noen dager siden. I dag klemte du til og vant dagens Douche. Grattis. Endret av Villanden
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Unnskyld meg for å pirke og gå litt off topic her, men strider ikke du mot reglene dine i om å unngå personangrep? Er ikke dette personangrep så vet ikke jeg...... ;)

PS, jeg tar meg ikke nær av det, preller av. ;)

Lenke til kommentar

Får man nøkler til alle spillene i ett, eller ett og ett spill pr nøkkel? Har irritert meg over at jeg eier flere av spillene som selges i pakken..

Jeg kjøpte nettopp pakken selv, 2 ganger. Du får en nøkkel for hver platform, dvs du får essensielt 2 kopier av et spill når de sier at det er origin/steam.

Eksempel: Dead Space 1 (Steam/origin) 1 steam key og 1 origin key.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg kjøpte nettopp pakken selv, 2 ganger. Du får en nøkkel for hver platform, dvs du får essensielt 2 kopier av et spill når de sier at det er origin/steam.

Eksempel: Dead Space 1 (Steam/origin) 1 steam key og 1 origin key.

Da blir det som jeg håpet! Da kan jeg gi en kompis de nøklene jeg selv ikke trenger. :D

Lenke til kommentar

Gavedryss:

Steam:

Mirror's Edge: ZAK8Q-05ENR-5K82B

Origin:

Battlefield 3: H82A-CTPF-JLE2-D88F-HZ26

Mirror's Edge: 67CU-T664-U5KG-X3BB-EQXZ

Medal of Honor: H5R9-W4NJ-QYVK-SEM7-9LGC

Crysis 2: 26XP-6KSE-ESQJ-BGPS-2ETU

Burnout Paradise: 5NG8-6LTJ-2C52-KJF8-NZRP

Dead Space: 8466-QLT2-43LT-4GWE-ABKG

Vel bekomme. :)

Edit: Gjerne send meg PM når dere får brukt en kode, så jeg kan oppdatere denne posten.

Endret av Villanden
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...