Dore123m Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Games for windows Live er virkelig noe som burde være brent på bålet, det sitter sikkert kun en vedkommende og styrer hele systemet, og den vedkommende er åpenbart en tilbakestående hund som ikke vet forskjell på både opp og ned. Endret 13. august 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Skuffelsen når jeg starter et spill jeg akkurat har kjøpt og finner ut av at det har GFWL er enorm. Som i går når jeg startet opp Dark Souls. Herregud. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Takke meg til piratkopiering. De vet å unngå kreften som er GFWL. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har fortsatt til gode å støte på problemer med GFWL, så jeg skjønner ikke hva the fuzz is about. Dog, jeg skjønner heller ikke hva man skal med GFWL. Verdt å nevne. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Da har du vert heldig, hele systemet er rotete. Og viss noe først går galt så går det rett til helvete med hele skiten. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Den første gangen jeg spilte et spill med GFWL hadde jeg ikke fått med meg at det ikke lagres om du ikke mekker profil. Hah, for en skuffelse neste gang jeg starta opp spillet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Den første gangen jeg spilte et spill med GFWL hadde jeg ikke fått med meg at det ikke lagres om du ikke mekker profil. Hah, for en skuffelse neste gang jeg starta opp spillet. Jeg har endel saves, som tydeligvis var en offline profil, de virker til å være borte om jeg ikke lager en ny offline-profil med akkurat samme navn, fordi man ikke kan kopiere over saver til ett annet profilnavn. (min online-profil har ikke samme ID siden den ikke var ledig), det er bare enda en begrensing i ett håpløst drittsystem med null nytteverdi. AtW 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Eneste gangen det har gått feil for meg, var når GWFL ikke aksepterte koden min for Dark Souls, fikk fikset det ved å kontakte Namco Bandai selv ^^ Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Rimelig insane Humble Origin Bundle nå. https://www.humblebundle.com/ Dead Space™ Burnout™ Paradise: The Ultimate Box Crysis® 2 Maximum Edition Mirror's Edge Dead Space™ 3 Medal of Honor™ Pay more than the average of $4.70 to unlock: Battlefield 3™ The Sims™ 3 + Starter Pack Og siden noen blir irriterte og sinte, og vi ikke ønsker å tråkke på sarte tær, så trenger man ikke nødvendigvis fortelle hvor lite man ga for denne pakken... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Og disse spillene kommer med Steam-key: Dead Space™ Burnout™ Paradise: The Ultimate Box Crysis® 2 Maximum Edition Mirror's Edge Medal of Honor™ 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ga nå $10. Har ikke all verdens med penger akkurat nå, så måtte bli med det. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Og disse spillene kommer med Steam-key: Dead Space™ Burnout™ Paradise: The Ultimate Box Crysis® 2 Maximum Edition Mirror's Edge Medal of Honor™ Godt poeng. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Hvis ikke de hadde gjort det hadde det ikke hatt noe i denne tråden å gjøre så Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Fikk kun Origins key. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Jeg fikk for begge. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Fikk kun Origins key. Det er to "faner", en fane med Origin og en fane med Steam. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 En fin deal, kanskje dead space 3 som frister mest for min del, synd det ikke er noen amss-effect DLCer med, men det kan jeg vel se langt etter AtW Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Fikk kun Origins key. Endret 14. august 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Er det bare hos meg origin går tregt? Får ikke løst inn mine spill der. Har kjøpt den origin pakka på humble bundle for 10 USD Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg får heller ikke det, men er det ikke en egen tråd for Bundles? viss ikke burte det være det, den tråden her er for steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå